נתקע במסך 'נדרש עדכון תוכנה קריטי' במהלך ההפעלה

סרגל מגע MacBook Pro 15 '2017

מספר דגם A1707. שוחרר ביוני 2017, ה- MacBook Pro הזה כולל מעבדי Kaby Lake עד מעבד Intel Core i7 מרובע ליבות של 2.8 ג'יגה הרץ עם Turbo Boost עד 3.8 GHz.



נציג: 73



פורסם: 29/10/2019



ה- MBP שלי לא אתחול.



זה קרה לי אחרי כמה ימים של שימוש ב- MacOS Catalina החדשה. כשאני מפעיל זה אומר שנדרש עדכון קריטי, אך כל הזמן אומר כי אירעה שגיאה כשאני מנסה להתקין.

ניסיתי לעדכן עם wifi, נקודה חמה אישית ועם מתאם LAN אבל אני מקבל את אותו המסך. ניסיתי גם את ההתקנה הנקייה עם ודיסק ריק (פקודה + R) אבל מראה את אותו המסך. ניסיתי גם להתקין מערכת הפעלה מהמפעל (פקודת אפשרות R shift) אך נכשל לאחר הורדת מערכת ההפעלה. איפוס ה- NVRAM ו- SMC לא עוזר.

עם זאת, אני יכול להשתמש ב- mac שלי ממצב אתחול בטוח, אך סרגל המגע, תאורת המקלדת האחורית והצליל אינם פועלים ממצב בטוח. אני יכול גם להשתמש באתחול ה- Mac שלי מכונן חלונות USB נייד אך שוב שורת מגע, תאורה אחורית של המקלדת והסאונד לא עובדים (הכל עבד בעבר מאותו כונן USB לפני שדבר התוכנה הקריטית התרחש).



האינטרנט אומר שזה צריך לעשות משהו עם יחידת סרגל המגע, אבל לא היו לי בעיות בעבר. האם לדעתך החלפת יחידת סרגל המגע תפתור את הבעיה?

חסום תמונה' alt=

הערות:

פשוט התחלתי לקבל את אותה הבעיה בדיוק לאחר ששדרגתי לקטלינה. אם אני מנתק את כל ציוד היקפי חיצוני מסוג USBC זה לא מתחיל. לאחר מכן אוכל לחבר ציוד היקפי לאחר האתחול. אם אני מניח לו לישון עם אלה מחוברים לחשמל, הוא קורס ומתקבל הודעת השגיאה כפי שמתואר לעיל. המשך יבוא.

05/11/2019 על ידי זַבָּל

יש עדכונים בנושא זה?

02/01/2020 על ידי מִיקרוֹפוֹן

לא, עדיין יש לי אותה בעיה בדיוק. בסופו של דבר קניתי MBP חדש.

החלפת בקר סרגל המגע לא עזר, בדקתי את הלוח עם כל מה שמנותק (תצוגה מנותקת, סרגל מגע, כפתור הפעלה, משטח עקיבה וכו ') מחובר רק לסוללה ותצוגה חיצונית. זה עדיין מתחיל לאותו המסך, אני מניח שהבעיה היא בלוח האם עצמו.

02/01/2020 על ידי דוד

@ dzavoo - האם הסתכלת על המערכת? הכנסת אותו לחנות אפל כדי לראות מה הם אמרו? היו כמה פטפוטים על שדרוג מערכות הלבנה של קטלינה.

02/02/2020 על ידי וגם

@danj אני גר בארמניה שם אין לנו חנות תפוחים רשמית, אבל יש לנו מרכז תיקונים אוטומטי של תפוחים. מרכז התיקונים עשה בעצם את אותו הדבר כמוני (התקנת גרסאות שונות של macOS כולל Mojave ו- Sierra) והם אמרו לי שהבעיה היא ביחידת סרגל המגע והפתרון עשוי להחליף את המארז העליון (המארז העליון כולו עם סוללה. ומקלדת וכו ') במחיר 800-900 דולר. כמובן שלא הסכמתי לעשות את זה כי אני חושב שהבעיה היא בלוח האם.

