לחצן הבית של האייפון 7 לא עובד לאחר החלפת המסך

אייפון 7

פורסם ב -16 בספטמבר 2016. דגם 1660, 1778 זמין כ- GSM או CDMA / 32, 128 או 256 GB / זהב ורוד, זהב, כסף, שחור ושחור-שחור.



נציג: 455





פורסם: 19/09/2016



כפתור הבית של iphone 7 לא עובד לאחר החלפת המסך, עזרה

הערות:

החלפת את המסך בטלפון ששוחרר רק לפני שלושה ימים?



19/09/2016 על ידי מאייר

כן, באמת הכנתי

19/09/2016 על ידי אלברט

יש לי אותה בעיה, בדקנו שני טלפונים ואותה בעיה קרתה לאחר החלפת המסך המקורי !!!!!!

20/09/2016 על ידי ג'יהאד

האם הכותרת באמת נכונה, 'אייפון 7'

23/09/2016 על ידי עבדול גליב |

איך לעזאזל כבר שברת את זה?

23/09/2016 על ידי Gigabit87898

39 תשובות

פיתרון נבחר

נציג: 40.5k

הרבה שאלות כאן ומעט תשובות. הנה ההתייחסות שלי לאחר שמדדתי את קהילת התיקונים ועשיתי כמה החלפות מסך בעצמי בחנות שלנו:

עובדה 1: כפתור הבית כולל שבב משובץ בצד האחורי של הכפתור. כדי להשתמש במילים פשוטות, שבב זה מאחסן את המפתח המאפשר ללוח לזהות אותו. לפיכך אם אתה משתמש בלחצן בית אחר, בין אם הוא מקורי ובין אם אחר השוק, הלוח לא יזהה את כפתור הבית.

כתוצאה מכך, כפתור הבית שאינו יליד לא יוכל לסרוק את טביעת האצבע ולא יגיב לשום קלט. הטלפון יפעל כאילו חסר לו לחלוטין כפתור הבית. הודעה תופיע גם 'לא ניתן להפעיל את מזהה המגע'. הדרך היחידה לבצע את פונקציית כפתור הבית במקרה זה היא באמצעות כפתור הבית הווירטואלי שעל המסך, מגע מסייע. והדרך היחידה להעיר את הטלפון תהיה באמצעות לחצן ההפעלה או הרמה כדי להעיר.

עובדה 2: אפל - ורק בחנות אפל בבעלות אפל, אך מתחילה להופיע בכמה מכונות AASP בזמן שאני כותב זאת - יכולה להחליף את המסך ואת כפתור הבית ולתכנת מחדש את כפתור הבית החדש ולהתאים אותו ללוח / טלפון. אם חנות תיקונים של צד שלישי או מכשיר עשה זאת בעצמך פוגעים בלחצן הבית במהלך התיקון, או שהבעלים שובר אותו איכשהו, או שהוא נכשל, הדרך היחידה להחזיר את פונקציית כפתור הבית בתאריך זה היא לקחת אותו לחנות אפל או לאחת מ אותם AASPs שמתחילים לקבל את מכונת ההתאמה.

עובדה 3: אפל לא עשתה דבר כדי למנוע החלפת מסכים לחלקי OEM או חלקי שוק. אם תחליף את המסך ותעביר את כפתור הבית מבלי לפגוע בו, הכל יעבוד כרגיל. אבל צפה שחלקים זולים יניבו ביצועים גרועים. אז השקיעו בחלקים באיכות טובה של ספקים מכובדים. מסכי החלפה צריכים להיות קרובים ככל האפשר למסכי אפל מבחינת: נאמנות צבע, תאורה אחורית, מגע, מגע כוח, עמידות, הרמת מסגרת, גימור מסגרת.

עובדה 4: במסכים חלופיים רבים יש כבל קישור לחצן בית פגום. כאשר כפתור הבית עובד עם המסך המקורי אך לא עם המסך החלופי, זהו מסך גרוע ועליכם להבטיח עליו אחריות או להחליפו. וכן, אצווה שלמה יכולה להיות פגומה.

עם זאת, לפעמים תוך כדי פירוק האייפון אתה פוגע בכבל ההארכה של כפתור הבית על המסך השבור ואז מנסה להתאים חלק חלופי רע. כעת כפתור הבית לא עובד על המסך הישן וגם לא החדש, ואתה מניח שכפתור הבית עצמו נכשל. ובכן לא, לפעמים זה לא.

עובדה 5: אתה עלול לפגוע בלחצן הבית ולאבד לחלוטין את כל הפונקציות, במיוחד אם תיקרע את כבל כפתור הבית. כמה אנשים סבלניים מאוד פותרים את החלקים יחד. אני מעדיף להתאים מסך שבור מקורי יחד עם כפתור הבית הפגום ולשלוח אותם לחנות אפל לצורך החלפה מלאה והתאמה של הרכבת המסך (ראה FACT 2). עלות המסך החדש מבית אפל ניתנת להשוואה במחיר שלה לעלות של לחיצה על כפתור הבית השבור יחד לדעתי.

עובדה 6: בחלק מהמקרים, שבב (שאינו זה בעובדה 1) הקיים על כפתור הבית ניזוק (במיוחד במהלך העברת כפתור הבית ממסך שבור למסך חדש). כאשר פגום ונכשל, שבב זה ימנע מתפקוד כפתורי הבית כמו יציאה מאפליקציה וחזרה למסך הבית. אבל סורק טביעות האצבע עדיין יעבוד ואתה מסוגל להעיר / לפתוח את המסך בעזרת האצבע / טביעת האצבע שלך ולהשתמש בהישג יד. ניתן להחליף את השבב הזה (בניגוד לשבב סורק טביעות האצבע ב- FACT 1 שהוא כמעט בלתי נגיש) וניתן להחליף את הבעיה. לפעמים קרע חלקי בכבל כפתור הבית יכול לגרום לאותו תקלה. זה ניתן לתיקון על ידי אנשים מסוימים עם הכלים הנכונים, המיומנות וחשיבה הסבלנית.

עריכה: עובדה חדשה (7)

עובדה 7: חלק מטכנאי התיקונים הבחינו כי מכלול פקה קדמי פגום עלול להפריע לתפקודו של כפתור הבית / מזהה המגע. כדי לשלול אפשרות זו, בדוק את פונקציות לחצן הבית + זיהוי מגע לאחר ניתוק כבל הגמיש של המצלמה הקדמית. עם זאת, החל מ- iOS 11, ייתכן שרכיב המצלמות הקדמי יצטרך להיות נוכח / מחובר בכדי שהאייפון יפעל. אז יכול להיות לנסות טוב אחר / ידוע.

עריכה: iOS 11.0.0-11.0.3

עובדה 8: לאחר השחרור, אם iOS 11 ועד iOS 11.0.3, שמנו לב שחלק ממכשירי ה- iPhone 7 אינם יכולים לבצע אתחול לחלוטין או עשויים לולאת אתחול אם לחצן הבית חסר או פגום (כמו גם הרכבת מצלמות קדמית). [עדיין לא אומת: טכנאי עמית ציין כי i7 כלשהו יאתחל ללא כפתור הבית. התיאוריה שלו היא שגרסת הלוח שיש לה שבב מסוים של אינטל תתחיל ללא כפתור הבית ואילו גרסת הלוח עם שבב קוואלקום דורשת להתקין את כפתור הבית כדי לאתחל].

מקווה שזה יעזור לך ואל תהסס לשלוח לי הודעה לקבלת מידע נוסף או הבהרות. אשמח לשתף.

הערות:

@ פצעים , תודה על העובדות, יפה לכתוב.

15/06/2017 על ידי ל פפף

האם אתה אומר שאם תקרע את כפתור הבית עצמו תוכל להוריד את הסרת השבב ולהעביר אותו לכפתור בית חדש ותקבל חזרה גם את מזהה המגע וגם את פונקציונליות כפתור הבית?

04/07/2017 על ידי רמזי פ

לא RamseyF אני לא אומר את זה. קרא שוב את הפסקה האחרונה.

04/07/2017 על ידי פצעים

ביצעתי iPhone 7 / 7P ברגע שהמסך החלופי היה זמין. תיקנתי בהצלחה מעל 100 iPhone 7 / 7P, אולם פשוט בהיתי להיתקל במצב הזה כפתור הבית לא עובד, זה קרה עם 4 מהתיקונים האחרונים שלי. בהתחלה למרות שזה היה קבוצה של מסכים פגומים, הזמנתי את מסכי החלפת ה- iPhone 7 / 7P האיכותיים ביותר, ואותה בעיה אירעה עם כפתור הבית של ה- iPhone 7. אז המסקנה שלי היא ש -2 עדכוני ה- IOS האחרונים התעסקו עם התוכנה, עם שילוב של המסך החלופי. גם לאחר שהחלפנו את המסך השבור המקורי כפתור הבית המקורי, עדיין לא עובד. אני מתקשה להאמין שאחרי 100 תיקונים מוצלחים, אני מוריד את כפתור הבית שגוי. נכון לעכשיו הפסקתי לקבל תיקונים עבור Iphone 7 / 7P עד שנמצא פיתרון מאומת.

