קנמור עלית פריג 'לא מתקרר

מְקָרֵר

מדריכי תיקון ופירוק למכשירי קירור מזון כולל מקררים, מקפיאים ומקפיאים למקרר.



נציג: 157



פורסם: 02/11/2018



שלום. יש לי מקרר עלית של קנמור, זה לא מצנן. זה בן קצת יותר משנה, לא אמור להיות שום דבר גדול.



נקרא בחור תיקון מקומי, שילם שיחת שירות בסכום של 30 דולר, אמר כי היה מחוץ לפריאון. הזמנתי ערך פירסינג קליע וקיבלתי יכול לעצור דליפה עם פריאון. לאחר שחיבר הכל, מד הקריאה היה פריאון. אז קריאת שירות בתשלום על שום דבר חחח.

מחפש עצות מה לעשות הלאה. אין קודי שגיאה, מאוורר ומדחס פועלים, פשוט לא מתקרר.

מספר הדגם הוא 795.74023.411



תודה מראש, אתר נהדר. קראתי הרבה מאמרים כאן.

הערות:

חשבתי רק להזמין תרמוסטט, לבדוק אם זו הבעיה. שונא להתחיל לקנות חלקים לא נחוצים, עד שמצא אחד נכון.

11/02/2018 על ידי הית 'קמל

נתקלת באותה הבעיה ואוהב לראות אם מישהו מצא פיתרון שקניתי את שלי מסירס ולא יכול להגיע לשום מקום על ידי דיבור איתם. עזרה

24/07/2018 על ידי 444

יש לי את 795.74022.411 טמפ 'המקרר של קנמור עלית משתנה בין 39-53 מעלות. המקפיא 15-30 מעלות?

30/08/2018 על ידי טוני

יש לי אותו דגם וזה פשוט התכופף לעבוד היום - כל התיקונים - בן השנתיים שלה - חושבים ש- LG עושה את זה בשבילם

03/10/2018 על ידי רפאל זפ

הוצאתי 3 אלף דולר על דגם קנמור עלית 79574023 דולר והמקרר והמקפיא הפסיקו לעבוד אתמול. טכנולוגיית התיקונים של סירס לא הצליחה להופיע היום לאחר שלקחתי את היום החופשי וקבעתי ליום שישי. בינתיים יש לי מקרר שלא עובד ומשפחה נכנסת לחופשת חג המולד.

18/12/2018 על ידי ג'ייני קופ

23 תשובות

פיתרון נבחר

נציג: 316.1k

היי @ zookster ,

מה לא קירור המקרר, המקפיא או שניהם?

איזה אוהד רץ? מאוורר המאייד, מאוורר הקבל או שניהם?

מאוורר האידוי לא ירוץ עם הדלתות פתוחות - לא רוצה להעיף אוויר קר מהדלת - אז תצטרך להקשיב לו שהוא פועל. סגרו ופתחו דלת והקשיבו אם תוכלו לשמוע אותה מתחילה / נעצרת עם דלת סגורה / פתוחה.

האם המאייד מקבל קר כקרח? הוא נמצא מאחורי לוח בתא ההקפאה כמו גם מאוורר האידוי.

הנה א קישור לחלקים למקרר שלך. זה שימושי מכיוון שהוא נותן מושג לגבי המיקום הכללי של החלקים

עדכון (02/12/2018)

היי @ zookster ,

אני יודע שאמרת שבדקת את קירור הקירור, אבל האם אתה יודע שבמכשירי סדרת קנמור עלית (מקררים) יש אחריות של חמש שנים על מערכת הקירור האטום ועשר שנים על המדחס הליניארי זה לא טוב כמו זה נשמע. לאחר שנה אתה עדיין צריך לשלם עבור העבודה כדי לתקן אותה באחריות, רק לא החלקים. משהו לחשוב אם אתה מגלה שהמדחס פגום.

הנה ה קישור להוראות האחריות. גלול למטה למקררים

הערות:

יבדוק את החלקים עוד היום ויידע אתכם.

המאוורר שבדקתי נמצא מאחורי המקרר, יחד עם מדחס. שניהם פועלים אך הקווים אינם קרים למגע. כאילו המדחס פועל אך לא מאורגן.

אף אחד מהצדדים אינו קר.

תודה על הקישור ג'ייף. תעריך את עזרתך ותפרסם את מה שאני מגלה.

12/02/2018 על ידי הית 'קמל

היי @ zookster ,

אם אף אחד מהצדדים של המדחס אינו קר, האם סלילי הקבל הם חמים או חמים?

אם לא זה אומר שלא נשאב קירור דרך המערכת, אז אולי המדחס פגום. אמרת שבדקת את הפריאון. האם היה לו הלחץ הנכון?

אם סלילי הקבל חמים, יהיה עליכם לבדוק אם יחידת האידוי והמאוורר מקוררים או לא.

מאוורר האידוף נושף אוויר קר בכל המקפיא וגם למקרר. אם מאוורר האידוי אינו עובד המקפיא יהיה קר ליד יחידת האידוי אך לא במקומות אחרים במקפיא.

אם היחידה והמאוורר מקוררים, פירוש הדבר שאף תנור ההפשרה אינו פועל, טיימר ההפשרה אינו פועל, לוח הבקרה פגום וכו '.

מחזור ההפשרה משתנה בין יצרנים. זה בדרך כלל מתרחש אחת ל 8 - 12 שעות של הפעלת המקרר ונמשך כ 20-30 דקות. המדחס מכובה כמו גם המאווררים והתנור מופעל. זה מאפשר לכל קרח להתמוסס ולהתנקז. הטמפ 'במקפיא עולה עד 32 מעלות צלזיוס (0 מעלות צלזיוס). כאשר הוא מגיע לכך בדרך כלל הקרח כבר נמס, עקב תנור חימום, והמדחס מופעל שוב בכדי להוריד את המקפיא בחזרה ל -20 מעלות צלזיוס (-20 מעלות צלזיוס) כשהמאוורר פועל

אם יחידת האידוי אינה מקורית, בדוק שמאוורר האידוי עובד (סמן להב מאוורר, סגור את הדלת לכמה רגעים ואז פתח את הדלת ובדוק אם הלהב המסומן עבר. גם בדוק כי יחידת האידוי קר כקרח. היזהר. אתה ממש יכול להיצמד אליו עם האצבעות אם אתה נוגע בו וזה עובד כמו שצריך. לבש כפפות יבשות כדי להרגיש.

