האם אוכל להכניס זיכרון RAM של 16 ג'יגה בייט ל- MacBook Pro בתחילת 2011?

MacBook Pro 13 'Unibody תחילת 2011

דגם תחילת 2011, A1278 / 2.3 GHz i5 או 2.7 GHz i7 מעבד.



נציג: 295



פורסם: 26/07/2012



אפל אומרת שאני יכול לשדרג את ה- RAM שלי מ- 4GB ל- 8GB (RAM של 2x4GB). האם ניתן להתקין כרטיסי DDR3 SoDIMM 1333 מגה-הרץ של 2x8 גיגה-בייט למק שלי?



המשכתי והתקנתי זיכרון RAM 16GB ב- Macbook שלי. זה עובד בסדר, למעט כשאני מנסה להריץ את Windows 7 Pro ב- bootcamp. זה מגיע למסך הכניסה ואז הוא נעצר. לפעמים זה פשוט מגיע למסך לבן. אני חושב ש win pro7 יכול להתמודד עם 192 GB REM, אז מה הבעיה? האם זה יכול להיות מודל הזיכרון? קניתי Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM עבור Mac.

תודה!

הערות:



מצטער שחפרתי פוסטים ישנים, אבל אני רוצה לשדרג את ה- mbp שלי ל -16 GB ורוצה לדעת אם כל ה- RAM יזוהה.

חיפשתי באינטרנט עד כמה אני יכול ומסוגל למצוא תשובה ברורה בכל מקום.

תודה

31/12/2013 על ידי טקונה

היי חבר'ה, יש לי מקבוק פרו 15 אינץ 'בתחילת 2011 ושדרגתי אותו ל- RAM של 8 ג'יגה-בייט (זיכרון RAM של 2x4 ג'יגה-בייט). אפל אומרת '4GB (שני 2GB SO-DIMM) של זיכרון DDR3 1333MHz שני חריצי SO-DIMM תומכים עד 8GB' מקישור זה:

http://support.apple.com/kb/sp620

האם ניתן לשדרג מ -8 ל -16 ג'יגה-בתים?

אני יודע שהפוסט הזה נענה ואמרתי 'כן נוכל לשדרג ל 16 ג'יגה-בייט', לא כך במילים האלה אבל אתה מבין. רק רציתי לוודא.

תודה.

ארג'ון

04/04/2014 על ידי ארג'ון

ארג'ון - להתייחסות עתידית פרסמת שאלה במקום שבו רק תשובות שייכות. אנא השתמש בקישור הוסף תגובה לתשובה המתאימה או התחל את ה- O.Q שלך. כל דגמי 011 יכולים להריץ זיכרון RAM 16GB, זה לא נתמך לקנות אפל, אבל זה עובד.

05/04/2014 על ידי מכונה מקורית

היי, הוספתי 16 הופעות ל- MacBook Pro המוקדמות לשנת 2011 ועשיתי את הביצועים ההולכים וגדלים. זה היה שבלול עד שהחלפתי את האיל.

אני בטוח שאתה יכול לקבל הרבה מהירות נוספת עם SSD, אבל למה לבזבז את הכסף כאשר אתה יכול לשפר את המהירות עבור חלק מהעלות. בכל פעם שאני משדרג את מערכת ההפעלה נראה היה שהמערכת מאטה. זה הציב כל כך הרבה זיכרון גבוה על האיל, עד שהמכונה שלי הייתה כמעט חסרת תועלת. עכשיו המהירות היא בדיוק במקום בו אני רוצה ואין לי שום בעיות עם כל זה. אפילו הבעיה הישנה של חיפוש ב- Wi-Fi כל חמש שניות היא ממש לא בעיה. קניתי את הזיכרון באמזון והוא היה זול ותוכל לבדוק ביוטיוב הוראות כיצד להחליף אותו במחשב שלך.

ל- MacBook Pro שלי ו- iMac שלי יש 16 הופעות ו- iMac הישן הוא I5 ו- MacBook Pro הוא I7.

נסה קודם את הזיכרון שהוא זול ואז החליט אם אתה רוצה SSD. יתכן שתגלה שאין צורך ב- SSD.

בהצלחה ותיקונים שמחים

10/11/2015 על ידי miata90redd

הוספתי גם 16 ראם למחשב המקבוק המוקדם שלי 2011 וכונן SSD 500 .. 300 דולר לכל דבר .. מחשב חדש לגמרי .. קל מאוד לעשות זאת גם בעצמך .. טונות של סרטונים ב- You Tube .. ממליץ בחום לעשות את שניהם. ..