11/07/2017 על ידי M & D GLOBAL WIRELESS

אחי @ m & d אתה צריך לקבל אחרים שכולנו ימצאו את התרופה הזו. בלי הטלפון בהישג יד אתה לא יכול למצוא את הבעיה המדויקת. חלק מהטלפונים חייבים להיות פרחים לניסוי. שוב אין ספק שהבעיה לא הייתה בעדכון ה- bcos הממורמר מי שיצר שרשור זה חווה את הבעיה פחות משבוע לאחר שחרורו של הטלפון. אליו הייתה מערכת ההפעלה בגיל 10. אך הוא חווה את המיתוס הזה. אז יכולתי לומר שאתה עושה משהו נכון במהלך ההצלחה שלך ב- ur 100. אבל זה לא היה בעיית מערכת ההפעלה.

12/07/2017 על ידי עבדול גליב |

נציג: 3.1k

היי! ג'סן כאן, מצוות iFixit. שיחקנו עם כמה מיחידות האייפון 7 שלנו והחלפנו סביב כמה מסכים. הצלחנו להחליף מסך מאייפון 7 אחד לאייפון 7 אחר - וכפתור ה- Touch ID / הבית עבד לאחר ההחלפה עבורנו.

מעוניין לראות כמה מהתוצאות שכולכם משיגים גם לאחר החלפת המסכים. המשך לפרסם כאן עם התוצאות שלך! נמשיך לבדוק גם בצד שלנו.

הערות:

היי ג'אסן, תודה על החדשות הגדולות שלך!

האם ניסית להחליף את כפתור הבית או שהעברת את כפתור הבית ממסך אחד למשנהו?

24/09/2016 על ידי אלדרין

היי אלדרין, העברנו את כפתור הבית ממסך למסך, אך שמרנו אותו עם האייפון 7 המקורי שלו.

24/09/2016 על ידי אש פרידל

אה נהדר! רצה לוודא שהכפתור לא ישבר כשאתה מנסה להסיר אותו :-) תודה על המידע Jasen.

שיהיה לך סוף שבוע נעים!

24/09/2016 על ידי אלדרין

החלפתי מסך iphone 7 שלם למסך lcd iphone 7 שבור (רק lcd ללא כפתורי בית)

התוצאה הראשונה הייתה כפתור הבית לגמרי לא מגיב.

בניסיון שני החלפתי את lcd עם כפתורי הבית, התוצאה הייתה זהה.

ניסיון שלישי: עדכנתי את IOS, ללא שינוי

ניסיון 4: החזרתי את המסך השבור עם כפתור הבית שלו, זה עובד.

יש לך רעיון או מדריך כיצד לשנות את מסך ה- iPhone 7?

יש לי חנות לתיקונים אבל עדיין אין לי ניסיון ל- iPhone 7

תודה

20/12/2016 על ידי מהמט פתי דבן

אותו דבר קורה איתי תפוח לא יכול לעשות פיזית כל דבר שנראה כאילו אני צריך לחכות 5-10 ימים עד שהם יתקנו את זה

29/12/2016 על ידי הקטור בטיסטה

כיצד לאלץ מחדש את iPhone 5c - -

נציג: 277

עדכון (02/09/2017)

אוקי אני חושב שלבסוף מצאתי את הבעיה אז ראשית אני רוצה להסביר משהו.

בחור כתב כאן שהוא פשוט פתח אייפון 7 והוא לא ניתק שום דבר מהחשמל וכפתור הבית מפסיק לעבוד. אני כבר פותח את 4 iphone 7 ואחרי שפתחתי את הטלפון באמצעות אקדח חום כפתור הבית עדיין עובד בסדר לפני שניתק שום דבר מהחשמל כדי שהחום לא יפגע בכפתור הבית.

אנשים אחרים כותבים שאולי זה בגלל שהמסך החלופי אינו מקורי ובכן זו לא הסיבה שבגללה כפתור הבית מפסיק לעבוד, כי אני רק מחליף את הזכוכית מ- LCD לשני מכשירי iPhone 7 וכפתור הבית מפסיק לעבוד וזה עם LCD המקורי והכבלים.

אז הבעיה שמצאתי עד כה היא כאשר כן ניסיתי להסיר את לוח המתכת הגדול מהמסך שבו כבל כפתור הבית הגדול נכנס עם דבק. אנו מרימים חום על אותה צלחת כדי שנוכל להפריד את אותה צלחת מהכבל ונראה כאילו הכבל באמת ממש רך, כך שגם אם לא תשבור אותו פנימה נגרם נזק ולכן אנו מחליפים את התאורה האחורית בכבל הזה ומתחיל כפתור הבית לעבוד שוב בסדר.

מסקנה: מצאנו כי השימוש ב- LCD המקורי אך החלפת התאורה האחורית בכבל הארוך יפתור את הבעיה (אנו פותרים את הבעיה עד כה פעמיים)

הערות:

היה לי מקרה שהוא פוסל את הרעיון שלך.

מסך סדוק i7 מוחלף על ידי i7 אחר השומר על HB מקורי.

החלתי אקדח על שני המסכים כדי להחליף את HB.

המסך שהוחלף ב- i7 HB בכלל לא הגיב. ה- I החלף שוב את המסכים. HB עבד מושלם.

אם סגרתי את כבל כפתור הבית לכופף דרך החלק האחורי של המסך, השאלה שלי היא ש'למה כפתור הבית שלו עובד בסדר עם כבל HB פגום '

התשובה צריכה להיות 'חייבת להיות עוד מיסטרי'

אני לא מעז להחליף את i7 המסך עבור לקוחות, יש לי תיקון עם תיקון של 5-10 מסכים ביום,

14/02/2017 על ידי מהמט פתי דבן

שיניתי מסך iphone 7. ביצעתי החלפה מלאה עם כפתור הבית ממסך טוב אחד של אייפון 7 למסך אחר של אייפון 7 עם מסך רע. כפתור הבית לא עבד חשבתי שאולי זה כי אתה צריך את כפתור הבית המקורי אבל כשרואים את החוט הזה נראה שאתה נתקל באותו נושא. כפתור הבית לא לוחץ או מגיב smh

17/02/2017 על ידי ג'ון איילה

אני יכול לאשר שהפתרון הזה עובד. עשיתי את הראשון שלי היום. אתה צריך לחתוך בזהירות את הדבק סביב החלק העליון ו 1/4 'של החלק העליון של כל צד. מאותה נקודה, השתמש בקלף משחק מצופה שעווה, חתך כ -1 / 2 'מהרוחב, והפריד בין שאר לוח הגיבוי לשכבות מסך ה- LCD. היזהר במיוחד לא לפגוע בשכבת נייר הכסף הסופית מעל משטח המגע התלת-ממדי. הסר את חלקי המסך החדש והחלף אותו מהמסך הישן. השבב שנמצא בלוח הגיבוי מכיל איזושהי חתימה שעובדת בשילוב כפתור הבית. וודא כי ניקית את כל הפסולת מהשכבות הפנימיות של LCD. אפילו חתיכת פסולת ברורה מופיעה בנקודה שחורה בתצוגה. 91% אלכוהול ומדיום ללא מוך / ללא שריטות. אל תשתמש במיקרופייבר !!!

מתוך סקרנות, ולצורך התנסות ודיון: האם מסך 6s יעבוד באופן דומה? הכפתורים תמיד עבדו בשבילי, אך אם נדרש להחליף כפתור בית, האם תוכל להשתמש בכלי כזה מטלפון שבור / לא שמיש אם תחליף את שכבת המגע התלת-ממדית כמתואר לעיל?

עריכה: פירקתי מסך 6S. הם זהים, אלא שהתאורה האחורית נמצאת בחלק התחתון של ה- 7, ועל פני החלק העליון של ה- 6S. אני אערוך זאת בעתיד ככל שההזדמנות תופיע. אשמח להעביר מישהו לנסות את זה, אם יש לו את הטלפונים השבורים הרזרבים בסביבה.

18/02/2017 על ידי ג'יימי

לאחר קריאת כל ההודעות הללו, הנה כמה מעניינים לנסות. נמוך והנה, הפיתרון השני באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

27/06/2017 מאת סם

נסה להחליף את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול / חיישן הקרבה בכבל חדש, והכל אמור לעבוד בסדר שוב. זה נראה פגום אם גורם לטלפון לפעול כשהוא מחובר. אתה יכול להחליף את זה באחד חדש, ועליך לתקן הכל.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

09/03/2018 על ידי billa.4you

ג'ק ניקולסן לפעמים נוכל לתקן כפתורי בית קרועים. באמת תלוי במידת הנזק ובמיקום הקרע.