12/02/2018 על ידי ג'ייף

שמתי את הטלפון הנייד שלי עם אור, ואז סגרתי את דלתות המקרר כדי לוודא שהאידוי. אוהד מסתובב.

24/01/2019 על ידי fstmxr4u2c

יש לי חברה לתיקון מכשירים. הנה הסקופ הישר: מדחס ה- LG LINEAR הוא שנכשל. זו לא בעיה של 'סירס', היא LG. כן, קנמור הוא סימן מסחרי של סירס, אך עדיין המדחס של LG נכשל. כך תוכל להמשיך: השג מדחס וקבל חדש ומייבש מסנן תחת אחריות LG או סירס והתקשר לאיש תיקון מכשירים מהימן 'מערכת אטומה'. הם יגבו מכם כ- $ 300- $ 500. לשנות את זה. אלא אם כן קיימת תביעה ייצוגית מוצלחת או שאתה מוכן לעורך דין וללכת אחריהם בעצמך, זו דרך הפעולה היחידה שלך.

20/11/2019 על ידי fb2

כמעט שכחתי דבר אחד ... אם בחרת פשוט לזרוק את המקרר, עדיין תקבל את החלקים בחינם באחריות ותוכל למכור אותם בכ- 300-400 דולר ב- eBay!

20/11/2019 על ידי fb2

נציג: 73

המקרר שלי של Kenmore Elite נתקל באותה בעיה. זה בן שנתיים והמליצו לי לאשפה. האם מישהו עושה את זה? אני מרגיש חולה בגלל שזה הולך למזבלה. זה במצב מדהים מלבד המדחס לא עובד לפי שני תיקונים !!!! דגם 795.74023.412. כמו כן, קיימת תביעה ייצוגית עבור המקררים האלה שנרשמתי אליהם, חלקכם אולי ירצו לעשות זאת:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

הערות:

תודה. הגיש תביעה גם כן.

26/01/2020 על ידי jeffc30044

תודה על המידע הזה! דגם 795.5182 שלי בן 5 הפסיק להקפיא, אז נרשמתי!

07/08/2020 על ידי לארי בארנס

אני גם נרשם לתביעה ייצוגית זו לכל מקרה, אך על פי התביעה, מקררי קנמור אינם מכוסים.

14/12/2020 על ידי ארנולד בארון

נציג: 61

יש לי את אותה הבעיה. מצאתי את הניירות הטכניים עם כמה הליכי פתרון בעיות פרימיטיביים, אך מספיק כדי לקבל מושג על המתרחש. כתוב לבדוק את רמת המתח במחבר לוח הבקר הראשי למדחס, 'CON201'. כאשר מחבר המדחס מנותק, נתק את המקרר והתחבר אותו שוב ומדד את המתח ב- 'CON201'. לאחר 30 שניות הוא אמור לעבור ל- 200 וולט. שלי לא. המדידות קפצו בכל מקום מכ 12VAC ל- 70VAC. הסדין המליץ ​​לבדוק את המתח עם מחבר המדחס מחובר ולאחר 10 דקות לבדוק את המתח ב- 'CON201' (תצטרך לדחוף את מובילי הבדיקה לחלק האחורי של המחבר כדי ליצור קשר). זה צריך להיות 80 וולט. שלי לא היה. זה היה בכל מקום כמו המדידה האחרת. אז למחרת בבוקר המקרר פועל פתאום שוב כרגיל. החלטתי לבדוק שוב את מתח ההפעלה ב- 'CON201'. זה עדיין קופץ בכל מקום אבל הפעם הוא קופץ מעל 100 וולט. לא יודע כמה זמן זה יעבוד ואני לא סומך על זה. יתכן שהוא נתקע במצב ההפשרה, אך נראה שהדרך היחידה לתקן את הבעיה היא להחליף את הבקר הראשי. קבלת החלק ייקח ימים מכיוון שרוב המקומות אינם מלאי זה.

הערות:

תודה רבה על המידע!

01/07/2019 על ידי קונרד עשיר

נציג: 61

אין שום פתרון לנפש, המדחס הוא מגיפה במקררי LG האלה. הם נמשכים רק בין שנה לשלוש שנים. וכפי שנאמר לעיל אף אחד לא רוצה לעבוד עליהם. כן קיבלתי בחור תיקון מקומי לצאת ברגע שהוא הסתכל על זה הוא אמר לזרוק אותו ולקנות אחד חדש. לדבריו, סמסונג ו- LG מייצרות את המקררים הגרועים ביותר בשוק עם הכי פחות אחריות. הוא אמר שאני יודע שזו חדשות איומות, אשמח לקחת את הכסף שלך, אבל אתה צריך לקצץ את ההפסדים שלך ולקנות מקרר אמין. יעצו לי להכניס כסף למקרר LG שלי לבזבוז מכיוון שהוא יפתח שוב את אותה הבעיה בסדר הקצר. לדבריו, רכשו GE, Whirlpool או Frigidaire. בחרתי ב- Frigidaire חדש עם 5 שנות אחריות

הערות:

המקרר שלי זהה והמדחס הוחלף 3 פעמים, עכשיו הוא נכשל שוב ושני המאיידים הוחלפו. עובד בסדר עד כה.

27/10/2019 על ידי חוליו מג'יאס

למעשה, אני אוהב לעבוד עליהם. מהיר 500 $ ועבודה רגילה כל 2-3 שנים.

02/05/2020 על ידי תיקון מכשירים

נציג: 49

אנחנו בדגם הזבל השני של קנמור, דגם 795.740, 31 מ'ק. הפסקנו את הקירור ללא קודי שגיאה, נקרא שירות אחריות ביתית וסירס שנשלח. איזה אשכול. הם הזמינו חלקים לבדיקת פריאון, שבוע אחד, ואז חלקים נוספים, שבועיים נוספים, אמרו בקביעות שמדובר בדליפת פריון אי שם בארון שאי שם לא יוכלו לתקן את היחידה. חודש ללא מקרר ואחריות לבית שילם את רוב הכסף להחלפה. רכשנו את אותה יחידה שוב. אשתי לא מאושרת כעבור פחות משלוש שנים אנחנו באותו מצב ומחכים שהצד השלישי של סירס ייצא ויגיד לנו מה לא בסדר. אין קודי שגיאה. החלק העליון נמצא ליד 40-47 והמקפיא למטה הוא שנות ה -20 הגבוהות.