09/01/2016 על ידי ספורט קלאסי

12 תשובות

פיתרון נבחר

נציג: 115.8k

כן.

אם תשובה זו הייתה מועילה בבקשה זכור להחזיר סימן זה התקבל.

הערות:

אושר, כיום Mac: Mac book pro 15 אינץ 'בתחילת 2011

4GB dfr3 1067 מגהרץ 204 פינים כן שדרגתי מדי ל -16 ג'יגה ראם במקבוק הזה. התקין את האיל בעצמו. הערה למשתמשים, הקפד לפרוק את הדחסים לפני שתנסה זאת עם איפוס מק למחשב והארק את עצמך והשתמש בהגנה אנטי סטטית כדי לא לפגוע במחשב. וודא שהזיכרון יושב במלואו. הפעל את המחשב והפעל אתחול לדף הבית שלך ובדוק את הזיכרון לאימות לאחר ההתקנה על ידי מעבר ל- Mac זה בכדי לראות את מספר ה- RAM המותקן החדש.

12/10/2016 על ידי ג'ון

כן גם אני עשיתי .. זה הותקן בהצלחה.

17/01/2017 על ידי מוחמד פארוקי

יש לי Mac Book Pro (15 אינץ ', סוף 2011) והתקנתי 2 8GB (1600 מגה-הרץ DDR3) על לוח האם. לא היו לי שום שגיאות, לא היו בעיות ואני פועל

(2) 2 טרה-בתים במערכת בסך הכל 4 טרה-בתים (1 במקום הרגיל עבור ה- HD, והסרתי את התקליטור והחלפתי אותו במפרץ עגינה עבור ה- SSD השני). לא הייתה לי בעיה.

מגש הדיסק של xbox 360 לא ייסגר

16/11/2019 על ידי יונה

נציג: 7.4k

זה יעבוד?

כן.

האם זה בזבוז מוחלט אם עדיין יש לך כונן קשיח מסתובב?

בהחלט!

קבל SSD, ואז זיכרון RAM. אני מעדיף שיהיה לי SSD ו- 2 GB של זיכרון RAM מאשר כונן קשיח ו- 20 GB של זיכרון RAM. כל עוד מחשב עדיין משתמש בכונן קשיח, הוא שבור, מבחינתי, ובלתי שמיש.

הערות:

אני לא מבין את התגובה שלך. הכונן הקשיח של MacBook Pro 2011 מובנה. כיצד לא אשתמש בכונן הקשיח?

13/05/2016 על ידי אוכרייו

אני חושב שההתייחסות היא שאם אתה עדיין משתמש בכונן דיסק קשיח 'מסוג מגש' (HDD), אז זה חסר ערך .. אבל אני חושב שזה הסבר שטויות. כונן קשיח SSD יבצע הרבה יותר מהר מאשר כונן קשיח מסוג פלטה. חשוב על זה כעל מחשבון מול עיפרון כשאתה עושה מתמטיקה. מחשבון הוא הרבה יותר מהיר, שכן כולו דיגיטלי / אלקטרוני. עיפרון, כמו כונן קשיח רגיל מסוג פלטה, איטי הרבה יותר (בהשוואה) למחשבון מכיוון שהוא מכשיר 'קריאה מכנית'.

06/30/2016 על ידי ריק וול

HDD אינו חסר תועלת, אך נכון ש- SSD הוא השדרוג היעיל ביותר לכל מחשב שעדיין אין לו. ב- Macbook, אתה עדיין יכול לשמור על הכונן הקשיח לאחסון בקנה מידה גדול איטי יותר אם אתה מקריב את הכונן האופטי. הלכתי עם כונן אופטי + SSD, אבל כל הזמן נגמר לי שטח הדיסק, בין השאר כי אני מקווה להחליף יותר מדי ש OS X לא נראה לנקות. אני מקווה כי זיכרון RAM נוסף יפתור את זה ויביא מעגל לשאלה זו.

03/10/2016 על ידי מרטין ווס

נציג: 73

היה לי Macbook Pro 15 '2.0Ghz בתחילת 2011 והתקנתי 2 מודולי Corsair בגודל 8GB והוא מזהה ועובד.

אבל בכלל לא הבחנתי בשיפור בביצועים :-(

אני חושב שאם תשדרג ל- 8GB תעשה את העבודה ..

בכמה מכונות זה פשוט לא ישתמש בכל זה. אני לא יודע, אולי זה קרה ולא שמתי לב.