04/12/2018 על ידי פצעים

נציג: 169

כאשר כפתור הבית שלי מסרב לשתף פעולה אני נותן לו חיים חדשים

כיצד להחליף את מגע המגע בכפתור הבית

נציג: 263

היי חבר'ה,

אולי אני צריך לפרסם את זה גם בשרשור ה- iPhone 6S. לאחר העדכון ל- iOS 10, אני מוצא שמסכים שאינם של OEM אינם פועלים ב- iPhone 6S.

זה יכול להיות קשור כאן אם ההחלפה בה אתה משתמש ל- iPHone 7 אינה מקורית. אני חושב שאפל הוסיפה אמצעי 'אבטחה' חדש.

הערות:

שימו לב לשבב בגב מסכי ה- iPHone 6S. הם יכולים להשתמש בזה לאימות מול לוח האם ...

20/09/2016 על ידי מישל לבצ'ה

שבב ה- IC המגע נמצא גם מאחורי המסך. אל תשכח את זה.

20/09/2016 על ידי בן

בהחלט שיניתי את תצוגות הצד השלישי ב- 6S עם iOS 10 בטא. אני כמעט חיובי פשוט עשיתי את זה לפני כמה ימים, על 6S עם iOS 10. זה היה לקוח הרבה זמן והתעדכנו. אז אני יכול לטעות. עדיין לא עבדתי על 7. של מי מקבל תצוגות, או לקוחות שמוכנים לשלם פחות מ -250 דולר?

29/12/2016 על ידי iMedic

למעשה הייתה בעיה כשאחת מחברות ה- v11.x.x היא לבנה את הטלפון, אך בסופו של דבר אפל תיקנה זאת בגלל לחץ עצום מצד הציבור. ובכן, עכשיו עם האייפון X, אלא אם כן תחליף את המסך במסך מקורי (זה חלק של 400 דולר!), זה לא יעבוד עם המסכים הזולים יותר של 200 דולר. פריק השליטה אפל שוב בעניין!

14/08/2018 על ידי billa.4you

נציג: 581

הייתה לי אותה בעיה. אבל הסתדרתי. כבל המגע התלת ממדי וכפתור הבית (כבל אחד) שביר מאוד. הסר את לוח האחורי המתכתי בגב המסך ובדוק את הכבל השלם. שלי היה שבור. אני מחליף את כל התאורה האחורית + מגע 3D (הסרת התאורה האחורית הישנה + מגע 3D מאוד קשה) ומזהה המגע פועל ללא שום בעיה.

אם יש לך שאלות אל תהסס לכתוב לי הודעה.

הערות:

ובכן זה אולי הגיוני.

09/02/2017 על ידי יוליוס אוסיליה

זה אישר לעבוד

18/02/2017 על ידי ג'יימי

זה נכון. נתתי הוראות מפורטות לעיל כיצד לבצע את ההעברה. 3 ל -3 עד כה.

27/27/2017 על ידי ג'יימי

עשה את אותו הדבר .... פשוט החלף כפתור בית מקורי ממסך סדוק מקורי למסך שני, נתן לי מזהה מגע / כפתור בית לא מגיב. ניסה להחליף חזרה על חרס סדוק מקורי והכל עובד. אז, לא יודע אם המסך החדש השני הגיע עם מחבר שטוח רע, או אם apple הכניסו משהו שצריך להתאים (כמו שבב איפשהו בתאורה האחורית) עם כפתור הבית, אבל החלפתי במסך החדש, המתכת הישנה לוח אחורי, והכל עובד בסדר :) תודה מריוס

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31/05/2017 על ידי אוניאקי

אמנם השיטה שלעיל עשויה לעבוד, אך היא נראית פעולה קשה למדי וייתכן שהיא אינה מתאימה לכולם.

לאחר קריאת כל ההודעות הללו, הנה כמה מעניינים לנסות. נמוך והנה, הפיתרון השני באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

27/06/2017 מאת סם

נסה להחליף את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול / חיישן הקרבה בכבל חדש, והכל אמור לעבוד בסדר שוב. זה נראה פגום אם גורם לטלפון לפעול כשהוא מחובר. אתה יכול להחליף את זה באחד חדש, ועליך לתקן הכל.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

09/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 137

זוהי הודעה חוזרת, אך הייתה לנו אותה נושא שקרה גם היום. תיקנו עד היום כ- 10-12 i7 ו -7 טלפונים פלוס ללא בעיות, אך על זה כפתור הבית הפסיק להגיב (טביעת האצבע עבדה בסדר). לאחר החלפת מסכים, ניסיון לטלפונים תורמים וכו ', כלום. אז גיבינו את הטלפון, הורדנו אותו למצב DFU ועשינו שחזור מלא. כפתור הבית חזר בסדר גמור.

עדכון (05/15/2017)

פרסמתי קודם שיש לנו את הבעיה הזו, האם הטלפון חיבור מחדש הושלך ל- DFU ושוחזר והיה בסדר. מאז תיקנו 50+ דגמי אייפון 7 ו- 7 פלוס וללא בעיות בכלל, אני חושב שעבורנו הראשון היה נושא אצווה מוקדם הדומה לבעיות עם משוב האפטי על סדרות 6s.

הערות:

איך הגעת למצב dfu אם כפתור הבית לא עובד פיטר?

13/04/2017 על ידי לוגן

ישנם כלי עזר שיכולים להכריח טלפונים למצב DFU. אני משתמש באחת בחנות שלי כל הזמן לתיקונים. קוראים לזה RecBoot. בעיקרון, אתה מחבר את הטלפון למחשב ויש לו את RecBoot לאלץ אותו למצב DFU. סופר קל.

19/04/2017 על ידי קפטן סאטצ'מו

אייפון 7 לא משתמש בכפתורי בית כדי לעבור למצב dfu, הוא משתמש בכפתור הפעלה והפחתת עוצמת הקול

05/09/2017 על ידי אוסטין טיילור

אוסטין טיילור FTW !!!!

23/05/2017 על ידי הרופאים הטכניים

זה מוזר! עשיתי את ה- DFU, וכפתור הבית שלי עדיין לא עובד. עם זאת, קיבלתי במקום זאת כפתור בית 'וירטואלי'.

06/10/2019 על ידי kathwick2

נציג: 60.3k

החלפת את כפתור הבית המקורי למסך ה- LCD החדש?

הערות:

כפתור הבית המקורי אינו עובד על ה- LCD החדש, אלא רק על ה- LCD הישן

20/09/2016 על ידי אלברט

אפילו ל -2 LCD חדשים?

20/09/2016 על ידי טום חי

כן עבור 2 מסכי LCD חדשים

20/09/2016 על ידי אלברט

מעניין. עכשיו אנחנו צריכים עוד דוגמאות כדי להתנסות, כדי שנוכל לאשר את הבעיה ואולי למצוא פיתרון.

20/09/2016 על ידי טום חי

אותו דבר גם אני מעוניין, לא מצאתי מישהו שהצליח לשנות את המסך תוך שמירה על כפתור הבית לעבוד כרגיל.

22/09/2016 על ידי בן

נציג: 57.3k

מפרסם כאן כדי שאוכל להישאר בשרשור זה

הערות:

הנקודה הבאה שלי ->.

28/05/2018 על ידי פצעים

נציג: 73

זה אחרי מסכי שוק, אנו רואים זאת מדי שנה עם מכשירי האייפון החדשים. תמיד יש משהו שהיצרנים צריכים לעבד. ל- 5C היו בעיות מגע לא טובות, ל- 6 היו בעיות הרמת מסגרות, ל- 6s עם מגע כוח וכעת עם ה- 7 זה שוב מגע / תאורה אחורית של כוח השוק.

אנחנו אמורים לקבל תשובות מספקים. ומסכי iFixit עושים את אותו הדבר, ניסיתי. היו לי רק כמה מסכים של ספקים שונים. זה כמו מחט בערמת שחת כרגע.

נציג: 157

אחרי שהייתה בעיה עם כפתור הבית של האייפון 7 לא עובד (אבל ה- touchID במסך החלופי עבד, באופן מוזר) אתמול, הייתי זהיר למדי באייפון 7 היום. השתמשתי באקדח חום כדי לחמם את החלק האחורי של הטלפון (חום נמוך עד כדי המתכת שרק מתחממת) וקצת חום בשולי המסך, תוך הימנעות מכפתור הבית. השתמשתי בסכין גילוח כדי להחליק מתחת לקצוות המסך, לא יותר מ- 1/8 'פנימה. לא ניתקתי שום דבר, אבל כשהפעלתי את הטלפון שוב לבדיקה, כפתור הבית וגם touchID לא עבדו עוד . שוב, מלבד רק להרים את המסך ממסגרת המתכת, זהו המסך המקורי שלא נגע בו וכפתור הבית עליו אני מדבר. כמו כן, חשבתי שזה יכול להיות הדמיון שלי אבל יכולתי להישבע בזמן שחיממתי את הגב (והטלפון כבוי) הרגשתי שמנוע המשוב ההפטי רוטט, כמו שנגעו בכפתור הבית.