הערות:

אותה בעיה כאן. המקרר הוא בן יותר משנה. הפסיק לחלוטין את הקירור. זוג מאה דולר של אוכל שנזרק או נמסר. שיפוצניק סירס יצא ואמר שיש להחליף את המדחס. עשרה ימים מחכים על חלקים. ביום השביעי המקרר התחיל לעבוד שוב. לבסוף חזר הטכנאי לסיים את העבודה. הכל פועל כרגיל ללא קודי שגיאה. אומר שאין שום דבר שהוא יכול לעשות ולהתקשר חזרה אם זה יקרה שוב. כן בטח. עוד שטר של 95 דולר ושום דבר לא מראה על כך. נראה כי מדובר במופע נפוץ עבור מקררים אלה להפסיק לעבוד ללא סיבה ידועה, ולקנמור אין שום פתרון לכך.

מכסחת דשא אומן לא תישאר פועלת

03/02/2019 על ידי טוני פאוול

אני מאמין שהמקרר ממשיך להיתקע במצב הפשרה. על ידי הצבתו והחוצה ממצב ההדגמה אני מצליח לגרום למקרר לעבוד שוב (לפעמים לכמה ימים ולפעמים לכמה שבועות). זה נעשה על ידי לחיצה על טמפרטורת המקרר ולחצני ייצור הקרח בו זמנית למשך חמש שניות. בחרתי לרכוש גם את האחריות לשנה של סירס תמורת 200 דולר. עכשיו הם על הקרס עבור חלקים, עבודה, קריאות שירות. אם הם לא מצליחים לתקן את זה, הם מחליפים את זה. למרבה הצער, זו הייתה האופציה האמיתית היחידה שהייתה לי באותה תקופה.

05/04/2019 על ידי טוני פאוול

קניתי את דגם עלית קנמור 795.75043 בנובמבר 2018. באוגוסט 2019 הטמפ 'התחיל לטפס במקרר ובמקפיא אבל תוך יום-יומיים הוא התחיל לעבוד שוב. הטכנולוגיה יצאה ואמרה ששום דבר לא היה בסדר. שילמתי עבור שירות אחריות מורחב בידיעה שיש למבשלות הדלתות הצרפתיות בעיות. ב- 14 בדצמבר הטמפ 'התחיל לטפס שוב. המקרר עלה ל 60 והמקפיא ל 40. מיותר לציין שהדברים התחילו להמיס. הקרח בתוצרת הקרח החל להתמוסס ולזלוג דרך מצנח מתקן הקרח. הוצאנו את כל האוכל והניח אותו בחידון המוסך שלנו. יומיים אחר כך (היום) זה התחיל לעבוד שוב והטמפסים עכשיו תקינים. אז האם מצב ההפשרה אינו מכבה? שמתי לב שהקצה הפנימי של הדלת היה חם מאוד אבל לא עכשיו. הטכנולוגיה לבוא מחר. סביר להניח שהם לא יעשו שום דבר, שוב. תודה לכל.

16/12/2019 על ידי fred.kawashima

נציג: 49

וואו…. נשמע שהיו כאן באותה סירה, לפני כ -4 שנים רכשנו מקרר עלית של קנמור ורק בחודש שעבר המדחס השני יצא בדיוק אותו דבר. מתברר שכשהסירס טק הגיע והתקין את המדחס החדש בפעם הראשונה, הוא הודיע ​​לנו שזה היה עיצוב רע של LG וכי יש לשנות את סליל העיבוי במקביל עם המדחס בגלל העובדה שסליל העיבוי היה עשוי מאלומיניום ולא מפלדה. הבעיה עם סליל העיבוי שהוא אלומיניום היא שלאורך זמן, קירור מתחיל לפרק את הקבל (בהיותו אלומיניום) והמזהמים הקטנים מתחילים לצוף בתוך המערכת ויכולים לגרום לחיבור צינור הנימים ולא להעביר מחזור קירור כלשהו. בתוך המערכת כך שאפקט הקירור לא מתרחש. רק בשבוע שעבר החלטתי לשים את מדדי הקירור שלי על המערכת ובדיוק מה שציפיתי, כשבדקתי את הלחצים על המדדים, מד הצד הגבוה נקרא בערך 110 PSIG אז ידעתי שהמדחס מנסה לדחוף את הגז. , והצד הנמוך היה בצד השלילי שבו הוא היה למעשה בחלל ריק. רק כדי ליידע את רובכם שם מערכת קירור לעולם לא אמורה להיתקל במצב ואקום, זה עשוי להיות בסביבות 5PSI וזה יהיה אם הסלילים היו קפואים אבל לעולם לא היו בוואקום, במיוחד כאשר סלילי המאייד והמקפיא הם כמו חמים כמו שהם. וכך כשאני רואה שהצד הנמוך של המערכת במצב ואקום וצד היציאה של המדחס קורא לחץ של 110 PSIG אז יש הגבלה שיש במערכת. בדרך כלל בצד הקדמי של צינור המכסה ולכן אינו מאפשר לגז לרתוח בסלילים ולנסוע במורדים כדי להתקרר. דבר נוסף שצריך לחשוב עליו, אם במקרה כלשהו טק השירות לא השתמש בחנקן יבש כדי ללחוץ ולשטוף פסולת בתוך המערכת לאחר התקנת המדחס החדש, עדיין המערכת עלולה להיות מזוהמת וכשל אחר צפוי להתרחש. נראה שאני אתקן את המקרר שלי מכיוון שאני לא יכול לסמוך על סרק טק כדי להשיג את זה בפעם הראשונה במיוחד לאחר רכישת יחידה זו עם אחריות. אז נראה כאילו אני אפרק את המדחס החדש מהקווים ואחורה אשטוף את המערכת כולה FJC 2032 ממס שוטף וחנקן יבש. משתמשים בחנקן יבש במקום בגז 404A כדי לא לשלוח אותו לסביבה (ממש אשמח להיתפס לעשות זאת ולהפסיד את רישיון הקירור שלי) אם תקבל את ההזדמנות בדוק את הסרטון Utube זה (ניקוי סתימה - JD Nel קירור) כדי להבין בדיוק מה צריך לעשות כדי להסיר את הסתימה ומקווה להחזיר את המקרר לשירות .. וכן דבר נוסף לזכור, תמיד וודא שהמאוורר והמעבה שלך יהיו נקיים ככל האפשר, כך שהמדחס שלך לא לא לקחת סיכוי לרוץ לחם ולבשל את השמן בתוך המדחס ולחבר את קווי הקירור.