02/02/2020 על ידי דוד

15 תשובות

פיתרון נבחר

נציג: 409k

בשלב זה עליכם לנגב את הכונן ולהתקין מחדש את מערכת ההפעלה מכונן מתקין חיצוני של מערכת ההפעלה.

גיבוי ראשון כל מה שחשוב מהכונן שלך (TimeMachine)

לאחר מכן צור מתקין מערכת הפעלה אתחול באמצעות מערכת מק אחרת, אני אישית אשמור עם Mojave לעת עתה מכיוון שקטלינה עדיין קצת מטומטמת! בכל מקרה הנה כיצד ליצור את שניהם:

הפעל מחדש את המערכת שלך ואז באמצעות אוֹפְּצִיָה מקש להיכנס למנהל האתחול בחר בכונן ההתקנה USB-C. לאחר שהתחלת עבור לתפריט ובחר Disk Utility ואז מחק את כל המחיצות ואז פרמט מחדש את הכונן כמחיצת GUID APFS אחת.

התייחסות: שילובי מקשים להפעלת מק

כעת צא מ- Disk Utility והתחל את מתקין מערכת ההפעלה לתת לו לעשות את שלו! המערכת שלך תאתחל מחדש כמה פעמים והמסך גם יחשיך אז אל תיבהל !!

בתוך כמה שעות המערכת שלך הייתה צריכה לסיים את התקנת מערכת ההפעלה. עכשיו לפני שתעשה משהו אחר החל את כל העדכונים הדרושים. שוב, המערכת שלך תאתחל מחדש מכיוון שאפל עדכנה את קושחת המערכת מספר פעמים, תלוי איזה MacOS אתה מתקין.

האם זה עבד?

הערות:

תודה רבה! אני הולך לנסות את זה ואודיע לך על ההתקדמות שלי

30/10/2019 על ידי דוד

עדכון: ניסיתי להתקין גם את Mojave וגם את Catalina, כאשר אני מנסה להתקין את Mojave זה מראה על שגיאה אולם Catalina מתקין בהצלחה אך מציג אותה שגיאה בדיוק במהלך האתחול. אני מאמין שיש לי בעיית חומרה :(

01/11/2019 על ידי דוד

@ dzavoo - מה הייתה הודעת השגיאה שקיבלת עם Mojave במהלך הפורמט או ההתקנה?

הגיע הזמן לבקר בחנות אפל! אנא יידע אותנו מה הם אומרים לך.

01/11/2019 על ידי וגם

מדוע ה- PS4 שלי ממשיך לכבות

@ ו יש לי שאלה.

אז ניסיתי כל תיקון תוכנה אפשרי (איפוס nvram / SMC, התקנה מחדש של גרסה שונה של macOS ממכשיר ה- usb ומשחזור אינטרנט, ניסיתי גם לאתחל מ- ssd הניתן לאתחול של macOS וכו ') והכל מראה את אותו המסך בדיוק.

ניסיתי להסיר הכל מלוח האם (תצוגה מנותקת, סרגל מגע, כפתור הפעלה, משטח עקיבה וכו ') רק מחובר לסוללה, ותצוגה חיצונית. ועדיין קיבל את אותו המסך. האם זה אומר שהבעיה היא 100% בלוח האם?

ניסיתי להחליף גם את כבל בקר המגע (לא את כל יחידת סרגל המגע רק את כבל המחבר) האם אתה חושב שעלי להחליף את סרגל המגע המלא לפני שאקנה לוח אם חדש? או שזה 100% עם לוח האם.

02/01/2020 על ידי דוד

כן, יש לך כשל בלוח לוגיקה.

בניגוד לדגמים ישנים שניתן להחליף את ה- SSD ואפילו לדגמים ישנים יותר, תוכלו להחליף את ה- RAM שהסדרה הזו מולחמת!

