מה הפירוש של הודעה מים בלחץ?

מכונת קפה מסודרת

מדריכי תיקון ותמיכה במכשירי קפה של Keurig כולל מערכות K-Cup.



נציג: 553



פורסם: 30/10/2015



אזהרה אומרת 'מים בלחץ' מבצעים תחזוקת מחט. פירקנו אותו כשהספר ביים ושטיף אותו. אזהרה עדיין עולה.



אנא עזור. המכונה בת פחות מחודש. נרכש בוולמארט ב [מיקום הוסר]

הערות:

זה לא יאומן שיש לי אותה בעיה בדיוק! ויתרתי על סיר הקפה של באן שהיה לי הרבה מאוד שנים כי זה כל מה שאקנה לקוריג הזה! כמו כולם יש לי את זה חודש! אני מעריך את ההוראות כיצד לפתור בעיה זו, אך שוב היא בת חודש! לא בטוח אם אני הולך לשמור אותו או להחזיר אותו. כנראה שבסוף אני אחזור לסיר הקפה של באן שלי. כי לא משנה מה אתה חושב אצטרך להתמודד עם הבעיה שוב בעוד כארבעה שבועות וזה לא מראה יפה דבר ראשון בבוקר



04/11/2016 על ידי תמי קייטס

אותה בעיה, עקב אחר ההוראות, נקרא תמיכה, הם שולחים מערכת חדשה, אני מקווה שאקבל אותה בשלושת הימים הבאים כמובטח.

18/11/2016 על ידי לן דובואה

זה עכשיו הנושא השני שלי ואותו! הם התרעמו עלי על חדש בגלל האחריות והיה לי אותה בעיה. קניתי זול לפני שנתיים במגרשים גדולים וזה נמשך שנתיים, שני אלה לא נמשכו יותר משבועיים! קניתי רק kcups שאושרו על ידי keurig!

18/11/2016 על ידי קרלי מור

כל שעליך לעשות הוא להשתמש בתרמיל ניקוי המחטים כדי לשחרר את הלחץ במחט. אדמות נתקעות שם וזה מושך אותן החוצה. תיקון של דקה אחת.

01/12/2016 על ידי ורוניקה ג'י

פשוט קרה לי, ניסיתי את תחזוקת ניקוי המחט כ -10 פעמים, אבל זה לא עבד. הם שולחים מחליף.

09/12/2016 על ידי ג'ימגרן

26 תשובות

פיתרון נבחר

נציג: 1k

היה לי את Keurig 2.0 שלי במשך כמה חודשים .. הבוקר (30/1/16) קיבלתי את אותה הודעת שגיאה (קו מים בלחץ ...) .. חיפשתי בגוגל את הנושא ונתקלתי בעמוד זה שברור שמראה לאנשים הייתה אותה בעיה, אך לא הייתה לה פתרון. יצרתי קשר עם Keurig והאדם הכי מועיל עבר אותי בתהליך ... יש כוס תחזוקה כתומה (במרכזה יש בועה שקופה ופתוחה) ... מלא את הבועה במים אל תוך Keurig שלך כמו כוס K, להפוך את הכוח ולפתוח ולסגור 5 פעמים ... אחרי הפעם החמישית, פתח והסר את כוס התחזוקה ... אתה אמור (אני כן) היה למצוא טחנות קפה בבועה ... זה מנקה את הצורך שהסיר את הלחץ. .. חזרה פנימה והפעלת מים רק כמה פעמים ואתה אמור להיות טוב ללכת. היה לי מזל שנאחזתי בתוסף התחזוקה הזה ... בדרך כלל אני זורק דברים כאלה. מקווה שזה עוזר!!

הערות:

זו התשובה. עבד בצורה מושלמת.

02/02/2016 על ידי סקיילר שפר

תודה על תגובותיך. מצאתי שהם עוזרים מאוד. הייתי צריך לחזור לפני שהצלחתי. היה לי את K250 שלי במשך כמה חודשים.

02/02/2016 על ידי ג'סיקה קנני

בן חודש (חג המולד 2015 אך לא נעשה בו שימוש עד לחזרתו הביתה ב -5 בינואר) Keurig נותן 'מים תחת לחץ'. Grrrrrrrr Keurig לעולם לא צריך לפעול לפני הקפה של הבוקר. ניסה תריסר 'פתרונות' שאף אחד מהם לא עבד. הפתרון היה כוס התחזוקה כאמור לעיל. 50 ס'מ שלג וללא קפה בבוקר. חייבת לעשות טוב יותר את קיוריג. לא חניך שמח!

30/01/2016 על ידי B T חתול

תודה!!!!!! הייתי זקוקה לקפאין והייתי כל כך מטורפת !!!