עדכן כעבור 15 דקות: הן touchID והן כפתור הבית עובדים על המסך החלופי לאחר השוק, כך שאני מניח שכבלי כפתורי הבית של המסך המקורי נפגעו בתיקון. אני חושב שזה היה החום, אפילו קל ככל שהיה - אין נזק לכבלים מסכין הגילוח. עדיין לא התקנתי את מסגרת המתכת האחורית למסך לאחר השוק. הערה: דבר אחד שעשיתי שונה מהתיקון הכושל אתמול היה שהפעם לא הסרתי את טבעת הגומי הזעירה בחלק הפנימי של כפתור הבית, שלדעתי נועדה רק לאיטום. אני חושב שאולי זה חיוני בפונקציונליות של כפתור הבית החדש הזה. כמו כן, וידאתי שתושבת המתכת של כפתור הבית תהיה כראוי במקומה (בליטת הפלסטיק בצד שמאל הייתה לגמרי בתוך הפער העגול של התושבת) ושלושת הברגים האחרים היו במקום לפני שהכנסתי את הבורג לכפתור הבית בפועל. גם נהגתי לא לשים את כפתור הבית על כרית הבורג המגנטית שלי.

עדכון סופי: לאחר שמסך השוק מותקן במלואו ולחצן touchID ולחצן הבית עדיין פועלים כראוי.

הערות:

תודה .. זה מעניין .. מכיוון שזה מצביע על 'חום' שוב כאשם. כפי שאתה מתאר, נמנעת מה- HB להפנות את אקדח החום רק לצדדים, אבל יכול להיות שזה בכלל הרים קצת חום. לעתים קרובות אני מופתע עד כמה 'חום סוער' נאסף על ידי פריטים לא מכוונים, כגון כלי מתכת שנמצאים ליד, או אפילו קרוב למשל. אייפדים .. איפה אני משתמש בחום רב יותר מכל תיקון אחר. כשאני לוקח את מכלול המסך, אני מחטט אותו בתחתית ואז מסתובב עם מסמר האגודל, תוך הרמת המסגרת משם .. זה הרבה יותר מהיר, ובטוח 100% לדיור - ללא שריטות - לא חוֹם!

דרך אגב. אם אתה קורא את ה'גד 'הזה, אנא אל תיתן לבחור הזה מינוס על שיתוף הניסיון שלו, אמנם זה לא יכול להיות' פיתרון ', אך הדרך לדבר כזה לרוב סלולה בחוויות ... תודה!

07/03/2017 על ידי FIX4U.DK

אותו דבר בדיוק קרה לי אתמול. אני לא עושה תיקונים לפרנסתי אלא רק למשפחה ולחברים קרובים. ידעתי שהאייפון 7 דורש נהג תלת כנפי אבל לא הבנתי אחד 000. פתחתי את הטלפון באמצעות חום קל מאוד מסביב לקצוות והשתמשתי בכלי מתכת כדי לפרוץ אליו. הצלחתי להסיר את המגנים כדי לבטל את הכבלים ואז הבנתי שראשי הברגים קטנים מדי בשביל הקצה שהיה לי. המשכתי פשוט להרכיב את הטלפון שוב ועכשיו כפתור הבית חסר תועלת וכך גם מגע 3D. הייתי זהיר ביותר עם הטלפון הזה. אני תמיד צריך להתחיל אבל במיוחד כשזו הפעם הראשונה שאני עושה אחת. האם אנו מסיקים שאפילו החום הקל ביותר בעקיפין גורם לבעיה זו? זה מטורף. יש לי את המסך החדש וכשאקבל את הכלים המתאימים אני אמשיך לעשות את ההחלפה. יש הצעות להתקדם?

06/08/2017 על ידי ג'ארד גוטרי

ג'ארד גוטרי לא אנחנו לא מסיקים שהחום גרם נזק .. אנחנו מסיקים שהכנסת כלי יותר ממה שאתה צריך ופגעת בכבלים או שקרעת את זה כשהרמת את המסכים.

06/08/2017 על ידי פצעים

חום הוא בהחלט לא העניין.

ככל הנראה פגעת בכבל באמצעות הכלי שלך, מכיוון שגם מגע 3D או כפתור הבית אינם פועלים, זה סימן ברור לכך שהכבל ניזוק כאשר שניהם עוברים דרך אותו כבל.

07/08/2017 על ידי גד

נזק לחום ו / או פיזי עשוי להיות קשור לזה, אולם נראה כי נושא כפתורי הבית די אקראי. חלק מהמשתמשים תיקנו עשרות טלפונים ברצף ללא בעיות, בעוד שאחרים כולל אותי היו 4-5 טלפונים ברצף עם נושא כפתורי הבית. אני עובד על טלפונים באופן מקצועי כבר למעלה משני עשורים, ואני מאוד זהיר (כמו ocd) בזמן העבודה על טלפונים, אך נראה כי נושא זה נמשך לאחרונה. המסקנה שלי היא שכפתורים פגומים וכבלים גמישים אכן מכניסים את זה, אך קשה לדייק את הסיבה המדויקת בכל מקרה ומקרה.

לאחר קריאת כל ההודעות הללו, הנה כמה מעניינים לנסות. נמוך והנה, הפיתרון השני באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

27/06/2017 מאת סם

נסה להחליף את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול / חיישן הקרבה בכבל חדש, והכל אמור לעבוד בסדר שוב. זה נראה פגום אם גורם לטלפון לפעול כשהוא מחובר. אתה יכול להחליף את זה באחד חדש, ועליך לתקן הכל.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

09/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 439

בדוק את הכבלים הפנימיים במקום בו מתחבר כפתור הבית וודא שכל החיבורים יציבים

הערות:

היי,

בדקתי את זה כמה פעמים, אבל כפתור הבית לא יענה, בדקתי עם שני מסכי LCD,

זה עובד רק עם ה- LCD המקורי שאייפון הגיע איתו, זה ממש בעיות מוזרות.

19/09/2016 על ידי אלברט

זה צריך להיות כפתור הבית המקורי כדי שהוא יעבוד. זה ייחודי למסך המקורי ולכן מזהה המגע לא יעבוד עם החלפת המסך.

20/09/2016 על ידי רנהולמס

התעלומה מעמיקה, מכיוון שכפתור הבית הפסיק לעבוד לאחר החלפת המסך, וגם הפסיק לעבוד גם לאחר שהוחזר מסך ORIGINAL יחד עם כפתור הבית המקורי!

זכור, השתמשתי בזהירות מירבית במהלך ביצוע התיקון ואימתתי את כל החיבורים ואת כבל ה- Flex בעזרת מיקרוסקופ של 500 $ ללא שום נזק גלוי לעין. אני יכול רק להסיק שכפתור הבית נפגע איכשהו באופן פנימי במהלך הפירוק ו / או במהלך הנזק הראשוני שנפל למסך.

לאחר קריאת כל ההודעות הללו, הנה כמה מעניינים לנסות. נמוך והנה, הפיתרון השני באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

27/06/2017 מאת סם

נסה להחליף את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול / חיישן הקרבה בכבל חדש, והכל אמור לעבוד בסדר שוב. זה נראה פגום אם גורם לטלפון לפעול כשהוא מחובר. אתה יכול להחליף את זה באחד חדש, ועליך לתקן הכל.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

09/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 151

היי חבר 'ה

שיתוף כאן, החוויות שלי עם תיקוני מסך iPhone 7:

עד לשבוע שעבר ביצעתי 7-8 מכלולי LCD Foxconn מקוריים, (והרכבה אחת משופצת), כולם ללא כל כפתור בית, או בעיות אחרות.

עבור כל אלה השתמשתי מחדש במקש HB / Touch ובכל שאר 'החלקים הקטנים' והעברתי אותם מהמסכים הסדוקים. לא הזזתי את הלוח האחורי, עם כבל הארכה למפתח HB,

השתמשתי רק בחום מעט מאוד בחלק התחתון של לוחית LCD האחורית ממתכת, כדי שהדבק ישחרר את ה- LCD / Touch flex. יש צורך במעט מאוד חום, מכיוון שהחומר דק, ומתחמם במהירות. עדיף למרוח כמות זעירה של חום, מאשר למשוך את כבלים הגמישים.