02/01/2020 על ידי וגם

נציג: 25

אני לא * לא ... כמה שעות אחרי שפרסמתי את זה, ה- MacBook Pro 15 שלי (A1707) 2017 התחיל בסדר גמור, וסרגל המגע עבד שוב. זה אחרי 3 ימים שדפקתי את הראש בשולחן וניסיתי להבין איך לעקוף אותו. אני חושב שעדכון ה- macOS 10.15.3 היה קשור לזה, מכיוון שזה עתה יצא והמערכת שלי עודכנה אליו במצב בטוח.

אני יודע בוודאות מה הרג את זה שנגבתי את כל הכונן (כל המחיצות, כולל זו שהוקצתה במיוחד לשורת המגע). זה עבד בסדר גמור עד שעשיתי זאת ואז התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה. למה עשיתי את זה אתה שואל? אני פשוט קניתי את ה- MBP הזה ממישהו בפייסבוק ורציתי להיות בטוח שאני מתחיל מלוח נקי לחלוטין.

כל מה שקראתי באינטרנט אומר שלא צריך למחוק את כל המחיצות ב- MBP עם סרגל המגע, אלא רק את מחיצת מערכת ההפעלה הראשית. זה לגמרי מריח כמו בעיית תוכנה ולא בעיית חומרה. במיוחד מכיוון ששלי היה בסדר עד שגרפתי את כל המחיצות. כמו כן, אתר זה נתן לי הרבה תובנות לגבי מה שעשיתי בכדי ליצור את הנושא. ראה את הניסיון השישי של המחבר (Workflow 6):

The Untouchables - תפוחים הפעלה חדשה של מערכת ההפעלה עבור מקש המק המקצוענים

הערות:

בדקתי את חיישני סרגל המגע ושני החיישנים מימין ומשמאל עובדים בסדר. היה לי את אותו הסיפור כשמחקתי את ה- SSD המלא שסרגל המגע נעלם. בהתחלה עדכון תוכנה קריטי אוסר על כניסה למק שלי אבל איכשהו זה נפתר. ניסיתי הכל בשביל עדכון הקושחה הזה אבל שום דבר לא יכול להחיות את זה. אין גם שירות רצועת בקרה. אני חושב שהתוכנה שמפעילה את סרגל המגע לא מותקנת במהלך ההתקנה מכיוון שהיא ממשיכה לחשוב שאין סרגל מגע ב- MBP שלי (1707). מישהו יכול להגיד לי אם יש בכלל להתקין את שירותי סרגל השליטה בבקינט שלי.

02/11/2020 על ידי עבודה Upal

נציג: 13

היי חבר'ה,

הייתה לי בדיוק אותה בעיה. זה מה שעשיתי. לעתים רחוקות סגרתי את המחשב שלי, הפעם חשבתי שאנוח לו. היה לי SSD של סמסונג ו- WD MyBook Duo שניהם מחוברים ליציאות USB C. למרות שהתחלתי עם ה- SSD לפני דאגות, זו הייתה הפעם הראשונה עם MyBook Duo. הודעה שעלתה על מסך האתחול, לחצתי על כיבוי. אתחול מחדש ב- Safe Boot (החזק משמרת שמאלה עד שהלוגו של אפל נטען בחצי הדרך, שחרר) קיבל גישה למסך הבית. השבית Wifi ונתק את ה- MyBook Duo מ- USB C. לחץ על הפעלה מחדש והתחיל ללא דאגות. אני חושב שהאשם כאן היה ה- HDD החיצוני. אני לא אומר שזה התיקון לכולם, אבל אם יש לך בעיה דומה ויש לך משהו מחובר ל- USB C שמעולם לא היה לך בעבר באתחול, אולי יעזור לך לעבור את התהליך שעשיתי. .