19/02/2016 על ידי אני דיאז

עשיתי את זה וזה עובד על כוס קפה אחת או אולי על אותה הודעה. לא דבר טוב שיקרה בשעה 5:30 בבוקר. אני מוכן לזרוק את זה - יהיה לי רק חודשיים. היה ככה מההתחלה.

25/02/2016 על ידי dcovey75

נציג: 241

זרק את המיכל הכתום שלי, השיג תוצאות נהדרות באמצעות מהדק נייר,

פתח את הקליפ למבט ישר, הכנס את הקצה למחט שבאמצע, הבליטה המתכתית השנייה שלה קרובה יותר לגב.

דחפו פנימה והחוצה מספר פעמים, ואז פשוט תרקו מים חמים ותראו הרבה טחנות במים. מכרה זה פינה בשעה 5.30 בבוקר, מקווה שזה יעזור.

הערות:

זה עבד בשבילי!

09/10/2016 על ידי דון ג'ונסון

YESSSS! תודה, זה עבד בצורה מושלמת. שום טחנות קפה לא יצאו לי, אבל זה עדיין עבד בצורה מוזרה. מַברִיק.

30/10/2016 על ידי coolctaek

תודה רבה לך ... עברתי נסיגה !! עבד בצורה מבריקה ... תודה..תודה! @

03/12/2016 על ידי סטפני

זה עבד, תודה. תחשוב שאני יכול פשוט להשתמש בשיטה הזו במקום להזמין מנקה מחט ואז להעביר דרכה חומץ חומץ כדי להסיר את הסילוק.

12/12/2016 על ידי מרי פיהלי הרדל

לא היה לי מהדק נייר, אבל סיכה עבדה באותה מידה. שטף את טחנות הקפה ועכשיו עובד בצורה מושלמת. תודה על המידע, ראווי.

13/04/2017 על ידי מארק

נציג: 670.5k

בקי, זו יכולה להיות מחט סתומה, כמו גם בעיה בשסתום הסימון. מכיוון שהמכונה שלך בת פחות מחודש, החזיר אותה. אם זה כבר יתן לך צרות, זה לא ישתפר בעתיד.

הערות:

המשכתי להופיע בעיות ואותה שגיאה מופיעה בכל שימוש. פנה לקיוריג כדי להשיג חדש.

22/02/2016 על ידי קתרין וולמר

היה לי את Keurig כבר חודשיים ואותה הודעה הראתה שבועיים פנימה. התקשרתי וקיבלתי את אותה ההדרכה לתחזוקת המחט. זה עבד אבל הבעיה נמשכת כמעט מדי יום. זה מאוד מתסכל כשאתה מצפה לכוס הקפה הראשונה שלך. נראה כי זו בעיה נפוצה וקוריג צריך לטפל בהקדם האפשרי. לא טוב!

27/02/2016 על ידי הילדים שלנו

ראווי צודק! תודה! פשוט פתרתי את הבעיה באמצעות מחט תפירה גדולה מכיוון שלא מצאתי מהדק נייר. אתה מנתק את המכונה ופותח אותה כאילו אתה מכניס תרמיל. בחלקן העליון יש שתי חתיכות מתכת חדה. הכנס את מהדק הנייר או את מחט התפירה הגדולה מאחורי פיסת המתכת החדה השנייה (אפילו לא ראיתי את החור אבל מצאתי אותו). הזז את מהדק הנייר פנימה והחוצה ומסביב במעגל. ואז חבר שוב את המכונה והכין מים חמים. תראה טחינת קפה במים. זה צריך להסתדר אחרי זה.

19/09/2016 על ידי קן היימן

עשיתי את זה הרבה פעמים וזה עדיין אומר מים בלחץ. מה אני עושה עכשיו. אפילו השתמשתי בדבר הכתום. עזרה בבקשה!!

09/10/2020 על ידי rebecca1968

@ rebecca1968 איזה דגם Keurig זה והאם ניקית את כל שסתומי המחט?

10/10/2020 על ידי oldturkey03

נציג: 37

פשוט הבחנתי במחרוזת הזו ורוצה להציל אנשים מלעבור את מה שעברתי בחצי השנה האחרונה. אין להשתמש במים מרוככים במערכת KEURIG 2.0! היו לי חודשים של כוסות ואדמות שלמות בכוס שלי - קיוריג החליף את המכונה שלי והיו לי אותן בעיות עם המכונה החדשה. הגעתי לקיוריג בפעם האחרונה ולבסוף נאמר לי שלנתרן במים רכים יש השפעה שלילית על מערכת השאיבה במכונות הבירה 2.0. הם המליצו לי לעבור למי מעיין - תחילה זורמים מי מעיינות דרך המערכת מספר פעמים לפני שניסיתי לחלוט כוס קפה. עשיתי זאת כבר שבוע ולא הייתה לי בעיה אחת! נראה כי נושא זה התגלה לאחרונה וכעת הם משכילים לתת ייעוץ זה במרכזי התמיכה בלקוחות שלהם. לידיעתך - מרבית מסנני המים אינם מסירים נתרן ממים רכים.