הערות:

להכניס 16 ג'יגה-בייט RAM למחשב זה לא כמו להפיל מכונית של 600 כ'ס למחשב ... שֶׁלָה יותר כמו להוסיף חבילת גרירה למכונית, משאית או רכב שטח ... אם אתה כבר מושך מטען גדול חבילת גרירה (למשל יותר זיכרון RAM) עוזרת לבצע את העבודה בצורה יעילה יותר. האם זה הגיוני? אם לא היית משתמש יישומים אינטנסיביים למעבד ( יישומים המשמשים ביישומי יצירת תוכן כמו PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro לפני המתג, אז לא לא תבחין בשינוי לאחר מכן. זיכרון RAM קובע כמה יישומים וכמה נתונים ה- Mac יכול לעקוב אחריו מבלי לקרוא או לכתוב למדיום האחסון (גישה ל- VMEM שמאט את התהליך). מהירות הדואר האלקטרוני או הגלישה באינטרנט ... או השמעת מוזיקה לא ישתנה בצורה ניכרת לאחר Maxing RAM. המכונה כבר מריצה את האפליקציות באותה מהירות שאדם יכול לזהות, והאפליקציה מאפשרת .. השימושים האלה פשוט לא מרוויחים מכך שיש להם 16GB RAM.

10/03/2014 על ידי מכונה מקורית

'אם לא היית משתמש ביישומים אינטנסיביים למעבד' ממקור המקורי

אני די בטוח שהוא התכוון ל- RAM אינטנסיבי, ולא למעבד. למרות שהם יכולים להיות אחד מאותו דבר, הם לא בהכרח. פתיחת תמונה ענקית בפוטושופ יכולה להיות אינטנסיבית בזיכרון RAM בהפעלת פילטר מורכב יכולה להיות אינטנסיבית במעבד. זה עשוי להיות מועיל אם יש לך יותר זיכרון RAM, אך לא יאיץ משימה אינטנסיבית במעבד.

02/03/2016 על ידי מקצנטרי

אז זה למקור המקורי. יש לי גם מקבוק פרו 2011, ומאז אל קפיטן זה הולך ואט. אני בדרך כלל לא משתמש באפליקציות כמו Photoshop או InDesign ... רק Apple Mail, Google Chrome ו- Pages. אז אתה אומר שאגדל את זיכרון ה- RAM, זה לא יעזור למהירות ההאטה של ​​המחשב?

13/05/2016 על ידי אוכרייו

@euchreyou - הייתי מתמקד קודם בניקוי HD. האטת המערכת שלך מרמזת על כך שהכונן מתמלא והקבצים מקוטעים. הפעל את תוכנית הדיסק מכונן אתחול חיצוני ואז הפעל רופא דיסק או מנקה מטמון ויומן אחר. ואז לנקות כמה שיותר זבל. אתה רוצה שיהיה לך לפחות 1/4 מכונן פנוי, כונן קטן יותר צריך יותר (1/3). ברגע שיש לך מקום פנוי, הפעל אפליקציית מאחה טובה כמו: נהיגה בסוג . ברגע שהכונן שלך מועבר חזרה לצורה, אתה אמור לראות שיפור גדול!

14/05/2016 על ידי וגם

באשר לשלב הבא הייתי מגדיל את ה- RAM שלך לאור העובדה שאתה עושה עריכת תמונות. סביר להניח שבעיות הכוננים שלך נבעו מכך שהשימוש שלך יצר קבצים פרג'ים רבים מכיוון שלא היה מספיק זיכרון RAM כדי להחזיק את התמונה בזיכרון. הייתי מסתכל גם על החלפת ה- HD ל- SSD גדול (1 או 2 TB) אם אתה יכול להרשות לעצמך. או לחשוב על SSHD. לא הייתי קופץ לכונן כפול אלא אם כן המערכת שלך יכולה לתמוך בו (יש בעיה בדגמים מסוימים)

14/05/2016 על ידי וגם

נציג: 61

כן זה אפשרי. רק להיזהר עם המותגים. לא כל המותגים יעבדו בצורה מושלמת. היו לי כמה זולות עבדו בצורה מושלמת והיו כאלה שלא עבדו בכלל.