עדכון (12/04/2019)

וואו!! איזו בעיה אנו מתמודדים עם עיצוב 'מקרר' זה במקרר בכל מקרה, תאמינו או לא הבעיה האמיתית עם עיצוב מקרר זה אינה המדחס, אלא הדרך בה מחלק את הקירור למאייד המקרר. פירסמתי כבר בהסבר 'כיצד מערכת קירור עובדת, ודרכים לנקות את המערכת כולה לאחר שריפת מדחס' בואו נראה, ראשית, הבעיה הייתה שכאשר הם תכננו מקרר זה, התקינה הייצור סליל מעבה מאלומיניום. לחסוך כסף או מי יודע למה ?? בכל מקרה כשמקרר זה פועל זמן מה הקירור ושמן המינרלים מתחילים לפרק את הסליל ולגרום למזהמים לצוף בתוך המערכת, וודא שהמסנן / מייבש תופס את החלקיקים הללו, אך עם הזמן מייבש זה מתחיל להיות סתום ומהווה בעיות עבור המערכת כולה. הדבר הכי טוב שגיליתי לעשות הוא להתקשר לסירס ולקבל טק שירות. צא החוצה והחלף את המדחס ואת סליל המעבה (העיצוב החדש עשוי מפלדה עכשיו) בו זמנית והתקן גם מייבש פילטר חדש (שעליו לעשות בכל מקרה) כדי שתוכל לקבל את החלקים האלה תחת האחריות. ואז לוודא% # * @ שהוא או היא מפוצצים את המערכת כולה עם חנקן או אפילו יותר טוב לשטוף את המערכת עם FJC 2032 ממס שוטף להיפטר מהחלקיקים האלה. המקרר שלי עדיין לא התקרר בצורה מושלמת, אז מה שבסופו של דבר עשיתי היה לפתוח את המערכת ולהחליף את שסתום הקירור ה -3 כיווני (שסתום זה מספק גז גם למקרר וגם למאיידי קירור המקפיא) או שהוא שולח גז למקרר. או המקפיא תלוי איזה צריך קירור באותו זמן. וגם החלפת צינור הנימים שמאכיל את מאייד המקרר, צינור מכסה זה מיועד למקפיא ולמקרר לפעול בו זמנית שעובד טוב כששניהם פועלים. אבל מה שקורה הוא שכאשר המקרר קורא להתקרר ולא המקפיא צינור המכסה הזה הוא בגודלו ורק אחד מהצינורות הזורמים קירור באותה עת מעמיס את המדחס והוא באמת מתקשה לדחוף את הכמות הקטנה הזו של הגז. סיפור קצר, בסופו של דבר תיקנתי את הבעיה עם חיתוך החלק האחורי של המקרר שלי כדי לקבל גישה לצינור הנימי הזה והסרתו והתקנת הצינור בגודל הבא כדי להקל על הלחץ הזה וזה עבד נהדר מאז .... הגודל המקורי של צינור זה הוא בערך 0.031 ID. אז שיניתי את זה לגודל הבא של I.D. ודבר נוסף כמו שאמרתי באחד מההודעות האחרות שלי הוא שכאשר במקור הנחתי את מדדי הקירור שלי על המערכת, קיבלתי קריאה של לחץ של 110 מטרים בצד הגבוה ונמשך את עצמי לתוך ואקום בצד הנמוך. סוג זה של לחץ אתה בהחלט לא רוצה לראות במיוחד כאשר הוא נקלע למצב ואקום. אתה רואה שהמדחס הזה פועל במצב ואקום הוא לא מקבל שום קירור (או כמות קלה של נוזל קירור המכונה בחום סופר כדי לשמור על מדחס זה קריר) המקרר שלי פועל כעת סביב 36 מעלות כשהוא מוגדר ל -34 והמקפיא פועל בסביבות -10 מעלות. עם מד הקריאה עכשיו סביב 110 psi בצד הגבוה וזה טוב, אבל עכשיו אני מקבל סביב 7-10 psi בצד הנמוך בהחלט נהדר !! והיחידה הזו עכשיו מתלבטת כמו חתלתול .. והמדחס נשאר נחמד וקריר !!!

הערות:

שלום אתה יכול לשלוח תמונה של השסתום שאתה מחליף

12/12/2019 על ידי טרי ש

האם אתה ממוקם בג'רזי חדש אם כן אני רוצה שתשרת את קנמור שלי

21/02/2020 על ידי SAVON ANDRE

הדוא'ל שלי הוא garylety@gmail.com אם לא, אתה יכול בבקשה להמליץ ​​על מישהו אחר מאשר סירס

21/02/2020 על ידי SAVON ANDRE

איך נכניס ומוציא את מצב ההדגמה ??

22/22/2020 על ידי מידי

LOL ... משהו עדיין לא בסדר אם אתה צריך להגדיל את גודל צינור הכובע.

02/05/2020 על ידי תיקון מכשירים

נציג: 73

חליפה לתביעה ייצוגית:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

הגשתי את המידע שלי והם חזרו אלי וביקשו לקבל פרטים נוספים כשבוע לאחר מכן.

בהצלחה! סירס / קנמור / LG היו לא אתיים ומתעתעים במקררים האלה. חברות לא יכולות לנצל את הלקוחות שלהן ככה, זה פשוט לא מקובל. אם הם יצרו מוצר רע, הם צריכים להחזיק את זה ב 100%.

הערות:

תודה! אני מקווה שקנמור (או מישהו) יוכל לעשות זאת. אני לא מתרשם ממקרר עלית הקנמור שלי ולא מהיעדרם של שירות כלשהו. אני, עם זאת, מעריך את עזרתך ז'נט!