הערות:

כל מה שאני משתמש בו זה מי מעיינות ואני מקבל את הבעיה הזו כל יום כמה פעמים ביום. מחזירים אותו וחוזרים מכוסות k בחזרה ליצרן טפטוף.

01/11/2016 על ידי klmay999

לבתי יש מים בעיר. זה עושה את אותו הדבר עם מים עירוניים ובקבוקי מים.

06/02/2017 על ידי קריס מיידלו

אתה צודק. התקשר לקיוריג לאחר שקיבל את 'הודעת הלחץ' על ה- 2.0 המקורי ויצרן חלופי כעבור שבוע. הליך ניקוי המחט עבד פעם אחת ואז חזר לאותה הודעת שגיאה. אגב, כל השטח בכוס שלי היה נורא. כביכול, לפי הנציג ב- Keurig, כי החיישנים ב- 2.0 מזהים את ההשפעה השלילית של מים רכים וכתוצאה מכך נופלים בכוס והודעת האזהרה. מסתבר של- 'Classic' אין טכנולוגיית חיישנים חדשה. יצאנו וקנינו 'קלאסיק' 55, ומכיוון שאנחנו גרים בארץ, יש לנו ברז כביסה שעוקף את מזגן המים, אותו אנו זקוקים למים קשים. אני חושב שנוכל לחזור למים מרוככים על פי מה שאמרו לי. מסנן מים מוטבע על הקפיצה לא יפתור את בעיית המים המרוככים עם ה- 2.0

היה אכפת לי פחות מספל נסיעות או קנקן כך שהקלאסיק יעבוד בסדר גמור והוא שקט! הלוואי שאנשי המכירות בחנויות השיווק היו בקיאים יותר.

24/09/2017 על ידי רוברט ברולו

אני כימאי. למים רכים אין שום קשר לנושא זה. קרע את החלק העליון של כוס k והסתכל על העיצוב הפנימי. יש מסנן נייר מובנה בכוס שמכיל את הקפה. יש מקום מתחת למסנן. המחט התחתונה לא אמורה לראות קפה. אם זה קורה זה בגלל שהפילטר נשבר. אחד הגורמים לכישלון הפילטר הוא משאבת המים המתפרקת בלחץ גבוה מדי. זה נותן לך את הודעת הלחץ הגבוה או קורע את הנייר שנותן לך בסיס ועשוי לחבר את המחט התחתונה. נושא העיצוב 100%.

18/09/2018 על ידי קווין

השתמשתי במי מעיינות מהיום הראשון ויש לי את אותה הבעיה !! מאוכזב מאוד מה -2.0, חושב לחזור למכונת קפה רגילה או למותג אחר.

20/02/2019 על ידי מעשר 16.

נציג: 37

לא מצאתי את 'כוס התחזוקה' שלי, עם זאת, פירקתי את מכלול הקפה, ניקיתי הכל וההודעה הופיעה שוב. אז הסרתי את כוס K ובחרתי לחלק מים חמים - עשיתי את זה כמה פעמים, עם הרבה טחנות קפה שהוצגתי, שפכתי את המים ואז החזרתי את כוס ה- K. זה עבד נהדר.

נציג: 25

גיליתי שאני לא דוחף את הכוס למטה מספיק כדי לנקב חור בתחתית, עובד מצוין עכשיו.

הערות:

אתה לא צריך לדחוף את כוס k למטה. זה צריך לנקב כשאתה סוגר את המכסה. אם זה לא עובד, משהו אחר לא עובד.

18/09/2018 על ידי קווין

נציג: 25

אוקי הייתה לי את הבעיה הזו. גיליתי שזה נבנה יותר מדי לחץ בכוס k. אם אתה שם את זה חזק. המים יוצאים לאט יותר ולכן פחות לחץ כלומר אין סתימה. מקווה שזה יצליח.

הערות:

מה הפירוש של 'אם אתה שם את זה חזק'? יש לי את זה קורה, אבל אני לא יודע שום דרך לשנות כמה מהר המים יוצאים מקיוריג ואל גביע ה- K. הייתי רוצה לנסות את זה אבל צריך לדעת למה אתה מתכוון.

02/03/2017 על ידי גאריג'יי

הייתה לי אותה בעיה אבל אגרוף חור קטן בתחתית כוס ה- K וזה עובד בסדר עכשיו.