הערות:

שלום מילן. אתה יכול לדעת מה המותגים שעבדו והמותגים שלא עבדו? תודה

10/11/2015 על ידי איש קשר

@איש קשר ישנן ערכות רבות לשדרוג זה שניתן למצוא ב- eBay. ייתכן שהן יקרות יותר אך סבירות גבוהה יותר שתעבוד

16/10/2020 על ידי מאסטר CNG

נציג: 25

ה- MBP2011 שלי פועל טוב מאוד לאחר התקנת ראם 16GB וסמסונג SSD 850 EVO 500GB. זה לוקח רק 14 שניות כדי לפתוח את דף התצוגה. שווה לשדרג ו- MBP שלך מרגיש כמו מחשב חדש יותר.

נציג: 35

לכל הרוצים שלך לשדרג ל- 16BG של זיכרון RAM ... אל תעשה!

למה, לא בגלל שהמכונה לא תקבל את זה, כי היא תהיה ואם יש לך מותג טוב זה יעבוד בסדר ויכיר אותו, למרות שאפל הצהירה בבירור שהיא 8Gb היא המקסימום.

עם זאת, רוב האנשים מאמינים כי מחשב איטי נובע מזיכרון, וזה גורם, אך שדרוג ל- 16gigs רק מבזבז את הכסף שלך, 8GB זה מספיק, אלא אם כן אתה מתכנן להפעיל 5 מכונות וירטואליות בבת אחת, לא סביר.

כדאי לך לשקול גורמים אחרים כמו זיכרון הגרפיקה שלך, בהם אתה יכול לשדרג מכיוון שהוא נמצא בערכת השבבים ומהירות הכונן הקשיח. מתישהו הזיכרון הגרפי שלך עומס יתר על המידה, נראה שהוא רק 256 מגה-בייט בהשוואה לגרסת ה- MacBook Pro 2.2GHz (MC723LL / A) בתחילת 2011 עם זיכרון גרפי של 1 ג'יגה-בייט. ואז אתה כונן קשיח, הוא עשוי להיות מופגז עם כל כך הרבה נתונים של קבצי מוסיקה וקבצי וידאו שהוא אפילו לא יכול למצוא את מה שאתה מחפש בזמן.

שקול את אלה לפני שאתה מוציא כסף מבוזבז על שדרוג זיכרון. אתה באמת לא תראה שונה גדול הולך 16GB של זיכרון RAM.

הערות:

בריאן, אני כן מסכים עם חלק מהצהרתך '8GB זה מספיק עבור רוב האנשים'. אני יוצא מן הכלל בהערתך על אפל שהצהיר בבירור כי 8GB הוא הגבול. המגבלה של אפל מבוססת על היום הראשון בהיסטוריית הדגמים ולא על מה שמודולי הזיכרון יצאו מאוחר יותר. אמנם נכון שאפל לא חזרה לבדוק את מודולי הזיכרון החדשים שיש לאחרים. בנוסף, למערכות מסוימות (Core2 Duo) יש מגבלה בשל המעבד והלוגיקה של בקר הזיכרון המשמשת בהם. מערכות שיכולות לתת מענה ליותר זיכרון (i3 / i5 / i7) וה- OS-X העדכני ביותר יכולות למנף אותו. החלק האחרון כאן הוא היישום: לא כל האפליקציות יכולות להשתמש בכל הזיכרון הזה (וגם לא זקוק לו). הפעלת יישומים שונים במקביל יכולה לאפשר לכל אפליקציה פועלת את כל הזיכרון הנדרש. בעל אפליקציה אחת בעלת יכולת גישה לכל כמות RAM גבוהה יותר זו תצטרך להיות מאומת על ידי ספק האפליקציה הנתון. כדוגמה CadCam יכול למנף זיכרון RAM נוסף זה.

13/05/2014 על ידי וגם

VM רק מבלבל את הבעיה כאן מכיוון שמגבלת הזיכרון של מערכת ההפעלה של ה- VM תצטרך להתחשב ולבסוף, את מספר ה- VM ולמה אתה משתמש ב- VM. רוב האנשים המשתמשים ב- VM צריכים להריץ Windows או UNIX / Linux כדי לקבל גישה לאפליקציה נתונה ואז אותו סיפור חל מה הגבול של מערכת ההפעלה והאפליקציה לפי ה- VM הנתון הזה. ואז ביצועי המעבד, האחסון (HD / SSD) ו / או הרשת הופכים למגבלת הביצועים. ה- GPU משקף רק את יכולת העיבוד של המערכות. אז מערכת שקועה תיתקל בבעיות בלתי תלויות בכמות ה- RAM שיש לה. אנשים לא מצליחים להתחשב בכל החלקים ובאיזון של כל אלמנט שיוצר מחשב. זו השורה התחתונה כאן ואני מסכים איתך גם בנקודה זו.