02/10/2020 על ידי לורי וולדווגל

כן, מסכים לחלוטין. למקרר זה יש בעיות ידועות רבות. המדחס נשבר כ- 18 חודשים. הבחור הטכנולוגי השנה שתיקן את ה- Refrig שלי היה נהדר, אבל היה צריך לעשות לו 5 תיקונים. הוא לא אשם. זהו מצב מנחש. מתקשר ל- LG כל הזמן. זו פעם שנייה מזה 3 שנים. התיקונים האחרונים, מדחס חדש שהותקן 2x, שדרוג למערכת מעגלים כדי לסייע לבעיה ידועה, סלילי מקרר חדשים, פריון דולף 2x, איזון תקין בין Refrig ל- Freezer כבוי. אני יודע הרבה יותר מכך שהייתי רוצה לגבי מקררים.

05/05/2020 על ידי KRISTINE MCKENNA

נציג: 25

אני לא יודע אם זה קשור למקרר שלי לעבוד שוב, אבל אחרי שבוע ללא קירור או הקפאה הכנסתי אותו למצב הדגמה ומחוצה לו כמה פעמים. למחרת זה התחיל לעבוד ועבד עכשיו כמה חודשים. אני לא יודע, אבל לא עולה כלום לנסות ולראות אם זה עובד.

הערות:

עשיתי את זה, ושום דבר לא קרה.

ואז ניתקתי את החשמל מהקיר,

ואז הכנס מחדש את תקע החשמל ל -120 וולט.

ואז התחיל המדחס ומאוורר המאייד

רץ!

הבעיה היחידה, האם מכסה ההתחלה של 20u450VAC הוא

כנראה שעדיין גרוע מכיוון שהוא קרא רק 33 וולט,

במקום 80VAC שנקרא במדריך.

אני נוסע לגריינג'ר בבוקר ואראה בערך

מכסה 40u450VAC, ובדוק אם זה 'יתחיל'

המדחס טוב יותר. החלק היחיד הטוב הוא '

פיתולי מדחס חייבים להיות שלמים, גם לאחר מכן

פועל במתח נמוך זה, והיות חם מדי!

04/04/2019 על ידי פולקטרופר

נציג: 25

אליטה של ​​קנמור פחות מגיל שנתיים הפסיקה להתקרר / להקפיא לפני מספר חודשים. הזמנו טק אאוט. הוא אמר שצריך להחליף את לוח הבקרה אז הזמנתי אחד חדש. ביום שהגיע המקרר התחיל לעבוד שוב לאחר שהכנסתי אותו למצב הדגמה ויצא ממנו מספר פעמים במשך כמה ימים כמו שמישהו אחר כאן הציע. החלטנו להחזיק את החלק מעט. חודש וחצי אחר כך וזה מפסיק להתקרר / להקפיא שוב. הוציא טכנולוגיה להסתכל עליו והוא שלף את המגירה לגמרי ואמר שאין דפוס הקפאה מה שאומר שהמדחס לא עובד. המדחס מכוסה על ידי סירס, אך לא העבודה. בינתיים קנינו ג'קוזי. (רק לידיעתך, אחריות 5 שנים לסירס הייתה מעל 1000 $ אז לא קיבלנו את זה. האחריות של Lowe ו- Home Depot נמוכה מ -300 $ למשך 5 שנים ואתה מקבל 30% ממנה בחזרה אם אתה לא משתמש בה. גם כשאתה רוכש את מסנני המים לאחר הראשון, אתה יכול להגיש את הקבלה ולקבל חצי מכספיך בחזרה במשך חמש השנים האחרונות.) יש לי עדיין חתיכת זבל גדולה בישיבה במוסך שאני מנסה להבין מה לעשות עם.

הערות:

זה מקובל שלמקררים האלה יש ממסרים גרועים, זו הסיבה שהוא פועל לא יציב, וכנראה לא שולח חשמל למדחס, מישהו שיודע מה הם עושים יכול להחליף את הממסרים. אני עושה את זה כל הזמן, אני טכנאי מכשירים.

02/06/2019 על ידי fstmxr4u2c

לא, למקררי GE יש את הממסר הגרוע על לוח 942, לא על דגמי LG / Elite. אני כמעט אף פעם לא מחליף לוח בקרה של LG בגלל בעיות קירור, כמעט 99.99% המדחס הליניארי הגרוע.

09/08/2019 על ידי fb2

איך מוציאים את זה או שמים מצב הדגמה ??

22/22/2020 על ידי מידי

נציג: 73

תודה לראשי התביעה הייצוגית. הרגע הגשתי את המידע / מצבי.

הערות:

בבקשה! אני מתכנן להודיע ​​לכמה שיותר אנשים על כך ש- LG באמת תצטרך לשלם !!! חבורה של נוכלים שמוכרים אשפה

16/01/2020 על ידי מישל סמית '

תודה הוסיפה גם את הפרטים שלי. מדחס עלית 'לא כל כך' של קנמור משנת 2016 נכשל בשנת 2018, והחליף 99 דולר לאחר שבועות רבים שחיכיתי לתיקונים באמצעות סירס. אני מחכה שזה יקרה שוב בקרוב. ויש להם את האומץ לנסות ולמכור אחריות מורחבת באופן אישי על ידי הטכנולוגיה וטלפון.

02/05/2020 על ידי גרנט מוקהם

בהצלחה. כל הטכנאים אומרים לי שהמדחס ייכשל בעוד 12-24 חודשים. חפש את הלשכה לעסקים טובים יותר ולענייני צרכנות. להתקשר לסירס או ל- LG, זה כאב ראש אינסופי. צפו להיות מועברים לכל רחבי הפיליפינים ולא לקבל תשובות, אלא אם כן יוחזרו לשלם 50 דולר לחודש כדי לבטח את מכשירי החשמל שלכם. ואז כשהמקרר שלך נשבר אתה משלם 1/2 מחיר. נשמע לגמרי לא בסדר, טוב.