28/03/2017 על ידי קטברטלס

מים שנשפכו על מקשי המקלדת לא עובדים

זו ההצעה היחידה שעזרה לי. בחודשיים האחרונים שוחחתי עם שירות הלקוחות של Keurig. ניסיתי את כל ההצעות שלהם (למעט שימוש בבקבוק מים ... יקר מדי). שירות הלקוחות עזר מאוד, אך שום דבר לא עצר את הבעיה. הם שלחו מכונה חדשה ואותה בעיה התרחשה במהלך 24 השעות הראשונות לשימוש בה. יש לנו בבית 3 שתיית קפה. כשקראתי את הפוסט הזה שיניתי את ההגדרה מ'חזקה 'ל'קקאו / אחר'. אנו נמצאים כעת ביום השני ולא נתקלנו בבעיה. בנוסף, אנו דוחפים את כוס ה- k מטה לפני סגירת הדף (לכל שירות לקוחות). אנחנו גם דוחפים את החלק העליון של כוס ה- k כלפי מטה כך ש'כיפה 'של הכוס תהיה שטוחה ... התחלנו לעשות את זה מתוך מחשבה שהוא דוחף את כל האוויר שנותר מחוץ לכוס ה- k. נראה ששני השלבים הללו בתוספת שינוי ההגדרה עובדים עד כה!

19/11/2017 על ידי לין ג'ונסון

אחרי שעות של ניקיון כל דבר שיכולנו לחשוב עליו וירדנו דרכו אבנית - זה עבד!

15/03/2020 על ידי ג'יני

נציג: 25

למזלי שמרתי על מנקה ה- K-Cup שהומלץ כאן להשתמש בו לניקוי המחט. השתמשתי בבקבוק מים בלבד במכונה זו והיה לי פחות משלושה שבועות כאשר הודעה זו הופיעה בפעם הראשונה. ובכן, חשבתי שהיום זו הפעם הראשונה, אבל הבעל אמר לי שזה קרה לו פעם אחת קודם. פניתי קודם לאתר Keurig ואין שום אזכור לבעיה זו. חיפשתי בגוגל & למרבה המזל זה הביא אותי לכאן. השתמשתי בחומר מנקה המחטים הכתום K-Cup אותו שמרתי ולמרבה המזל ידעתי בדיוק איפה שמתי אותו. כתוב לכבות תחילה את המכונה. מלא את מכשיר ניקוי המחטים (החלק הברור של החומר הכתום) במים. ואז הכניסו את מנקה המחט הכתום כשהחצים מכוונים כלפי מטה וסגרו את המכסה כמו שהייתם מעמיסים כוס K. שוב, המכונה כבויה בשלב זה. הוראות אמורות לפתוח ולסגור את המכסה 5 פעמים. לאחר מכן הסר את מכשיר ניקוי המחט הכתום K-Cup והתחבר שוב לחשמל המכונה שלך. לאחר שאיפשר למכשיר לחמם מחדש, הרם והנמיך שוב את ידית K-Cup אך ללא כל K-Cup כמו שהיית עושה אם אתה רק רוצה מים חמים . הרס 12 עוז מים חמים לתוך ספל וכדאי שתראה הרבה טחנות ולכלוך נכנסים לספל שלך. אחרי שעשיתי את כל זה, Keurig התבשל בסדר גמור. אני מקווה שלעולם לא נגיע למצב בו המבשל פשוט מחליט לא לעבוד שוב מכיוון שזה נראה כמו פגם בעיצוב נורא. היה לי ריבו מקוריג ורכשתי רק את מבשלת ה- K-Cup הזו כי תרמילי ה- Rivo נמצאים בהדרגה יחד עם מבשלת Rivo שלהם. למעשה, היו כמה שבועות שבהם בכלל לא הצלחתי להשיג שום תרמילי Rivo מקיוריג. אני לא יודע מה העסקה עם החברה הזו .... אבל נראה שהם צריכים לפחות להודיע ​​לאנשים לפני דרישות התחזוקה. להיות שקוף לחלוטין יהיה טוב יותר מאשר לגרום לאנשים להבין את זה בעצמם או אחרי שאתה מתוסכל מאוד כשפתאום אתה לא יכול לקבל שום קפה.

הערות:

עשה את כל זה פעמים רבות. עדיין לא יעבוד

04/12/2017 על ידי רנה

Keurig החדש שלנו מקבל את המסר הזה, אבל זה קורה לנו רק כאשר אנו משתמשים

כוסות K קפה קפה מק. דחיפת הכוס כלפי מטה כדי ליצור חור לפני הורדת הידית לא תיקנה את הבעיה כפי שחשבתי.