13/05/2014 על ידי וגם

הצבעתי למטה את התשובה הזו כי היא לא נכונה.

29/04/2015 על ידי מאייר

אני ממליץ בחום להחליף את ה- HD ב- SSD. תוכלו לראות שיפור רב בזמן האתחול ובביצועים הכוללים.

10/11/2015 על ידי hgontijo

אם תראה את ההשפעה של שדרוג זיכרון תלוי לחלוטין בשימוש שלך. אני לא מפעיל שום מחשבים וירטואליים, אבל אני משתמש ב -7.9 ג'יגה-בתים וה- Mac שלי יוצר יותר מדי קבצי החלפה. אני חושב שיותר זיכרון יעשה לי המון טוב. זיכרון RAM הוא זול.

03/10/2016 על ידי מרטין ווס

נציג: 561

כן אתה יכול. אתה תמיד יכול לבדוק באתר של קינגסטון. הוא מפרט מהו הזיכרון המקסימלי לפי בחירת המכונה.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

נציג: 19

16 ג'יגה זיכרון RAM טוב רק למערכות 64 סיביות, ב- 32Bit משתמשים בכ 8 גיגה של זיכרון RAM לפני שהמחשב מתנפל.

הערות:

זה עלול לזעזע אותך לשמוע OS X 10.8 ומעלה וכל החומרה המסוגלת להריץ 10.8 ומעלה, הוא 64 סיביות. למיטב ידיעתי, המכונות היחידות שיטפלו ביותר מ- 8 ג'יגה זיכרון RAM רָגִיל ריצה 10.8 הם מגדלי ה- G5 מהדור האחרון ומגדלי ה- Mac Pro מהדור הראשון.

09/01/2016 על ידי נשר

מחשב של 32 סיביות לא יכול אפילו לטפל ביותר מ -4 GB. אפילו 8 ג'יגה בייט הוא בזבוז במקרה זה.

03/10/2016 על ידי מרטין ווס

האם זה נכון? לא היה לי מושג. תודה. 8 ג'יגה בייט הוא חצי מחיר של 16 .. מחשבה 16 מרגישה כמו קו בסיס מודרני. אפילו 8 ב- MBP החדש שלי מרגישים חלשים

27/03/2019 על ידי שון

הרגע הוספתי 16 הופעות למקבוק פרו המוקדם שלי 2011 ומתי מקליע למכונת מירוץ. זה גם שיפר את האינטרנט. אם תשדרג, הסתכל על צג הפעילות והוא משתמש בפועל ביותר מ -10 הופעות.

השתמשתי בזיכרון Mac של קונסייר.

המכונה שלי האטה עם כל שדרוג מערכת ההפעלה ואני חושב שזו שיטת Apples שתגיד לך שאתה צריך מכונה חדשה. אני משתמש בכבל קישור הקפה כדי ללכוד תמונות מקבצי ה- Raw של המצלמה שלי ועכשיו זה עובד מצוין.

06/06/2015 על ידי miata90redd

אם הייתה לך מערכת 4GB אז היית יכול לעצור ב 8GB ולראות את אותה תוצאה. הזכייה הגדולה יותר כאן היא לנקות את הכונן מהזבל שנאסף. כלי אחד טוב הוא רופא דיסק אתה יכול להוריד מחנות האפליקציות. הדבר הבא הוא להריץ את כלי השירות מכונן אתחול אחר ולתקן ולתקן את ההרשאות. הדבר האחרון הוא לאחות את ה- HD שלך מכיוון שעם הזמן הקבצים מקוטעים. אם אתה יכול להניף אותו השג SSHD או SSD להחליף את ה- HD האיטי שלך. בשילוב עם 8 GB של זיכרון RAM יהיה לך מזרק!

06/06/2015 על ידי וגם

נציג: 1

שדרגתי בשבוע שעבר גם את מקבוק פרו המוקדם של 2011, שעבר בין 4 ל -16 וכל מה שאני יכול לומר הוא WOW.

הערות:

עכשיו שזה ינואר 2018, האם זה עדיין וואו או שהיו לך בעיות? ואתה משתמש ב- SSD או ב- HD המקורי? ואיזו מערכת הפעלה אתה מפעיל? יש לי מקבוק פרו 2011 מריץ 10.6,8 וחשבתי לעדכן את מערכת ההפעלה, אך קראתי את אלה חשבתי שאצטרך גם לעשות את הזיכרון. באיזה זיכרון מותג השתמשת? רוצה גם לוודא ש- c33 יעבוד על מערכת הפעלה חדשה.