05/05/2020 על ידי KRISTINE MCKENNA

נציג: 37

ובכן החלפתי את המדחס בשלי וזה עבד בערך 10 חודשים ועכשיו שוב שבור. הפעם הבעיה היא שהמקרר לא מתקרר מספיק (55-58 מעלות) אבל המקפיא נראה בסדר (5 מעלות). מאוורר המאייד במקרר פועל וסליל המאייד במקרר קפוא רק מעט (סנטימטרים ראשונים). לחצי הקו הגבוהים והנמוכים כאשר מדחס פועל הם בערך 125 ו -7 בהתאמה, שזה המקום בו הם היו כאשר המדחס התחלף (100/0 על פי הערותיי). כך שהמדחס לא נכשל הפעם, אך משום מה אידוי המקרר אינו מתקרר. אני מניח שזו יכולה להיות מגבלה או שאולי השסתום הדו כיווני המספק את שני מעגלי המאייד אינו פועל כראוי. אני מניח שלא כדאי לתקן שוב אלא אם כן מישהו יודע אחרת.

אז ... אני שוקל לקנות מקרר חדש. כיצד אוכל לוודא שלא להשיג דגם אחר המשתמש במדחס LG הבעייתי הזה? שלי סומן כקנמור.

בסדר, אכן חתמתי על התביעה הייצוגית. תודה על המידע הזה!

הערות:

אני רואה כי LG הגדילה לאחרונה את האחריות לכיסוי 5 שנים עבודה !!! זה יחול על כל מקרר שנרכש בחמש השנים האחרונות ואמור לעזור להרבה אנשים שחווים בעיית מדחס זו. למרבה הצער, אני לא יכול לקבל מידע לגבי האם זה יחול על מערכות LG ממותגות כמו Kenmore. אני חושד שלא. להלן פרטי האחריות המעודכנים: https: //lgcommunity.us.com/discussion/38 ...

30/04/2020 על ידי r p

הטכנאי האחרון שלי עזר מאוד, אבל המקרר שלי היה במצב של 6 שבועות. הגיע לבית פי 5. הוא אמר לי שהיה לו דלת צרפתית מתוצרת LG והניח אותה על שפת המדרכה. אותה תשובה בשנה שעברה עם טכנאי אחר. הוא הציע להשיג מקרר GE. הם עובדים על אלה כל היום.

05/05/2020 על ידי KRISTINE MCKENNA

נציג: 79

בסדר, ראשית, המקפיא עובד, אבל לא המקרר? אם כן, האוורור סתום. האוויר זורם דרך האוורור בין המקרר למקפיא. שני דברים לעשות יהיה להפשיר את המערכת על ידי כיבוי המערכת. לאחר ההפשרה המלאה, יש לנקות אותה, לפתוח את האוורור ולנקות אותו, לבדוק כל דבר שיכול לחסום את זרימת האוויר. חבר אותו שוב וחש זרימת אוויר, במיוחד בין המקרר למקפיא.

כמו כן, הקשיבו לשמוע את המדחס יוצא לדרך. אם אתה לא שומע את זה הולך, ייתכן שתצטרך kickstarter. זה כמו קבל ענק שאתה מצמיד למדחס המקרר כדי לגרום לו להתהפך. אתה יכול להזמין אחד באינטרנט או לקנות אחד בחנות להחלפת חלקי מקרר.

הערות:

רק בדקתי מה שג'ייף הזכיר קודם.

אני יכול לשמוע את המאוורר רץ במקרר, והוא נכבה כשהדלת נפתחת.

זה שבלוח המקפיא האחורי, לא פועל כלל. האם זה לא יאפשר לו להתקרר בכלל, או פשוט היה מביא קרח?

אף אחד מהצדדים לא מתקרר, לשאר הבחורים שמנסים לעזור. לדגם זה אין ממסר על מדחס כמו שיש לרוב.

12/02/2018 על ידי הית 'קמל

מה גילית? המדחס שלי פועל גם אבל לא מקרר שום דבר ...

15/08/2018 על ידי D fitz

יש לי את אותה בעיה. אז אני מעוניין לדעת גם מה גילית.

15/08/2018 על ידי דייב

לא לא לא. למדחס זה אין קבלים. בורות לא אמינה כאן. כולם חושבים שהם מומחים.

02/05/2020 על ידי תיקון מכשירים

נציג: 13

האם הבחור של תיקון הסירס ביקר בקשר למקרר העילית של קנמור שלא התקרר רק בן שלוש. זריקת מדחס הזמינה חדשה תחת אחריות. דמי קריאה 99 $ המתן 3-4 שבועות לטכנאי שיחזור והתקין מדחס חדש עוד 260 $. זבל של LG לעולם לא יותר. כל אותו זמן סירס מנסה למכור אחריות חודשית על כל הפריטים שרכשתם בקנמור תמורת 50 דולר לחודש.

הערות:

אותו דבר - המרה לנסות ולמכור אותי כששירות הלקוחות שלהם איום (בהמתנה או מנותק - הייתה הודעה מוקלטת שאמרה שהמחשבים שלהם לא היו טובים ולנסות להתקשר חזרה תוך 24 שעות - אני מניח שזה פיליפינים - אני מוצא שתכונת הצ'אט טובה בהרבה), והם טכנאי השירות לא היו מהימנים (אין הופעה - צריך להזמין חלקים שייקחו שבוע בגלל בעיה נפוצה ככל הנראה) ולא הצליחו לתקן את זה. הרגשתי רע שיש להם מלאכת תיקון של 3 שעות בהלחמה - וזה עדיין לא תיקן את זה

כדי ש- LG תייצר מקררים כל כך גרועים ותעשה את התיקון כמו ניתוח - במקום שהעבודה היא מעל 500 $ - המקרר שלי עדיין לא מתקרר - ואני קרוב לקנות מקרר אחר - אני רק מקווה שהם יעמדו באחריותם - ארבעה פגישות

זה כל כך מטורף שלא היה להם מושג שמוכר לי משהו שנשבר שהם יכלו לתקן לא גרם לי לרצות לשלם להם תשלום חודשי

רק היה צריך לפרוק

25/01/2020 על ידי קשת גשם

נציג: 13

Kenmore Elite 795.7402 ידוע לשמצה בבעיות מדחס לינאריות. קונה היזהר !!!!

הערות:

הצעת המחיר הייתה 750 $ לתיקון, אז גרפנו אותה. במהלך יישום אבחון, טק מנסה למכור אחריות מורחבת. זה נוהג עסקי מוצל במקרה הטוב. אל תקנו מסירס. יש להם מוניטין גרוע של איכות ושירות.