אבל רצף המזל שלי הסתיים פתאום ... זה שקיבלתי בחנות בשבוע שעבר, היה לו מסך שבור וסדק קטן בדיסק הזכוכית של HB. HB היה / מת .. (גם לפני החלפת המסך, שהלקוח שכח לספר לי). אז, בלי לחיצה / בלי מגע.

הוא הושלך למדרכה, מ'גובה החזה ', והטלפון כבר חסר תועלת, ואני לא יכול לעזור ללקוח שלי, בגלל פוליטיקת הבנייה המגניבה / הילדותית הזו של אפל, ומכיוון שהוא הפיל אותה, אין לו גם אחריות .

התוצאה היא 'Jet Black - 256GB' יקר עד כדי גיחוך - בן חודש בלבד, ומוכן לגרוטאות.

זה מדהים אותי שאפל אפילו טורחת לבזבז זמן וכסף בכוונה ליצור טרחה, וטרדות עבור הלקוחות שלהם, ובעקבות זאת עבורנו 'אחי-תיקון'. הם מרוויחים מיליארדים, אז אני באמת לא מבין את העיקר. זה יכול להוכיח להיות מטרד גדול עוד יותר מ'שגיאה 53 ', אם הם לא יתקנו את זה איכשהו, ב- IOS מאוחרים יותר.

אני דווקא מקווה שיש לכך הסבר נוסף, אבל גם לאחר ספקולציות רציניות, אני עדיין לא מבין מדוע יש להתאים את ה- HB עם לוחות ההיגיון? מישהו מתכנן אינטליגנטי ניסה להסביר ש'הוא בנוי כך, להקשות על העבודה סביב תכונת זיהוי המגע '. אבל מדוע שזיווג הקורא הספציפי ללוח יקשה על כך. יש לך רק 5 ניסיונות בערך, עד שבכל מקרה האייפון דורש את קוד הסיסמה. יתר על כן, אני מניח ש'נתוני טביעת האצבע ', הנקראים במהלך ההתקנה, מאוחסנים בלוח ההיגיון .. לא ב- IC על ה- flex, ולכן כל רעיון ההתאמה אינו הגיוני .. לא בעיניי.

כתוצאה מכל זה, בתוספת שקע המיני החסר, עדשת המצלמה הבולטת, מקש 'מקש השינה' הממוקם בצורה מביכה, המונופול (ועוד כמה מטרדים), החלטתי שהטלפון הבא שלי יהיה זורק עם המותג, שיש לו 'אני' בסוף השם ... לא בהתחלה!

הערות:

זה לא פיתרון, אלא יותר התלהמות.

28/27/2017 על ידי גד

וכפתור הבית נשבר מראש, כפי שציינת, לכן זה לא קשור לתיקון.

28/27/2017 על ידי גד

קישור HB ל- Board צריך להיות מוצפן כדי לוודא שלא ניתן לקרוא נתונים על ידי פריצות חומרה או תוכנה זדוניות. עם זאת אפל בחרה בהצפנת מפתח סימטרית סטטית פשוטה במקום הגדרת מפתח ציבורי מורכבת, מאובטחת אך ניתנת להחלפה.

בפרספקטיבה שלהם, 'אנחנו' יכולים לתקן את זה, ולכן זה ניתן לתיקון. לא אכפת לנו מה החבר'ה של צד שלישי עושים.

28/27/2017 על ידי טום חי

תודה טום .. שהוספת קצת חוש לבנייה. לא חשבתי על זה .. אבל ברצינות. האם מישהו אי פעם ינסה לגנוב נתוני טביעת אצבע ..? אני מתקשה לדמיין את זה, אבל כמובן .. האפשרות קיימת, ועם 'רמת האבטחה הסופר-עליונה המטורפת' של התפוחים, הם פשוט ירצו לחסום את זה .. -)

02/03/2017 על ידי FIX4U.DK

@Ged:

כן, הייתי מתוסכל באותה תקופה .. ואף פעם לא הכרזתי את מה שכתבתי כפתרון. אפילו כתבתי בשורה הראשונה, שאני 'משתף את החוויות שלי', כמובן בקשר לפירוק ונמנע מפגיעה בתוסף ה- HB-flex .. ובכך מנסה לעזור למשתמשים אחרים .. אז תודה רבה על המינוס .. טעיתי כמובן, מגיע לי המינוס, ואני באמת מכבד אותך, כשכיוון אותי ישר.

02/03/2017 על ידי FIX4U.DK

נציג: 13

אני מתקן אייפון 7 פלוס ושיניתי את המסך, מכיוון שהמקור נשבר, תוך שמירה על כל החלקים המקוריים האחרים כמו מצלמה / רמקול עליון וכפתור בית, גיליתי שעם המצלמה / רמקול העליון המחוברים ללוח האם לחצן הבית מפסיק לעבוד ויש עיכוב של בערך 5-10 שניות על המסך, כשהמצלמה / הרמקול העליונה מנותקת הכל עובד בסדר גמור ללא עיכוב ואני יכול להשתמש בכפתור הבית בסדר גמור, ניסיתי זאת עם המסך המקורי השבור ואותה בעיה קורה עם זה למרות שזה עבד מצוין לפני כן (הדיגיטיזר פשוט נסדק רע), גם עכשיו החלפתי את כפתור הבית ואת המצלמה / רמקול בחלקים חדשים, ועדיין נתקלתי באותה בעיה.

אני חושב שזה קשור לחומרה בטלפון אבל לא בטוח, אנא עזור.

הערות:

יש לי את אותה הבעיה, האם מצאת פיתרון כלשהו ???

03/07/2017 על ידי joseang860724

לאחר כמה ניסיונות מצאתי את הבעיה והפתרון, היה מיקום כבל הגמיש של המצלמה, אתה צריך לשים לחבר את הגמיש על המיקום עם הכבל למטה, אם אתה מחבר את הכבל במצב השני כפתור הבית תפסיק לעבוד...

03/07/2017 על ידי joseang860724

מניסיוני, נכון שיש לחבר את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול העליון, אחרת כפתור הבית יתקלקל. עם זאת, לאחר קריאת כל ההודעות הללו, הנה כמה מעניינים לנסות. נמוך והנה, הפיתרון השני באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

27/06/2017 מאת סם

נסה להחליף את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול / חיישן הקרבה בכבל חדש, והכל אמור לעבוד בסדר שוב. זה נראה פגום אם גורם לטלפון לפעול כשהוא מחובר. אתה יכול להחליף את זה באחד חדש, ועליך לתקן הכל.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

09/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 1.4k

כפתור הבית באייפון 7 לא יעבוד אם תחליף מסך חדש. אם המסך שלך שבור ורוצה שכפתור הבית יעבוד, שלח את האייפון שלך לחנות אפל.

הערות:

לא נכון ... עליך להסיר את ה- HB הישן (בזהירות!) למסך החדש. מחקר פשוט חבר שלי :)

08/09/2017 על ידי ווס

מה זה HB?

איך ממלאים מצית זיפו

26/08/2017 על ידי סולטן 393

HB פירושו כפתור הבית

27.08.2017 על ידי קיי

נציג: 49

למעשה, הייתה לי אותה בעיה. ניסיתי להתאים את כפתור בית עוצמה, שינה את מהירות הלחיצה על כפתור הבית ומשתמש ב- AssistiveTouch כדי לעקוף בעיה זו. וזה באמת עבד בשבילי.

הערות:

@ אנג'לה דרקל

02/05/2018 על ידי billa.4you

נציג: 13

יכול לאשר לפחות במקרה אחד שהחלפת חיישן ה- prox ב- iph 7 אכן החזיר את כפתור הבית לפונקציונליות מלאה.

נציג: 13

עדכון - היה לי אותה בעיה של HB שתיקן את מסך ה- iPhone7 שלי עם מסך iFixit (לא זול), השתמשתי מחדש ב- HB שלי ובמכלול המצלמה / רמקולים הישן שלי. מזהה המגע עבד, אך הכפתור לא הגיב. הסרת הבורג מגב הכפתור לא הייתה הפיתרון. עברתי את ה- DFU, ומה שהוא נתן לי היה HB 'וירטואלי' שמופיע על המסך שלי ככפתור רפאים. מזהה המגע שלי פותח את מסך הבית וכשאני רוצה לחזור אליו מאפליקציה, כל מה שאני עושה זה לגעת בכפתור הווירטואלי. זו עבודה מוזרה מסביב, אבל זה עובד.