24/08/2017 על ידי מחלת לב

יצרנית קרח פריג'ידיארית לא מקבל מים

אני כימאי. למים רכים אין שום קשר לנושא זה. קרע את החלק העליון של כוס k והסתכל על העיצוב הפנימי. יש מסנן נייר מובנה בכוס שמכיל את הקפה. יש מקום מתחת למסנן. המחט התחתונה לא אמורה לראות קפה. אם זה קורה זה בגלל שהפילטר נשבר. אחד הגורמים לכישלון הפילטר הוא משאבת המים המתפרקת בלחץ גבוה מדי. זה נותן לך את הודעת הלחץ הגבוה או קורע את הנייר שנותן לך בסיס ועשוי לחבר את המחט התחתונה. נושא העיצוב 100%.

18/09/2018 על ידי קווין

קווין - ההסבר שלך הוא תמציתי מאוד ונכון לחלוטין. ראיתי פוסטים (אפילו סרטון יוטיוב) המצביעים על כשל בחיישן לחץ כעל האשם. כאשר החיישן נכשל זה מצביע על לחץ נמוך שגורם ללחץ המשאבה לעלות עד שהוא פורץ את מסנן הנייר של כוס K.

רון

10/01/2019 על ידי רונלד גולברנזון

אני מסכים עם קווין! המחט התחתונה מנקבת את הפילטר בתוך ה- kcup שלי, ובכך סותמת את המחט! כיצד אוכל לתקן את זה?

כמעט כאילו הוא לא מסתדר ממש מתחת, או שהמים מתמלאים מהר מדי ופוגעים במחט התחתונה כשהמסנן מתרחב.

08/08/2019 על ידי תרזה

נציג: 25

היה לי את החלק הישן יותר של קו קיורג במשך 5 שנים. זה עבד מצוין ואנחנו ממש אהבנו את זה. סוף סוף המשאבה מתה ונאלצנו לקנות משאבה חדשה. היססתי לקנות את ה- 2.0 לאחר שקראתי כל כך הרבה ביקורות גרועות, אך היחידה שממש אהבתי, מבחינת מראה ואיכות, הייתה ה- 2.0. אני אגיד את זה, אחרי שיהיה לי במשך חודשיים, כשזה עובד נכון, זה מצוין עם זאת, כשזה לא עובד כמו שצריך, זה בלגן גדול !! כשאתה מכניס כוס וזה מתחיל להתבשל, אבל אז אתה בסופו של דבר עם שגיאת לחץ, זה לא רק בזבוז של כוס k (שהם לא זולים) אלא שזה בלגן גדול לנקות גם כן .. מה שאתה צריך לעשות או שהכוסות העתידיות שלך יהיו בעלות בסיס גם כן. זה יכול להיות מאוד מתסכל בבוקר כשהזמן הוא בפרמיה. אנחנו לא ממש מצליחים להבין איך או למה זה עושה את זה, אבל נראה שכוסות מסוימות עושות את זה יותר מאחרות ... אז אנחנו מפסיקים לקנות את הכוסות שנראות כשגויות יותר אבל למען האמת היו לי כוסות שעובדות נהדר באופן עקבי פתאום גם שגיאה. אני מרגיש שהם ניסו להפוך את המכונה שלהם ליותר טובה (וטובה יותר בשורה התחתונה) אבל בסופו של דבר זה היה כישלון אפי. למה לתקן משהו שלא נשבר? בעלי מוכן להחזיר את זה שכן נראה שהבעיה קורה לו יותר ממני. מְאוּכזָב!

הערות:

קניתי 2.0 חדש לחג המולד כדי להחליף אחד בן שנתיים שהיה לו בעיה מדי פעם שאני צריך להוסיף מים. הבעיות התחילו מיד עם הלחץ. התקשרו, עשו הכל, שלחו לי מכונה חדשה. גביע שני, מכונה חדשה, התקשר והם שלחו לי מכונה חדשה נוספת שהייתה 'מכונת K575 החדשה והמשופרת שצריכה לפתור את הבעיה שלי'! 3 יחידות חדשות בחודש אחד! זה אכן עבר את הגביע השני כך שהם היו נכונים, זה היה שיפור! קניתי מי מעיינות, ועשיתי כל מה שיכולתי לחשוב עליו במשך 6 השבועות האחרונים והיום מצאתי את הפיתרון! .................. זה נראה נחמד מאוד במזבלה. סיימתי עם קיוריג. לא עוד. לעולם לא אתן להם לדפוק אותי יותר. פשוט הכנתי כוס בבלה שהיה 39 $, השתמשתי בכוס k, ובלי בעיות.

צופה בטלוויזיה וחיפש איזה עורך דין בבעלותו ומתחיל תביעה ייצוגית. אף על פי שהם צדקו לעשות את זה אבל בשיתוף פעולה ושור מקיוריג, הייתי מצטרף!

13/03/2017 על ידי ג'ון הגדול

אחרי השלישי שלי .... אני אדרוש החזר !! אנסה את דגם בלה שלך. תודה!!

04/12/2017 על ידי רנה

בהצלחה עם אותה רנה.