04/06/2019 על ידי jeffc30044

האם מישהו מצא את התיקון לכך? האם באמת המדחס הולך רע? קראתי כאן הערה היכן שהמתח היה בכל מקום במהלך בדיקת המתח על המדחס. שלי עושה את אותו הדבר, אך בתרשים המקרר מצוין להחליף את לוח הבקרה הראשי אם הוא נכשל במבחן זה. הזמנתי חדש ל -180 הנחות ב- eBay. אני מקווה שזה מתקן את זה אבל יש לי ספקות גדולים שזה יהיה בגלל קריאת התגובה האחרונה הזו לגבי המדחס. זהו פגם עצום במקררים הללו. אנחנו לא צריכים לפגוע בהוצאות מזון ותיקונים. כולנו צריכים להתכנס לתביעה משפטית. הכל עובד על המקרר שלי שהוא פשוט לא מתקרר. מאווררים לא מדליקים שום קודי שגיאה. מדחס פועל כל הזמן בלי לבעוט החוצה. קווי מדחס חמים למגע וסלילי הקבל לא מתחממים כמו שצריך. אנא עזור אם למישהו יש תשובה לנושא. אני כבר נשען לכיוון המדחס נכשל. תודה לכולם מראש

01/07/2019 על ידי יאניס

ובכן אני יכול לומר לך שבמקרה שלי מתח המדחס אכן היה בכל מקום והלוח היה בסדר. המדחס היה הבעיה. היו לזה בדיוק אותם תסמינים שאתה מתאר. לוח מעגל זה עושה כמה דברים מוזרים למתח הכונן. נראה לעלות לאט מאוד ואז לחוש בעומס ולהסתגל ברציפות. אני מניח שהם צריכים ללכת לעיצובים מסובכים ביותר כדי להשיג יחידה ענקית כזו עם שני מאיידים שיפעלו על כמות כה קטנה של קירור (4.75oz). גם אחרי שהחלפתי את המדחס לקח שעות עד שהלחצים התייצבו וכ- 24 שעות לפני שהדבר התקרר כמו שצריך. זה עובד בצורה מושלמת כבר כמה חודשים (34 מקרר ומקפיא 0 מחזיקים מעמד), אבל ממה שקראתי אני לא מצפה שהוא יימשך זמן רב מדי.

כיצד לפתוח את גלקסיית הכרטיסייה 3

16/07/2019 על ידי r p

אין באמת תיקון. קניתי את המקרר שלי תמורת 2200 $ לפני 3 שנים. אנשי טכנולוגיה הגונים אומרים לך את הבעיה. מדחס ראשי, אבל זה גורם למעגל להזדקק לתיקון חדש, פריאון החליף 3x, סלילי Refrig הוחלפו. הבחור הטכנולוגי שלי השנה היה בבית פי 5, הוא כל הזמן בטלפון עם LG. לזה פירושו של קנמור עלית, שנוצר על ידי שותף אחר. שילמו 270 דולר לפני 14 חודשים ו -450 דולר הפעם. אפילו לא יכולתי להישאר בביתי. מצפה לזה. כך מטפלים בזה.

05/05/2020 על ידי KRISTINE MCKENNA

שונא להזכיר, אבל חפש את BBB וענייני הצרכן. תוכלו לראות אלפי אותן בעיות. זה לא רק סירס. קנמור עלית אמורה להיות מוצר איכותי, אך היא גרמה לרכישת שותף אחר. במקרה LG. עוד שיתוף פעולה שלכאורה מייצר מוצרים באיכות גבוהה. שום דבר לא נעשה. אנחנו צריכים לשלם את ההוצאה בערך כל 12-18 חודשים. אתמול, ב- Loews, מכירה LG Refrig תמורת 2,800 דולר. אותה נושא, אותן בעיות.

05/05/2020 על ידי KRISTINE MCKENNA

נציג: 316.1k

היי @ לינדה מקוי

האם הוא מעל גיל 5 או פחות?

אם זה פחות מ- 5 שנים מיום הרכישה יש 5 שנים אחריות יצרן על המערכת האטומה (ראה עמ '3).

תצטרך לשלם עבור כל עבודה אך לא עבור חלקים שנמצאו פגומים.

אם הבעיה מתגלה כמדחס אז יש אחריות יצרן של 10 שנים עליו.

הערות:

כן, מדריך הבעלים שלי אומר לי את זה

01/05/2020 על ידי לינדה מקוי

בחור תיקון אומר שזה הפריון ולא ניתן לתקן.

01/05/2020 על ידי לינדה מקוי

היי @ לינדה מקוי,

בסדר אבל אם הדליפה היא במערכת האטומה אז יש לתקן את המערכת גם אם זה אומר להחליף אותה למשל. אם בצנרת או בסלילי המעבה וכו ', יש להחליף את החלק המסוים הזה. אם בצנרת הפנימית למקרר ואין אפשרות לגשת אליהם, אז לדעתי יש להחליף את המקרר מכיוון שאני מבין שאי אפשר לתקן את האזור הזה במקרר.

האחריות לא מבדילה היכן הבעיה, רק אם יש בעיה או לא במערכת האטומה, אם אתה יודע למה אני מתכוון.

01/05/2020 על ידי ג'ייף

@ jayeff אני מתפלל שיעזרו לי, מכיוון שחמש שנותיי חלפו ב -19 בפברואר

וזה נשבר באפריל והם לא יכולים להגיע לבית שלי עד ה -27 במאי = (

12/05/2020 על ידי לינדה מקוי

נציג: 1

עדכונים כלשהם? יש לנו אותן בעיות. הביא אותו לתיקון חנות והם אמרו שזה יכול להיות לוח האם.

הערות:

החלפתי את הלוח הראשי אבל זה לא עזר. מקרר עדיין למטה. כבר קניתי מקרר חדש וזה פרויקט המוסך שלי. כשאתקן את זה אני אפטר מזה.

07/01/2019 על ידי טוני

@ Melissaann501 קיבלת חדשות על פתרונות אפשריים?

24/01/2019 על ידי בוני וויט

לא. אין מישהו באזורנו שמתקן מקררים מתוצרת LG או סמסונג. לקחנו את פגישת התיקון הבאה עם סירס שהיא יום רביעי, 9 בינואר. הלוואי שיהיו לי חדשות טובות יותר. ברגע שנקבל מהם תשובה, אפרסם.

07/01/2019 על ידי 501

אז האם האחריות שלך כיסתה את עלות ההחלפה? בחלקו הפנימי של המדריך יש 10 שנות אחריות על המדחס.