מקווה שמישהו ימצא את זה שימושי

הערות:

כן, נתקלתי באותה בעיה ואחרי שניתקתי התקן היקפי מיציאת ה- USB-C, יכולתי להיטען למסך הכניסה.

07/08/2020 על ידי Lai פאו השבוע

נציג: 1

שיניתי את המסך ל- MBP 2017 עם סרגל מגע ולאחר מכן זה מקבל את הבעיה, התקן נקי וקבל את ההודעה הזו בסוף, נפתרה על ידי הסרת כבל המסך מלוח האם, מכיוון שבב t1 זיהה את המסך הלא מקורי, ואז ב- hdmi חיצוני, הגעתי לעניין ההתקנה כדי לסיים את ההתקנה שלי. לאחר שסיימתי אני מחבר את כבל lcd ועכשיו ה- Mac עובד כרגיל, וגם התקנתי את סיירה. לא ה- osx האחרון

נציג: 1

לאחר שמיציתי את כל שיטות ההתאוששות, הלכתי ל- App Genius. ישר הם מבקשים ממני להחליף לוח לוגי. סירבתי וראיתי את ההודעה שלך.

ניסתה שיטת Mojave ניתנת לאתחול.

מיד לאחר ההתקנה מחדש מסוגל לבצע אתחול ל- MacOS. סרגל מגע עובד.

התקין את כל עדכוני המערכת (מלבד קטלינה), והדלקה מחדש אוטומטית בזמן התקנת עדכוני מערכת, מה! היכה עם עדכון תוכנה קריטי.

אז זה לולאה שוב.

(החלפתי את המסך שלי בתיקון צד שלישי עקב שורת המגע של MBP שנתקלו בבעיה בתאורה אחורית שנכשלה). לא בטוח אם זה קשור.

-עדכון נוסף. לאחר 'נסה שוב' והצגת הלוגו של Apple, סרגל המגע מהבהב / מהבהב בערך שלוש פעמים. בכל פעם פחות משנייה.

-ניסיתי השבית את חומת האש של הנתב שלי, ללא וייל.

עדכון (05/06/2020)

לאחר שקראתי את ה- TS שהוא ניתק את כבל התצוגה, הבנתי שאני עושה את אותו הדבר מכיוון שהתצוגה שלי כבר לא מקורית.

לפני הפירוק, חשבתי שביצעתי איפוס SMC וחיברתי את ה- Mac לטלוויזיה שלי. ואיכשהו זה עובד! התחלתי מחדש פעם אחת, וכיביתי פעם אחת לפני ההפעלה. אין צורך בחיבור לטלוויזיה כעת. סרגל מגע עובד. מְשׁוּנֶה.

(כנראה שכתבתי מוקדם מדי. 5 דקות ב- mscOS Mojave, אמצע המסך יצא משהו מוזר והוא נכנס שוב ללולאת האתחול). שום דבר לא עובד עכשיו.

נציג: 1

מצאתי דרך לתקן את זה בעצמי.

לוח הבקרה של המגע מחובר לכבל גמיש מתחת ללוח הלוח ומשום מה בקר המגע נשבר בגלל התקנה נקייה אולי? אז קניתי אחד חדש מ- AliExpress תמורת 8 € ושיניתי אותו ההחלפה הייתה סופר קלה. יש להסיר רק את לוח הלוח, אין צורך בשורת מגע חדשה לצורך כך. אחרי כל מה שצריך זה אתחול מחדש עם חיבור לאינטרנט קווי.

הערות:

kenmore מייבש גז מסדרת 80 ללא חום

שלום, אתה מתכוון להחליף את כבל ה- flex צריך להסיר את כל לוח הלוגיקה? אני צריך להסיר גם את חיישן זיהוי טביעות האצבע ואת המאוורר אני מאמין? (אם לשפוט לפי המדריך).