הערות:

וכדי להפוך את כפתור הבית הווירטואלי לקל יותר לשימוש, עבור אל הגדרות> כללי> נגישות> מגע מסייע> התאמה אישית ואז לחץ על '-' 10 פעמים כדי למחוק את כל הפונקציות, ולבסוף לחץ על '+' והוסף רק את כפתור הבית. בדרך זו כפתור הבית על המסך יפעל בדיוק כמו כפתור החומרה ללא כל העומס הנוסף. )

08/10/2019 על ידי billa.4you

אפשרות נחמדה, לא ידעתי זאת, תודה על העדכון

18/05/2020 על ידי אדם מייטרוט

תודה חסכת לי כמה דולרים

02/06/2020 על ידי מיקולאג 'לוקאנוביץ'

נציג: 13

היי:

במקרה שלי הייתה המצלמה הקדמית / הרמקול / חיישן הגמיש, לאחר שינוי גמיש, כפתור הבית עובד בהצלחה.

הערות:

הסיבה לכך היא שהם יצאו עם לחצני בית חדשים לאחר השוק עבור iPhone7 ו- 8 המשקמים את הפונקציה הביתית בלבד, אך לא את חיישן טביעות האצבע (מכיוון שהוא מוצפן). זה עדיף מכלום. )

בקניית אחד מהכפתורים החדשים הללו, זה נמצא בתיאור או שהמחיר הוא מעל $ 10 / כפתור. הזולים הישנים בסביבות 3 דולר לא עובדים.

05/03/2020 על ידי billa.4you

לאחר שינוי שינוי, כפתור הבית עובד בהצלחה.

תודה, יש לי את אותה הבעיה

29/04/2020 על ידי מיקולאג 'לוקאנוביץ'

האם יש לך הדרכה כיצד לשנות פלקס?

14/05/2020 על ידי סנדר אימדלין

נציג: 439

נסה להחליף את כבל קישור כפתור הבית באמצעות המקור שעל המסך החדש. זה נמצא תחת האחיזה על LCD

הערות:

האם אתה כבר יודע אם זה פתר את זה?

26/10/2016 על ידי גררו

חשבתי שזה שמתי לב לזה אחרי שניתקתי את המסך וחברתי אותו לתחתית הבית כבר לא עבד. היה לי אייפון 7 עובד לא היה סדק כאשר ראש והוצאתי את המסך ובאמת בשני והבית הביתי היה לא עובד בטלפון השני עם מכלול אחר ותחתית ביתי כאשר אני קדימה והוצאתי אותו והניח אותו במסך האייפון וב- orginAl המקורי, אך החלק התחתון הביתי מפסיק לעבוד בשני הטלפונים מה לעשות מה זה יכול להיות כתיקון חֲנוּת

29/12/2016 על ידי הקטור בטיסטה

סוגיית הכבלים הגמישה חזרה בשנת 2016/2017 עם מסכי שיפוץ באיכות נמוכה. בימינו זה סודר פחות או יותר. כדי להימנע מבעיה זו, אל תקנו מסכי 'תקציב' זולים (20-30 דולר), אלא קבלו את הדברים הטובים (40-50 דולר). )

30/08/2018 על ידי billa.4you

תודה על תגובתך, אני חושב שזה יעזור לי לפתור את הבעיה באמצעות הטלפון שלי

04/05/2020 על ידי צימבאבוו ארמטה

נציג: 49

מישהו ינסה זאת, גבה את ה- iPhone 7, החלף את המסך במסך aftermarket, אטום אותו ואז שים אותו במצב DFU, תן לו לנגב את עצמו ואז לשחזר אותו במצב DFU. רק מעוניין לראות אם זה יחליף את הקושחה ומקבל את המסך החדש ואת ה- HB כמקור. הייתי עושה את זה אבל אין לי אייפון 7 לבדיקה.

הערות:

לא זה לא. יש לאפס את ה- HB על ידי תוכנת שירות, כל פעולות ברמת המשתמש פשוט מסרבות לעבוד. זה הוכח אינספור פעמים אז אל תבזבזו זמן וכסף.

18/12/2016 על ידי טום חי

ושוב!!! להוסיף. אני חושב שיזדקק ל- HB כדי להכניס את הטלפון למצב DFU. אז לאחר החלפת HB כבר לא עובד מה שאומר ש- U לא יכול להיכנס שוב ל- DFU. זה רציני. אל תבזבז את הזמן שלך כמו @tomchai אמר לעיל.

25/12/2016 על ידי עבדול גליב |

באייפון 7 במקום להחזיק את כפתור הבית, אתה מחזיק את לחצן עוצמת הקול כלפי מטה לאיפוס כך שחושב שאתה אמור להיות מסוגל להכניס את ה- iPhone ל- DFU באותה השיטה, לא ניסית אלא רק לחשוב שזה יעבוד.

26/12/2016 על ידי DC LifeTech

לא שמעתי שזה יעבוד. אבל אם אנחנו לא יודעים, עלינו לפחות לנסות. זו יכולה להיות דרך שאפל ניסתה לנעול אותנו (תיקונים) מהעבודה בטלפונים האלה. כמו שגיאה 53

26/12/2016 על ידי iMedic

כן זה לא יעבוד לצערנו, הטלפון פשוט יופעל מחדש שוב ושוב, אתה צריך את אותם החלקים בדיוק בשביל זה ..

29/12/2016 על ידי מריאן איגנאר

נציג: 1

האם מישהו מצא עבודה אמינה בסביבה או יכול לוודא שמסכים חלופיים לא יעבדו. אני עדיין מקבל דיווחים סותרים. יש האומרים שהכפתור לא עובד הוא רק תיקון גרוע, אחרים אומרים שאפל שוב נבזית.

הערות:

נראה שזה כל האמור לעיל ... אם כפתור הבית או כבל הגמיש שלו נשבר אז הוא נורה לחלוטין, קצר לקחת אותו לחנות אפל להחלפה.

מצד שני, זה יכול להיגרם גם מכבל הגמיש המאריך של כפתור הבית שעובר בחלק האחורי של ה- lcd, ו / או כבל גמיש של מצלמה / רמקול פגום מעל. אז הקפד לבדוק את כל אלה בזהירות לפני שאתה פונה לחנות Apple.

אחרי שקראתי הרבה הצעות, הנה אחת שנשמעה לי מעניינת. נמוך והנה, הפיתרון הזה באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

10/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 1

פתרתי. לאחרונה הייתה לי בעיה זו באייפון 7 פלוס. החלפתי את המסך בסדר גמור בפעם הראשונה. ואז שמתי לב שהחיישן שמכבה את המסך בעת שיחה לא עובד.

כשפתחתי את הטלפון בפעם השנייה כשהחברתי אותו בחזרה קיבלתי את ההודעה על כך שכפתור הבית עשוי להזדקק לשירות. הטלפון היה גם איטי ביותר. המצלמה הפונה מלפנים לא עבדה, וגם לא החיישן. אפליקציות רבות הפסיקו לעבוד.

בעזרת המיקרוסקופ לתיקון אלקטרונים יכולתי להבחין בבעיה בלוח האם. החלפתי את השבבים הקטנים והכל עבד היטב. זה נתן לי כמה שעות של ראש ושפנית.

נושא זה נובע בעיקר ממסך פגום, אך לפעמים יכול להיות לוח אם.

בבעלותי ומנהל חנות תיקונים קטנה בשוודיה.

הערות:

עבודה טובה טוני, לרוע המזל לרוב האנשים או אפילו לחנויות אין את הציוד הדרוש כדי לבצע תיקוני מיקרו ברמת הלוח.

זה יכול להיגרם גם מכבל הגמיש של הארכת כפתור הבית שעובר דרך החלק האחורי של ה- lcd, ו / או כבל גמיש של מצלמה / רמקול פגום מעל. אז הקפד לבדוק את כל אלה בזהירות לפני שאתה פונה לחנות Apple.

אחרי שקראתי הרבה הצעות, הנה אחת שנשמעה לי מעניינת. נמוך והנה, הפיתרון הזה באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

10/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 1

זה משהו אחר, דברים אחרים מתרחשים. כל הזמן יש לנו בעיה שעלינו להפסיק לתקן את ה- iPhone 7 בחנות שלנו. שיחקתי היום עם האדם שלי iPhone 7. פתחתי את הטלפון שלי 140 מעלות ובלי לעשות שום דבר אחר החזרתי אותו ולחצן הבית מפסיק להגיב. זה קורא את טביעת האצבע שלי אבל בלי לחיצה.

הערות:

תיקנתי הרבה iPhone 7 ו- 7 פלוס, ולא היו לי שום בעיות.

אם כפתור הבית הפסיק להגיב לאחר שרק פתח אותו, פגעת בכבל בצד ימין של הטלפון.

או שאתה משתמש בחום רב מדי, יש שבב קטן שנמצא על כפתור הבית להגמיש, אם זה פגום, אז מזהה המגע עדיין יעבוד, אך פונקצית כפתור הבית הרגילה לא תצטרך להחליף את זה, להחזיר אותו מחדש , או אולי אפילו זרימה מחדש תעבוד.

זה משהו שאתה עושה.