04/10/2018 על ידי סוזן

נציג: 25

זה עבד כאשר 1) קדחתי חור בתחתית תרמיל ו -2) בישלתי עם תרמיל רב פעמי. אבל הפיתרון העיקרי הוא לא להכניס את התרמיל עמוק מדי ופשוט ללחוץ אותו למטה עם מכסה. אני מניח שבמקרה זה אתה יוצר חור גדול יותר ומכאן לחץ פנימי נמוך יותר

הערות:

אני אוהב את תערובות הקפה שלי, אז קניתי מסנן רב פעמי בצבע אדום רב פעמי ב- Safeway, ורק כשהגעתי 20 מייל הביתה ראיתי את החלק האחורי של הדף המיקרו של הקרטון, פינת R. התחתונה שאמרה, 'המכשיר הזה לא לעבוד עם מכונות Keurig 2.0 'קיבלתי מכסה בצבע סגול עם מכסה שונה לגמרי מזה האדום שקיריג שלי הוליך שולל, במשך שלושה חודשים רצופים. עכשיו זה בכלל לא יעבוד. ארזתי בו באופן חופשי את השטח שלי, כך שאני לא משוכנע לגבי התנחלות תרמילים ולחץ ההודעה, אני כן מנענע את בגדי ברפיון כשאני מכניס אותם למייבש. קיוריג אמר שהם שולחים לי בחינם את כלי הניקוי הכתום עליו קראתי. מקווה שזה עוזר! המכונה שלי ניתנה לי עצמות חשופות על ידי מישהו שעבר לפני חודשיים & ניסיתי כל מיני נקי outs אבל עדיין לקבל את MSG מפחיד !!

26/09/2018 על ידי יהלום ליל

נציג: 25

בסדר, מכיוון שהחדש התחיל עם בעיית הלחץ הייתי צריך לעשות קצת מחקר. ראשית לנקות את המחט איננה התרופה אלא לנקות את הבעיה. המים מגבים והלחץ מכריח את הקרקע לגבות את מחט האספקה. כן, אתה מעדיף לנקות אותו כדי שהכוס הבאה לא תקבל את השטח, אבל לא את התרופה. הבעיה צריכה להיות עם ה- kcups שהם בוחרים. לאישה היה כוס טובה היה לי את הרע. כשהסתכלתי עליהם הגרוע היה מבולבל וכשפתחתי אותו כל השטח נדחק לצד אחד ורשת הסינון בפנים נקרעה. התרמיל הטוב, כשנפתח לשם השוואה, הראה את השטח מפוזר באופן שווה עם קעורה באמצע, שם המים נדחקו מטה וסוננו באופן שווה. אז זה אומר לי שזה כנראה הכוסות שהם בוחרים. בתגובה לעיל הוזכר שהוא מקיש עליהם כדי לפרק את השטח לפני שמתבשל. זה נשמע התרופה הסבירה ביותר שאנסה. תחשוב, כמה זמן הדברים האלה יושבים לפני שהם נקנים ומשומשים? ניקיתי את היחידה הזו פעמים רבות ואת שתי המחטים. עברו דרך הקופסה וטלטלו אותם כדי לראות אם יש גושים.

הערות:

אני חושב שאתה צודק, גיליתי שהבעיה נובעת מכוסות. אני יכול לקבל כמה כוסות נהדרות מקופסה אחת, אבל היא תיסתם בכל פעם מקופסה אחרת. במהלך ה- DOE הקטן שלי יכולתי להפעיל ולכבות את הבעיה, מה שמאשר שהבעיה היא בכוס ולא במכונה.

16/12/2017 על ידי מלאכת טינא

נציג: 25

Keurig צריך לתקן את הבעיה .... יש לי 3 וכל אחד מהם עושה את זה

נציג: 25

קווין הכימאי צודק במאה אחוז. למרבה הצער, קיוריג לא מתכוון להודות שזו הבעיה שלהם, ניסיתי כל הצעה ו'פתרון 'שהוצע. הדבר היחיד שעובד במאה אחוז הוא מכונת הקפה הטפטפת שלי. נספרסו הנה אני בא.

הערות:

אני מסכים ב 100%. אני יכול לעשות שימוש חוזר בכוסות K ישנות יותר שניקיתי בלי שיהיה לי שום בעיה. כוסות ה- k החדשות יותר מביאות לחץ שמעוות את הפלסטיק וקורע את המסנן. ברור שהם כוסות נחותות. זה מגוחך.

22/05/2019 על ידי ג'ים

ניסיתי מהדק נייר והכנסה כתומה כדי לנקות מחטים ועדיין לקבל את הודעת הלחץ

02/09/2019 על ידי בול ננסי

נציג: 13

אני מאמין שטחי הקפה יכולים להתקשות בתוך כוסות K, וזה אולי הגורם ללחץ המים הגבוה. הקשתי מספר פעמים בכוסות K כדי לשחרר את האדמה לפני הכנסתן ונראה שהבעיה נעלמה.