15/05/2020 על ידי אדוארד אדי

לא אתה לא צריך להסיר אותו פשוט נתק אותו מלוח הלוח. שניהם מוברגים לקופסה העליונה

16/05/2020 על ידי כריסטופר פרוליה

הבינו. תודה. אני ארכוש אחת כדי לנסות אותה. עכשיו אני מתחיל לצמיתות ל- bootcamp. אחרת זה רק לבנה גדולה ...

16/05/2020 על ידי אדוארד אדי

אתה יכול לאתחל למצב בטוח לכבות את WiFi ואז לאתחל כרגיל. זה מאפשר לך לקבל גישה לחשבון המשתמש הרגיל שלך עם כל הפונקציונליות למעט סרגל המגע.

חשוב לכבות את ה- WiFi שלך כאשר אתה מכבה אותו או מכניס אותו למצב המתנה

17/05/2020 על ידי כריסטופר פרוליה

כריסטופר: תודה רבה על הידע שהבאת לשיחה זו. הניסיון שלך גרם לי לתהות אם הבעיה שלי עשויה להיות תקע ישיבה גרוע. בטח מספיק, לאחר יותר משבוע של תסכול, הושבתי בזהירות מחדש את כבל הגמיש של סרגל המגע, וחלק מהאתחול, שורת המגע נדלקה ואחרי דקה נוספת בערך, תהליך האתחול הושלם והיה לי מקבוק עובד לגמרי. שוב. כל כך הקלה!

זה עדיין משאיר אותי עם A1706 אחד נוסף שמזהה המגע נכשל ...

עדכון: פשוט תיקן גם את ה- A1706 האחרים! מדהים כמה מעט מידע יש על שתי הבעיות הללו (סרגל מגע ותקלה במגע מזהה). מה שקיים מצביע על איזושהי קושחת T1 נסתרת שאינה נגישה לנו. ואולי זה די נכון, אבל בסופו של דבר שני הבעיות נפתרו על ידי משתמש קצה כאן. במקרה שלי, בעיית בר המגע הייתה פשוטה כמו כבל הגמיש שזקוק למושב מחדש, ובעיית ה- Touch ID / טביעת האצבע של Mac האחרת נפתרה על ידי חזרה ל- High Sierra (וכנראה איפוס SMC לפני כן).

21/05/2020 על ידי אריק

נציג: 1

שלום כולם,

iPhone 6 לא יעבור את הלוגו של Apple

ה- SSD המשולב ב- macbook pro 15 'A1707 שלי היה מקולקל ואי אפשר להשתמש בו יותר, אז התקנתי את Catalina ב- SSD חיצוני ונתקעתי עם סוג זה של בעיה (נדרש עדכון תוכנה קריטי עבור ה- Mac שלך ...).

האם בכלל ניתן להתקין את עדכוני הקושחה הללו בכונן חיצוני? ... אם לא, מכשיר עם SSD פנימי מקולקל כבר לא יהיה שמיש / זבל.

הערות:

החומרה שלך צריכה להיות בסדר! הבעיה היא תקלה בעדכון תוכנה. יהיה עליך למצוא את דרכך לחנות אפל מכיוון שהם היו זקוקים לכלים כדי לתקן זאת!

04/08/2020 על ידי וגם

נציג: 1

עלי להסכים כי לא היה צריך לסמן בעיה זו כ'נפתרה ', ולדעתי המסקנה הסופית -' כן, יש לך כשל בלוח לוגיקה '- אינה מוצדקת מהעובדות כפי שהוצגו. שדרוג קטלינה שבר בבירור את TouchBar של ה- OP, דפוס של סיבתיות שנראה בהודעות רבות אחרות ברחבי הרשת. ה- OP היה ממצה במאמציו, כך שהצעד ההגיוני הבא היה אולי לפנות לאפל, אבל זה דבר שונה מאוד מלהכיר באופן מוחלט כי לוח האם נכשל. כמו כן, ה'פתרון 'שלך כמסומן לא פתר דבר.