29/07/2017 על ידי גד

אני מניח שעשיתי 2 7 פלוס היום, לקחתי את הזמן שלי בזה. יצא טוב באמת.

אני חושב שאני פשוט צריך להיות ממש זהיר

29/07/2017 על ידי עבדולה פרוק

תוכנת אפל שלה. האם כל ההצעות, מסך הפרימיום, מחזור ההפעלה, שחזור, שימוש חוזר בכבל סרט המפעל, מסכים אחרים וכו '. אין שמחה. אפשרו לו להתעדכן מ- 10.3.2, ל- 10.3.3 ו- voila! הכל עובד.

המלצה: אל תאפשר להפעלת הטלפון עם שום חומרה מנותקת ושמור על לחצן הבית המקורי. החומרה הייתה בסדר. נראה כי הטלפון חש שהוא נפתח ו / או הוחלף חומרה ונכנס לסריג. אין ספק שאפל תטען שמדובר בנושא אבטחה, ככל הנראה אבטחת התיקון $$$$.

01/08/2017 על ידי טום ה

היה לי אותו תסכול עם 5 מכשירי iPhone 7 ברציפות, תוך שימוש במסכי יקר של 50 דולר.

אחרי הרבה מחקר נתקלתי בהצעה שנשמעה לי מעניינת. נמוך והנה, הפיתרון הזה באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

14/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 85

הניסיון שלי בזה הוא פי שניים ... או שאתה שובר את ה- HB או שהגמישות במסך פגומה. מתוך מאות ive שנעשו זה שני הנושאים היחידים שראיתי. חשבתי שהיה לי HB שבור באחד התיקונים האחרונים, ניסיתי 5 מסכים שונים וויתרתי. מסתבר שהיו לי קבוצה גרועה של מסכי שאינם OEM שהגמישות שלהם לקויה (מזל רע רציני שם!).

רק היזהר מהסרת HB (חטט בעדינות מעט ימינה, אבל תרסיס איזו וכרטיס משחק ויצא נחמד, היה עדין סביב שבב ה- u10 ic (ה- IC הגדול באמצע ה- HB), זה יכול להיות מוחלף אבל אתה צריך skillz!

קבל מסכים איכותיים, אני יודע שאנשים אוהבים למקסם את הרווחים על ידי זול על המסכים, אבל זה לא שווה את ה- ip7 כפי שהוא עומד, בסופו של דבר רק תזיז את ה- HB יותר וזה גורם למתח נוסף בכבל חלש כבר. אנו מעבירים כעת מסכי LCD מקוריים משופצים ויש לנו תוצאות נהדרות, כ -95% מכל המסכים עובדים בצורה מושלמת.

לא ראיתי בעיות או עם SW או רק על ידי פתיחתן, IMO הם רק מיתוסים לתיקונים גרועים.

הערות:

+1. אם האייפון אינו פועל כהלכה לאחר החלפת המסך, כפתור הבית ניזוק עקב הלחץ בכבל בזמן הוצאתו. או שאתה יכול להגמיש את המסך שלך. כמו כן, כבה את האייפון תוך כדי שירותו!

15/10/2017 על ידי ריצ'רד רוזנברגר

נציג: 1

סדק את מסך ה- i7 שלי. פתחתי את המסך והבנתי שזה הרבה יותר מאמץ מאשר מכשירי אייפון אחרים. הנחתי את המסך בחזרה. כעת כפתור הבית לא יאותחל.

הצעות כלשהן?

נציג: 1

הבעיה היא שהכפתור הביתי של i7 אחרי השוק לא יכול לעבוד, לפחות מבחינתי ניסיתי כמה מהם אך לא הצלחתי.

הערות:

הבעיה היא שכפתורי הבית אחרי השוק לא יכולים לעבוד עבור i7, לפחות בשבילי ניסיתי כמה מהם ושום דבר.

24/08/2017 על ידי עומר

נציג: 23

אני מחליף את המסך שלי כפתור הבית עובד אבל מזהה המגע סורק את זה לא עובד הכל, האם יש רמזים?

נציג: 1

היי שיניתי בנייה מחודשת של ip6 למרדף דיור אחורי חדש שכל הסרטים התחלפו ממסך אפל המקורי מתחת לפלטת מתכת וכפתור הבית המקורי עבר. HB עובד אבל לא מזהה סורק טביעות אצבע. אמרו לי לקחת צלחת מרובעת קטנה מתחת למחבר שמחבר HB מחבר למסך זה מתחת לסרט המסך. האם זה נכון? עדכנתי את iOS אבל לא גובר. לא אכפת לי שזה יהיה כנה כי אני עדיין יכול להזין קוד גישה בן ארבע ספרות כדי לפתוח את הטלפון. אני חושב לעשות אותו שדרוג למרדף אחורי כחול או אדום עבור ה- ip7 שלי אבל אחרי קורא את כל ההודעות אני עייף מלהתחיל לפתוח את ה- ip7 עכשיו רק למקרה שה- HB יפסיק לעבוד לגמרי. זה רק כך שהטלפון שלי שונה לא בגלל נזק. כל מידע על שדרוג זה אז יש לי HB מבצעי פעם אחת ו ממה להיזהר.

עדכון (01/05/2018)

.

נציג: 23

פשוט עדכן או שחזר את iOS.

זו עזרה בשבילי.

נציג: 1

פיתרון כפתור הבית !!

הייתה לי אותה בעיה בכפתור הבית כמו רבים מכם, עם 5 מכשירי iPhone 7 ברצף תוך שימוש במסכי OEM יקרים של 50 דולר.

אחרי הרבה מחקר נתקלתי בהצעה שנשמעה לי מעניינת. נמוך והנה, הפיתרון הזה באמת עבד !! פשוט שחררתי את הבורג בחלק האחורי של כפתור הבית שמחזיק אותו לתושבת המתכת, הפעלתי מחדש את הטלפון, ולחצן הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

כל הזיכויים עוברים ל:

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

וזה הגיוני לחלוטין, מכיוון שעיוות קל של חיישן המגע עלול לגרום לתקלה ביצירת כל בעיות המגע האימתניות. כעת, יכולות להיות סיבות אחרות, כמו מסך החלפה זול / באיכות נמוכה (אל תהיה גלגול זול! חחח), סרט שבור או תוכנה פגומה שניתן לפתור את כולן די בקלות, אך יש לשחרר את בורג כפתור הבית. ניסה קודם. :)

הערות:

אין שום בעיה, ותאמין לי, אפילו עבור הטכנולוגיה הזו מאז 1999, נבלמתי מהנושא הזה די הרבה זמן. נראה כאילו זה יכול להיגרם על ידי סרט שבור (חיישנים עליונים ותחתונים כאחד), או פשוט מכיוון שבורג חיישן המגע הוא הדוק מדי, ומפריע לפעילותו הרגילה. והסיבה שבגללה המגע מסונכרן יחד עם הלוח הראשי היא מעבר לי, אני חושב שזה פשוט טיפשי ומונופוליסטי. זה לא כמו שמישהו ירתך חוטים כדי לגנוב את טביעת האצבע שלך. חחח

31/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 13

הייתה בעיה זו באייפון 7 שבור פלוס שרכשתי עם מסך פגום. הטלפון עבד בצורה מושלמת עם המסך הסדוק כולל כפתור הבית ומזהה מגע, אולם אילו החלפתי במסך העתקה כפתור הבית ומזהה המגע שניהם לא יעבדו ולכן החזרתי את החלקים למסך המקורי הישן ושניהם עבדו . לאחר מכן רכשתי LCD מקורי משופץ מחנות חלקים אחרת ושתי כפתור הבית וגם מזהה המגע עבדו.

זה קשור לחומרה .. עבור iphone 7 / 7plus אני ממליץ להשתמש ב- LCD בקצה גבוה יותר במקום בעותק הזול. כמו כן, בעיה זו יכולה להתרחש אם היית מחוספס מדי עם כפתור הבית עצמו, לכן הקפד לחמם אותו לפני שתסיר אותו מ- lcd המקורי.

הערות:

הייתה לי אותה בעיה של לחצני הבית כמו רבים מכם, עם חמישה מכשירי iPhone 7 ברציפות תוך שימוש במסכי OEM 50 $ יקרים, אבל זה לא היה הסיבה האמיתית.

אחרי הרבה מחקר נתקלתי בהצעה שנשמעה לי מעניינת. נמוך והנה, הפיתרון הזה באמת עבד !! פשוט שחררתי את הבורג בחלק האחורי של כפתור הבית שמחזיק אותו לתושבת המתכת, הפעלתי מחדש את הטלפון, ולחצן הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

כל הזיכויים עוברים ל:

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא יתקן את כולם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

וזה הגיוני לחלוטין, מכיוון שעיוות קל של חיישן המגע עלול לגרום לתקלה ביצירת כל בעיות המגע האימתניות.