16/01/2018 על ידי comountain

שנתיים אחר כך קניתי MBP בסוף 2011, זה היה נהדר, הלכתי ל- 16 ג'יגה ראם והאושר שלי הוכפל, ואז הכנסתי SSD של אינטל למק (סדרת 535) והאושר שלי הוכפל שוב. היה לי ASUS VX7 בשנת 2011 שהיה לו 16 ג'יגה ראם ואותו i7 כמו ה- MBP הזה, אפל בועטת בקת ASUS VX7. עכשיו יש לי הפעלה של 30 שניות על חלונות אתחול כפולים 10, לפעמים פחות ויש לו הרבה תוכניות. איך אתה יכול להיות כל כך שמח עם מחשב בן 9 שנים? הכל עם זיכרון RAM חדש ו- ssd חדש לא 2I, זה עלה לי בסביבות 750 $ (450 $ מחיר מקורי ב- eBay. אין מחשב חלונות חדש שהייתי מחליף בו את ה- MBP בן ה -9 הזה, אף אחד מהם לא יכול היה לעמוד בזריזות שלי אחרי זה ו אני מתעסק בחנויות מחשבים כדי לבחון מהירות ולא רק מפרט רשום מהודר. אה, מריץ את קטלינה בקלות ומתפקד לחלוטין. קטלינה מתחילה מהר יותר מחלונות של 30 שניות, זה פריק?

28/06/2020 על ידי ריק גלאס

נציג: 25

הצהרת שורה אחת ... ב- MBP 13, תחילת 11, זיכרון הווידיאו המשותף יגדל בפשטות. היה לי זיכרון וידאו 3xxMB כשהיה לי 4GB RAM .. עכשיו יש לי RAM 512MB עם RAM 10GB. עבודות גרפיקה עוברות חלק כל כך (חבילת אדובי) במיוחד ...

מי שלא אומר כלום ישתנה יותר מדי טכני.

הערות:

זיכרון RAM של 10 ג'יגה-בייט ... אתה בטוח בטוח

16/10/2020 על ידי מאסטר CNG

נציג: 1

הכניס 16gbs ל- 8, 1 MBP שלי בתחילת 2011 לא מזהה את החריץ האחד של האיל. בדקתי את ה- Ram ב- memtest86 וב- MBP של אמצע 2012 עובד בסדר גמור. עדכנתי לסיירה גבוהה, איפסתי את העגלה וה- smc עדיין אין לי מזל לגרום למק לראות אותה. אולי האיל ממהר לאט מדי. עם זאת, ראיתי פעם את ה- Mac אומר 16GB של זיכרון RAM. אז אולי יש לי יציאה פגומה. אבל כשריץתי את ה- RAM הראשי של 2x4GB שלי הוא ראה את שניהם בסדר גמור. אז אני באמת אבוד

הערות:

טלוויזיה לא תפעיל לאחר נחשול

פשוט הכנסתי 16 ג'יגה-בייט על ה- macbook pro 13 אינץ 'שלי בתחילת 2011 ו'על mac' מראה רק 8 ג'יגה-בתים עם חריץ אחד פתוח. אני גם על סיירה גבוהה. אני גם תוהה אם המחשב שלי פשוט לא מזהה אותו ??

12/01/2020 על ידי אקארד

סביר להניח שיש לך שקע רע או שלא הושבת את ה- SO-DIMM במלואו

25/10/2020 על ידי וגם

נציג: 1

פורסם: 15/03/2020

Core i7 2860QM של אינטל המשמש ב- MBP בגודל 15 אינץ 'ו -17 אינץ' תומך עד 32GB של זיכרון RAM. כעת, השאלה המסקרנת היא כיצד יגיבו ה- MBP הללו למקל DDR3 RAM 1600, 1333 ו- 1066 MHZ 204 פינים בודדים? כמובן בהנחה שמקל ה- RAM ישתלב פיזית בחריץ ה- RAM של ה- MBP.

אנסה את זה בקרוב עם 17 ”-MBP 2011 שלי.

הערות:

לא הולך לקרות! רק בגלל שלארכיטקטורת המעבד יש את היכולת, זה לא אומר שאפל הפעילה את כל שורות הכתובת או הגדרת הזיכרון כך שניתן יהיה לעשות זאת. זה נבדק לפני 32GB לא ניתן לעבוד.

25/10/2020 על ידי וגם

אלכס