היו לי שתי יחידות A1706 עם בעיות מגע. נלחמתי במשך יותר משבוע בשניהם וניסיתי כל מיני וודו. התחלתי באמת להאמין שלשתי המכונות הייתה בעיית חומרה, או לכל הפחות בעיית קושחה של EFI שרק אפל הצליחה לפתור. אחד מהם התעורר לחיים כשישבתי את כבל הגמיש מחדש. השני נפתר רק כשהתקנתי את היי סיירה. סביר יותר שהנושא של OP יהיה תוכנה.

עדכון (30/05/2020)

זו הייתה למעשה אותה בעיה במכונה הראשונה שלי - 'נדרש עדכון תוכנה קריטי'. קיבצתי אותם יחדיו רק מכיוון שבעיות TouchID זהות מבחינה מורפולוגית, כלומר הודעות שגיאה מטעות ולא מתוארות שנוצרו על ידי שחיתות קושחה בלתי נגישה. פרסמתי כאן 'תיקון' שלי שלוש פעמים בדיון, אז זה אמור להספיק.

אבל אתה ברווז את עיקר תשובתי, שהייתה אחת מהאפיסטמולוגיה הבסיסית. לא * ידעת * שמדובר בכשל בלוח לוגי. האמנת * שכן, כי לא יכולת לדמיין מה נשאר לשנות / לעשות. אין שום בושה בזה - הגעתי לאותה נקודה אחרי יותר משבוע של ניסיון מתמיד. אבל אני תורם כאן, כמי שיש לו מומחיות מינורית בנושא זה, לומר שתוכנה יכולה לשבור את סרגל המגע, ותיאור האירועים של OP הצביע על כך.

אם אפל סיפקה הודעת שגיאה טובה יותר ו / או כלי תוכנה טובים יותר לתיקונה, יותר אנשים יוכלו לתקן אותה בעצמם. אנו עושים שירות לאנשים כאשר אנו רואים כלאחר יד משהו כ'כישלון לוח ההיגיון ', משום שזה אומר:' אל תטרח לנסות לתקן זאת בעצמך ', מה שמנוגד לרוחו של אתר זה ולמניפסט שלו תיקון עצמי.

הערות:

@ meowbie אריק! הצטרף למועדון! תתמוך ב זכות תיקון תְנוּעָה!

אני לא מסכים עם ההערכה שלך. כשל בלוח לוגיקה לא תמיד מרמז על בעיית חומרה! אם חשבתם אז אני מצטער.

התשובה שלך אבדה כתגובה ולא כתשובה! כתוב תשובה חדשה כתשובה להסביר בבירור את הבעיה ולפתור! ואם אתה יכול את הסיבה!

כל מה שאתה עושה זה לשבת על הקווים הצדדיים, הגיע הזמן לעלות אל הצלחת וכשאתה בטוח בעובדות שלך אז לשתול אותה בחוזקה! תגובה היא רק שזו לא תשובה! אני לא יכול להיות היחיד שעונה על שאלות.

אמנם אני מודה שהייתי צריך לעדכן את תשובתי בתגובה שלי הגיע הזמן לבקר בחנות אפל! אנא יידע אותנו מה הם אומרים לך. ' אני חושב שברור שעלינו להעביר את הנושא לידי אפל!

30/05/2020 על ידי וגם

נציג: 1

ה- MacBook Pro 15 שלי 2017 ”ממש נהרס לאחר העדכון לקטלינה. נושא סרגל המגע גרם למחשב להיתקע בלולאת עדכון התוכנה הקריטית. לאחר שהביאו את המחשב הנייד שלי לתיקון מקומי, הם ניסו הכל והציעו להחליף את לוח ההיגיון. לפני 1.5 שנה המחשב הזה היה שווה 3,000 $ עכשיו הוא זבל מוחלט. האם ניתן להחזיק את אפל באחריות? עוד משהו שאני יכול לעשות כדי לתקן את זה?

הערות:

יהיה עליך למצוא את הדרך שלך לחנות אפל מכיוון שהם היו זקוקים לכלים לתיקון מערכת ההפעלה שלך.