נציג: 13

השתמשתי ב- K200 שלי פעמיים בדיוק לפני שיש לי בעיה זו. השתמשתי בכלי הניקוי וזה עבד. אבל אם אני צריך לעשות את זה כל פעם שאני מכין קפה אני מחזיר אותו.

נציג: 13

ביצעתי את תחזוקת המחט פעמים רבות בעבר וזה תמיד עבד (קצת לא נוח, אבל זה מנקה את הבעיה) אבל הבוקר זה פשוט לא יעבוד. לאחר שקראתי את כל התגובות כאן נזכרתי שיש לי דבר של נורה כתומה - אביזר תחזוקת מבשלת בירה! פעלתי לפי ההוראות הכלולות בחבילה וואלה, זה עבד !!

הערות:

הנורה הכתומה הזו שאתה מדבר עליה, האם היא הגיעה עם קיוריג?

26/09/2018 על ידי יהלום ליל

נציג: 13

בכל פעם שזה מתרחש, אם אני מנתק את היחידה, מחבר אותה שוב ומתייחס אליה כמו כוס חדשה, זה עובד בכל פעם. מעצבן אבל זה עובד. כמובן שאני צריך לאפס את השעון, אבל נו טוב ...

הערות:

התשובה היחידה שלי לכך היא להפעיל את היחידה, להפעיל אותה מחדש ולחזור על צעדים להכנת הבישול. זה עבד כל פעם בשבילי. מצאתי גם שבחירת ההגדרה לקקאו עובדת. בכל פעם שאני רוצה לחלוט כוס קפוצ'ינו מחוץ למותג, זה בדרך כלל עושה את 'הלחץ הגבוה שיהיה שטויות' אז ניסיתי ללחוץ על הגדרת הקקאו וזה עבד בכל פעם. אני באמת חושב שלקיוריג לא אכפת מכך ותמיד ייתן לך את התשובה לרבעון משומר, אבל אם אתה אוהב את היחידה אחרת, התיקונים שלי באמת עובדים. עכשיו אם הייתי יכול למצוא פריצה שתיתן לי בחירות מלאות בתפריט ב- K475 שלי, הייתי שמחה. כל הפריצות שניסיתי לא עובדות.

15/01/2017 על ידי jerryreff4

נציג: 13

השתמשו בשיטת קיסם כדי לנקות שטחים שנתקעו בזרבובית העליונה מכיוון שתחזוקת אבנית והנורה לא עבדו. מאז הזרמת מים חמים רק דרך המערכת כל 3 כוסות בערך מה שפתר את הבעיה.

נציג: 13

מנקה ה- K-Cup עבד בצורה מושלמת. לא ידעתי מה זה כשקיבלתי לראשונה את מכונת הקפה שלי, אבל שמרתי אותו. כל כך שמחה שהצלחתי לחפש את הבעיה על השורה ולמצוא את התשובה שבוודאות חסכה החמרה רבה.

נציג: 13

הנייר עבד קסם !!! תודה לכל מי שפרסם.

נציג: 13

פורסם: 26/06/2017

השתמש גם בנייר נייר דרך המחט התחתונה, הפעל כמה מחזורי מים חמים או אפילו יותר טוב, הסרת אבנית עם חומץ, עובדת מצוין.

נציג: 13

יש לי את הבעיה הזו, קיוריג חדש. אני חושב שהבעיה היא בכוסות ה- k בפועל. כשאני משתמש בחנויות הרגילות בחנות, זה בסדר. כשאני משתמש בכוסות K לשימוש חוזר שקניתי מאמזון, אני מקבל את הודעת השגיאה הזו .... האם מישהו הצליח עם כוסות K לשימוש חוזר ??

הערות:

למעשה, גיליתי משהו. זה התחיל לקרות לי ממש כמו יומיים אחרי שקיבלתי את הדבר הזה חדש. אני לא חושב שזו הצטברות של אדמות במחט שזו הסיבה למסלול. נראה כי זו השפעה. חשבתי שזה כוס ה- k בה השתמשתי מאמזון אז קניתי את מותג המתקן הראשי וזה קרה מיד. הכנתי תערובת משלי. תערובת של שטח אספרסו חלק אחד, חלק רגיל, חלק נטול קפאין, וקורט נדיב של אבקת קקאו וקינמון. טעים כשנרקח בפועל. אני חושב ששטח האספרסו, הקקאו והקינמון היה עדין מדי, או שהם עברו דרך הפילטר לתוך המחט או סתמו את הפילטר וגרמו למים לגבות ולסגור את המכסה. כך או כך, לא היה לי בעיה זו מאז שחתכתי את שטח האספרסו וצמצמתי את האבקות המשובחות.