כעת, יכולות להיות סיבות אחרות, כמו מסך החלפה זול / באיכות נמוכה, סרט שבור או תוכנה פגומה שניתן לפתור את כולם די בקלות, אך יש לנסות תחילה את התרופפות בורג כפתור הבית. :)

31/03/2018 על ידי billa.4you

נציג: 1

*** סוף סוף פתרון לתיקון נושא החיישן הנוגע !! ***

חבר'ה, היה לי אותו תסכול מחמישה מכשירי iPhone 7 שונים, תוך שימוש במסכי יקר של 50 דולר ארה'ב, כך שלא תמיד המסך הוא הגורם לנושא.

לאחר קריאת כל ההודעות הללו, הנה כמה מעניינים לנסות. נמוך והנה, הפיתרון השני באמת עבד !! הסרתי את הבורג היחיד לחלוטין, הפעלתי מחדש את הטלפון וכפתור הבית התחיל לעבוד בצורה מושלמת.

27/06/2017 מאת סם

כיצד לתקן שקע אוזניות ללא הלחמה - -

נסה להחליף את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול / חיישן הקרבה בכבל חדש, והכל אמור לעבוד בסדר שוב. זה נראה פגום אם גורם לטלפון לפעול כשהוא מחובר. אתה יכול להחליף את זה באחד חדש, ועליך לתקן הכל.

05/31/2017 על ידי מסכי מסך

שחררתי את הבורג מאחורי מרכז כפתור הבית (החזקתי אותו לתושבת המתכת), והוא עובד בצורה קסמית עכשיו. זה אולי לא מתקן הרבה מהם, אבל זה עבד בשבילי. רק הידוקתי את הבורג ההדוק, אבל בטח הייתי צמוד מדי.

וזה הגיוני לחלוטין, מכיוון שעיוות קל של חיישן המגע עלול לגרום לתקלה ביצירת כל בעיות המגע האימתניות.

כמו כן, יש לחבר את כבל הגמיש של המצלמה / הרמקול העליון, אחרת כפתור הבית יתקלקל.

בסיכום, השתמש במסכים באיכות גבוהה בלבד (אל תהיה גלגול זול! חחח), ואל הידוק יתר על המידה את הבורג היחיד בחלק האחורי של חיישן המגע. וזה הגיוני לחלוטין, מכיוון שעיוות קל של חיישן המגע עלול לגרום לתקלה ביצירת כל בעיות המגע האימתניות.

הערות:

@ אנוואר זקיר

18/04/2018 על ידי billa.4you

@Baladeva Ratna

02/05/2018 על ידי billa.4you

כן, תמיד קנו חלקים באיכות הטובה ביותר ...

21/05/2018 על ידי פליקה האסי

הערה: אם אתה מנהל בית מלאכה, אל תפחד לבקש מחיר הוגן במקום מחיר מרתף למציאת החלקים והשירותים שלך. באמצעות מסך איכותי טוב תוכלו להציע בביטחון אחריות לשנה, בעוד שהבחור השני ברחוב לא יוכל לעשות זאת עם המסכים המחורבנים הזולים שלהם, או שהם יישברו תוך זמן קצר. רוב הלקוחות זוכרים מתי יש להם חלקים ושירות טובים)

14/08/2018 על ידי billa.4you

@ אלכס סנדר

טוב לשים את אלכס, הרבה חנויות להחזר 'זולות' משתמשות בחלקי אשפה, והם לא מבינים שזה יעלה להם יותר בטווח הארוך, ואז לקנות מלכתחילה חלקים איכותיים. גם אם הספק יחליף אותו, הזמן והמאמץ שנדרש לארוז אותו, לכתוב פתק, לשלוח אותו, לעקוב אחריו, לחכות לו, יעלה יותר.

כל יום לקוחות נכנסים לחנות שלי מגעילים לגמרי מתיקון בקניון שעושים סוג כזה של שטויות. אני מניח שרע להם, טוב בשבילי. )

31/08/2018 על ידי billa.4you

נציג: 1

אז, אני קונה את iPhone 7 עם מסך שבור וכפתור בית, אז אילו כלים וחלקים אני צריך לקנות? מישהו יכול לעזור לי?

הערות:

זו שאלה כמו, 'קניתי מכונית שהייתה מעורבת בתאונה, אילו חלקים וכלים אני צריך כדי לתקן אותה?' בהחלט לא הייתי חושב אפילו על תיקון מכונית שהתרסקה, אז בפתק זה עדיף שתקח אותה לחנות טלפונים מקצועית מקומית. לפעמים זה אתגר אפילו עבור מקצוענים שעשו את זה שנים, שלא לדבר על מישהו שמבקש איזה חלקים וכלי יהיה צורך. זה באמת לא עולה כל כך הרבה (פחות ממאה) ויחסוך לך המון כאב ראש. רק הצעה, אתה עושה מה שאתה רוצה.

10/09/2018 על ידי billa.4you

נציג: 1

אני חושב שזה פיתרון חדש לכפתור הבית Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

נציג: 1

הטלפון שלי 7 ועוד בית מַפְתֵחַ לא עובד לאחר מָסָך תַחֲלִיף כיצד לפתור את הבעיות

נציג: 325

או שהגמישה של כפתור הבית על המסך החדש לא עובדת - או שהכבל בכפתור עצמו נפגע. אם זה הגמיש במסך - השתמש במסך אחר, אם זה קרע בכיפוף כפתור הבית, יש בעיה. רק apple יכולה להחליף את כפתורי הבית לאייפון 7/8. עם זאת, לאחרונה 'הומצא' פיתרון שמסתובב עם תפוח. אתה יכול לקנות chargeflex חדש, עם כפתור בית חדש איתו, שיעקוף את בדיקת החומרה בעת ההפעלה ויגרום לך להשתמש בטלפון. עם זאת ללא מזהה מגע ובמקרים מסוימים יציאת הברק לא תעבוד גם עם אוזניות .. :)

נציג: 1

אז עדכן ... הבת שלי הפילה את ה- iPhone 7Plus שלה והמסך התנפץ. החלפתי אותו בערכת החלפת המסך מאחד החלפתי הכל עבד חוץ מכפתור הבית. לא הפונקציונליות ולא סריקת טביעות האצבע עבדו. פירקתי אותו ובדקתי קשרים מספר פעמים ללא הועיל. כעבור כשלושה שבועות היא הפילה אותו שוב והרביצה והביטחון שלי התרסק לקחתי אותו לקיוסק תיקונים בקניון והם החליפו את המסך והכל עובד עכשיו? אז לא ממש בטוח מה תיקן את זה או למה זה לא עבד קודם.

הערות:

האמת שזה היה ככל הנראה המסך בו השתמשת. אני עובד במתקן תיקונים ואנחנו עוברים כמאה בשבוע. באופן אקראי יהיו לנו מסכים חדשים לגמרי שלא יזהו את כפתור הבית או שהוא יגרום ללולאת האתחול של המכשיר. אנו מאשרים על ידי בדיקת אותו מסך במכשירים אחרים. החלף את המסך במסך אחר, וזה עובד בסדר. התיאוריה שלנו היא שזה הכבל שעובר ממחבר כפתור הבית ללוח ההיגיון. אולי כיור או סתם סרט רע. כך או כך זה קורה לעתים קרובות במספר יצרני מסך. מזהה מבקש החזר על המסך שניסית במקור אם אני.

02/04/2019 על ידי כריס ק

נציג: 1

שלום לכולם, אני עובר את הכאב הזה גם ב ** לפני כמה ימים החלפתי מסך שבור עם חדש לא כל כך טוב, ובדקתי אותו (לצערי בלי להתקין מיידית את כפתור הבית) כדי לראות אם זה עובד. ברגע שראיתי שזה עובד, התקנתי את כפתור הבית על המסך החדש, בניסיון להיות עדין ככל האפשר, והטלפון נתן לי את הודעת השגיאה מזהה מגע. אז החזרתי את כפתור הבית למסך השבור, אבל מצאתי התנהגות מוזרה: מסך המגע לא הגיב (וכפתור הבית כבר לא עבד). לאחר כמה ניסיונות, שמתי לב שאם מחבר המסך בצד ימין מחובר, מסך המגע אינו מגיב, עם או בלי חיבור כפתור הבית. אם רק מחבר המסך השמאלי מחובר, מסך המגע עובד, אך לא כפתור הבית. במסך החדש, מסך מגע עובד עם שני המחברים המחוברים במקום זאת, אך כפתור הבית לא עובד. האם מישהו מכם חווה דבר כזה? תודה!

הערות:

אני יכול להסכים איתך, זה קרה לי לפני יומיים - (פנים עצובות)

20/05/2020 על ידי ג'רי מיינדפול

אלברט