04/08/2020 על ידי וגם

נציג: 1

אז נאבק בנושא זה על 10-20 מכונות. 15 ב 2016-17 Pro's וניסינו הכל למעט LCD כדי לתקן את הבעיה. ליחידה אחת יש לוח לוגיקה חדש ומארז עליון ועדיין קיבלה את שגיאת העדכון הקריטית. יש כאן הרבה מאוד משקולות נייר ..

הערות:

פשוט מחק את ה- EFI PERTITION ואז אתחל אותה מחדש. עדכון תוכנה קריטי יעלה באופן מיידי. התחבר לאינטרנט פתוח (ללא חסימה, שקשה למצוא אותו בימים אלה). בּוּם....

17/11/2020 על ידי עבודה Upal

המחשבה הראשונה שלי היא שחומת האש הארגונית שלך עלולה לחסום את הורדת הקושחה של סרגל המגע. נסה לקחת את אחת היחידות הביתה ולראות אם היא יכולה להשלים את 'עדכון התוכנה הקריטי'.

17/11/2020 על ידי אריק

כיצד להתקין את מערכת ההפעלה

נציג: 1

זהו שורת המגע. התקנתי חלונות במכונה שלי ומכיוון שהיא לא מזהה את המגע בר זה עובד ללא רבב.

אני יכול לאתחל למצב התאוששות ב- Mac, במצב בטוח ב- Mac, אבל ברגע שמתחיל אתחול רגיל, סרגל המגע אמור להידלק ואז כל המחשב יופעל מחדש והולך למסר הקריטי. אפילו אתחלתי את המערכת הזו למקינטוש אחר דרך מטרת היעד ומערכת ההפעלה מתחילה בסדר.

אני פשוט מתכנן להשתמש בזה כרגע כמכונת גיבוי של Windows / Linux.

נציג: 1

קיבלתי בעיה דומה בתאריך 06-01-2021. ה- macbook pro שלי הוא 15 אינץ 'עם סרגל מגע. לאחר הרבה מחקרים התבאסתי על ידי קריאת בלוגים רבים שבהם פתרון החלפת לוח הלוגיקה סופק על ידי apple ועבור רבים הם החליפו את המחשבים הניידים שלהם, אשר היו מכוסים באחריות.

אולם לאחר קצת מחקר יכולתי להסיק כי הבעיה נעוצה בעדכון המשרד של סרגל המגע שאינו מסונכרן עם עדכון הקטלינה האחרון ולכן כאשר המחשב הנייד מופעל מחדש הוא לא יכול למצוא את המשרד עבור סרגל המגע.

אני מאמין שחלק מהעדכונים של מערכת ההפעלה של Apple אינם מסונכרנים עם סרגל המגע, ולכן הבעיה מתרחשת.

והתיקון של firmwere הנתמך אינו נגיש או אינו זמין לעדכון.

טיפלתי בבעיה זו על ידי כניסה למצב בטוח על ידי לחיצה על מקש Shift שמאל במהלך ההפעלה מחדש, ואז נכנסתי שוב לחשבון Apple שלי ואז התקנתי את מערכת ההפעלה האחרונה של מערכת ההפעלה Mac OS Big Sur גרסה 11.1 אשר אפשרה שוב את סרגל המגע שלי וגם לא נותנת לי. כל בעיה לאחר התקנה מחדש.

אני מאמין שמערכת ההפעלה הזו מגיעה עם סרגל המגע המעודכן וכך ניתן לפתור את הבעיה.

מקווה שאתם תמצאו את הפתרון הזה לעידוד מועיל.