22/02/2018 על ידי כריסטינה ז

נציג: 1

יש לי את Keurig 2.0 והייתה לי אותה הודעת שגיאת לחץ שגיאה. ניסה את כלי הניקוי הכתום, החומץ, בעזרת סיכה לניקוי המחטים, והפך אותו הפוך. כל השיטות נכשלו. פירקתי את היחידה בזהירות 4 ברגים בשני התחתונים בצד שבו מיכל המים יושב אחד מתחת לכיסוי הכסף משוך את החלק הקדמי מטה ומשם משוך את החלק העליון של הכסף למעלה אך לא את משוך את העטיפה סביב הצד גבוה מאוד כדי לנקות וו גדול. ואז מצא את לוח המעגל שצינור קטן יעבור לרכיב הסר את הצינור ואת יחידת הכוח למעלה. אם זה עובד יש לך סתום, אך אם עדיין יש אותה שגיאת ניתוק שגיאה, ומשוך בזהירות את המעגל למעלה ומשם כדי לחתוך את רגלי הרכיב מהלוח. התקן מחדש את הרכיב בצינור כדי לשמש תקע צינור. הנחתי את שלי בתחתית מהדרך. היחידה הורכבה מחדש בסדר הפוך והיא פועלת כעת שוב. רכיב כבר אינו זמין לרכישה. עלות לתיקון אפס !!!!

הערות:

הו בכיסוי העליון יש גם ווים ולכן יש צורך בלחץ קל כדי להצמיד אותו משוחרר

22/07/2018 על ידי 41

יש לי כמה דברים שאתה מוזמן להרכיב בשבילי !! (כל סוסי המלך וכל אנשי המלך אמרו, 'הו לא !!, שוב לא ביצים מקושקשות !!!)

26/09/2018 על ידי יהלום ליל

סדרת Keurig 500 שלי כוללת את הודעת המים בלחץ בכל פעם שאני ממלאת את המיכל עם הקפה שלי. אני יכול להכין קפה כל היום עם תרמילים ולעולם לא תהיה לי הבעיה. העברתי דרכה הרבה מים רגילים, ניקיתי את המחט, ביצעתי תחזוקת מחט וכל מה שאני יכול לחשוב עליו אבל הנושא הזה נמשך.

03/08/2019 על ידי מרגרט

שלום לכולם, מצאתי את הפיתרון. אין צורך להשתמש במהדקי נייר או משהו דומה או אפילו לפתוח את המעטפת כדי לשנות את המעגל ..

מצאתי על ידי התהפכות על הקיוריג מעל הכיור והקשה בכוח טוב ליד מקום מיכל המים שתסלק מים כלואים בצינור המים.

לכן שחרור כיסי האוויר ושחרור המים.

תן למים להתרוקן בכיור וכשהם מסיימים לטפטף כדי לנגב את המכונה והדלפק שלך ואמורים לפתור את כאבי הראש שלך בעזרת keurig,

מלא מחדש את מיכל המאגר ונסה לגרום לו לעבוד.

העבודה נעשית בלי טרדות נוספות.

בהצלחה

06/07/2019 על ידי לוקה 851

נציג: 1

אני נגעל לחלוטין מקיוריג. יש לי מבשלים מאז 2004/5 והיו לי 5 מבשלים. האחרון (2.0) שרכשתי לפני כ- 8 חודשים ממשיך לקבל את הודעת 'הלחץ'. אני כל כך מתעצבן שלכל מבשלת שרכשנו, לאחר שהראשונה מתה אחרי 5 שנים, היו תוחלת חיים קצרה מאוד. לעולם לא יותר. ברגע שכוסות ה- k שלנו נעלמו אני חוזר לחלוט את הקפה שלי על הכיריים בסיר הוואקום שלי משנת 1946.

נציג: 1

זה המחט בחלק העליון שאתה מושך כלפי מטה על גבי הכוס. כל מה שעשיתי, כי תרמיל הניקוי לא עבד, זה שהפלתי את הקוריג מעל הכיור וריססתי את המחט עם חיבור צינור המטבח, ניגבתי אותה בזהירות ולא לפגוע בעצמי על המחט (אני באמת לא צריך צריך להקליד את זה אבל אנשים אדונים טובים הם טיפשים) ברגע ששטפתי את זה באגרסיביות וניגבתי אותו וודא שאף פיסות קפה לא יורדות או יוצאות ממנו עדיין סגרתי את המכסה, חברתי אותו והפעלתי שטיפה של 6 עוז. עבד כמו קסם

נציג: 1

אני פשוט מנקה את המחט עם האצבע. אל תהיה כל כך מגוחך!

בקי