נציג: 1

החלפתי את סרגל המגע, את המקרה העליון, בדקתי מכלול תצוגה חדש, והגרוע מכולם אפילו החלפתי את לוח הלוגיקה על אחד עם שגיאת העדכון. עדיין יש לי את שגיאת העדכון. כל התוכנות הקשורות למחיקת האחסון המשולב באמצעות כלי הדיסק והיא מוחקת את מערכת ההפעלה 'מוסתרת'

נציג: 1

וואו. השרשור הזה עדיין נמשך. ובכן, החדשות האחרונות על ה- MBP שלי בסוף 2016, A1706.

זה סבל מכל מיני פריטים ו -2 נסיעות למרכז השירות של אפל הוצגו בסביבות 1 אלף דולר להחלפת לוח הלוגיקה.

עייפתי כל מיני פותרות הקשורות לתוכנה, ללא שום סגר.


יש סיכוי של 1% שה- MBP שלי יכול לאתחל ל- MacOS, שם סרגל המגע היה מסוגל להדליק. זה הביא אותי לחשוב שזה או קבלים או שבב שמניע את סרגל המגע נכשל.

קניתי סרגל מגע חדש אולם הוא לא הצליח להאיר.

פירוש הדבר שהקבל או השבב שנכשלו הם מחוברים על לוח ההיגיון. שלח אותו לחנות התיקונים המקומית שלי. הם אישרו את אחד השבבים, והניע את סרגל המגע נשרף. הם ציטטו 200 דולר להחלפת שבב.

שלחתי את ה- MBP שלי והוא אמור לחזור בעוד כמה ימים. יתעדכן שוב.

אדוארד מסינגפור.

הערות:

היי אדוארד! איך המקבוק שלך עכשיו?

28 בפברואר על ידי 96. תות שדה

נציג: 1

אוהם יש לי MBP לשנת 2016 וקיבלתי את ההודעה 'שגיאה' לסירוגין במשך שנים. אפילו קיבלתי את זה כשהמחשב הנייד היה בן 3 ימים. האם המחשב הנייד הוחלף על ידי אפל לגמרי עדיין קיבל אותו מסך עדכון קריטי. תחשוב מדוע שלאפל יהיה עדכון קריטי שאינו מופיע באתר התמיכה הרשמי של Apple com בו כל ההורדות זמינות במיוחד עבור מערכת הפעלה. נכון לעכשיו אין עדכונים עבור קטלינה מלבד .2 .3 .4 .5 ועדכוני המשולבים. מערכות הפעלה קודמות כולן זמינות עדכוני אבטחה. אבל מדוע העדכון הזה לא יופיע שם. אני עדיין מקבל אותו לאחר התקנה והתקנה חדשה של 10.15.5 החדש ביותר. זה לא הגיוני שלאפל יהיה עדכון אבטחה קריטי מיד לאחר עדכון מערכת ההפעלה. זה בגלל שזה לא אפל - זה סימן לתוכנה זדונית בקושחת efi aka. סוג זה של תוכנות זדוניות מתועד היטב ואמיתי וקיים מאז 2016 לפחות

הערות:

אתה אומר את זה בוודאות כזו, ובכל זאת ברור שיש לך מעט הבנה לבעיה הזו. 'עדכון האבטחה הקריטי' הוא למעשה התקנת הקושחה של TouchBar, מכיוון ש- TouchBar הוא למעשה חלק נפרד של חומרה מבוססת ARM עם מערכת הפעלה משלה ('EmbeddedOS'). כל מה שיפריע לתהליך ההורדה, תהליך ההתקנה או נתיב ההיגיון בין מכונת המארח לבין סרגל המגע ייצור שגיאה זו.

30/05/2020 על ידי אריק

הגיע הזמן לבקר בחנות אפל מכיוון שיש להם את הקסם לתקן את מערכת ההפעלה בגלל התקלה במעדכן מערכת ההפעלה.

04/08/2020 על ידי וגם

הקסם שלהם הוא שינוי לוח הלוח עבור 1000 $

10/09/2020 על ידי ולדימיר רוסטובצב

@ meowbie אתה צודק לחלוטין.

02/11/2020 על ידי עבודה Upal

דוד