08/01/2019 על ידי 501

יש פתרונות אפשריים?

24/01/2019 על ידי בוני וויט

נציג: 1

אחרי כל כאבי הראש עם צרובים ובילוי שעות על גבי שעות ואני מתכוון ליותר משמונה שעות בטלפון כל אמירה שמועברת ממחלקה למחלקה, ויתרתי. מדחס ופריאון היה מכוסה באחריות אבל הם רצו 600 לעבודה אז החלטתי לקנות מדחס באינטרנט ולהתקין אותו בעצמי. 180 עבור מדחס ו -30 דולר במוטות כסף הדרושים להלחמת הקווים .. וכמה פריאון ... אני עושה הכל לבד מתחת לגיל 250. מקרר עובד בסדר עכשיו אבל נראה שהוא פועל 45 דקות בכל פעם עד שעה ורק כבה למשך 4-5 דקות בערך ואז המדחס בועט ... יש רעיונות? זה מקרר נורא באמת ... אנחנו אוהבים אותו אבל שונאים אותו באותו זמן ... אני לא חושב שאני זוכר שזה רץ כל כך זמן מנוחה של 4-5 דקות בלבד עבור המדחס .... לא נראה לי נכון. כל ייעוץ יוערך ...

הערות:

היית יכול לקבל את המדחס והחלף החליפי של סירס בחינם תחת אחריות ועדיין להתקין אותו בעצמך. זה מה שעשיתי. הם העבירו את החלקים לבית שלי. רק פאי למקרה שאחרים שוקלים מסלול זה. זו עבודה קשה ויש צורך בכלים מיוחדים.

13/05/2020 על ידי r p

נציג: 1

המדחס אמור לקבל אחריות של 10 שנים. היה לי את שלי במשך 5 שנים וזה היה מכוסה. העבודה לא מכוסה וזה עלה לי 380 דולר ושינוי כלשהו כדי לתקן את זה.

הערות:

סירס יצא מהעסק קצת אחרי שקניתי את המקרר. קניתי את האחריות המורחבת גם עבור 500 $! למרבה המזל השתמשתי בוויזה לרכישת האחריות והם הצליחו להחזיר לי את הכסף. LG סירבה לכבד את אחריות היצרן, ואמרה שהיא לא כיסתה אותה מכיוון שהיא הייתה מסירס.

16/01/2020 על ידי מישל סמית '

אם המקרר שלך הוא חברת Kenmore Elite המיוצרת על ידי LG, LG אינה אחראית לכל האחריות. סירס אחראית מכיוון שסירס מכר אותה בשם קנמור סירס נותן 10 שנות אחריות על חלקי המערכת האטומים בלבד. אתה עדיין צריך לשלם דמי עבודה ונסיעה.

04/16/2020 על ידי ליידיטק

למערכת האטומה יש 5 שנות אחריות ולמדחס יש 10 שנות אחריות. אבל אני מתפלל שהם יכבדו את תיקון המערכת האטומה מכיוון שחמש שנותיי היו ב -19 בפברואר, היא הפסיקה לעבוד באפריל ולוקח יותר מחודש לצאת לבית שלי = (

12/05/2020 על ידי לינדה מקוי

נציג: 1

האם מישהו יכול לכוון אותי כיצד להסתבך בתביעה הייצוגית? זה מטורף. אנחנו אנשים סבירים שמבזבזים את הכסף שהרווחנו קשה על חתיכת זבל. אני לא חושב שהדאגה שלנו היא להשיג כסף לחינם. זה מה שעשתה סירס. רובנו רוצים לא יותר ממקרר שעובד. קירור והקפאה משמחים אותנו ואני לא חושב שזו בקשה לא מקובלת.

תודה על כל הכוונה או עצה שתוכלו לספק.

הערות:

לורי וולדווגל, אם במקרר שקניתם מסירס יש את הקנמור עלית בחזיתו, הוא מיוצר על ידי LG אך סירס אחראית לאחריות. הם נותנים אחריות של עשר שנים על חלקי המערכת האטומים בלבד. תצטרך לשלם עבודה. אם במקרר שקנית כתוב LG בחזית, LG אחראית לאחריות.

29/04/2020 על ידי ליידיטק

במדריך הבעלים שלי כתוב שהמערכת האטומה היא 5 שנים והמדחס הוא 10 שנים

12/05/2020 על ידי לינדה מקוי

הטיל טלפון במים שום קול

נציג: 1

אל תעשו אלא מקרר דלתות צרפתי של קנמור עלית (היצרנית בפועל היא LG). המדחס הוא בעיה ידועה. זה עולה מעל $ 2K וידוע כי הוא מתקלקל עם 18 חודשים. אותה בעיה נפתרה, שכן מדחס לא נזכר או שונה. התמודדנו עם זה 2x בתוך 3 שנים. כל הטכנאים ההוגנים אומרים לך, זה ישבר שוב או פשוט ייפטר או שזה. זה כל כך גרוע. שירות הלקוחות לוקח שעות של שיחות, שנזרק בכל רחבי העולם. בשנה שעברה, אין מקרר עובד במשך חודש אחד, השנה + קורונה

הערות:

המדחס הוא אחריות למשך 10 שנים. מערכת אטומה היא 5 שנות אחריות

12/05/2020 על ידי לינדה מקוי

נציג: 1

האם המקפיא שלך קר ופועל, אך הקירור חם, החלף את מתג תא הקפאה!

מתג זה שולט בקירור לחלק המקרר. זה חלק של 8 דולר. לחלופין, פשוט לחטט אותו מהמעטפת ולנתק אותו. אתה צריך לשמוע את המנוע מתחיל. מקווה שזה יעזור לך!

Garrett.s.daniels@gmail.com

הערות:

המקרר כולו לא מתקרר. איש תיקון אמר שזה מחוץ לפראון וזה בחלק בלתי נגיש של המקרר. או לפחות שיהיה סופר יקר לתקן.

12/05/2020 על ידי לינדה מקוי

מקפיא ומקרר חמים ...

12/05/2020 על ידי לינדה מקוי

@ לינדה מקוי,

בן כמה המקרר?

בדוק את פרטי האחריות מכיוון שאם מדובר בדגם עלית יש לו אחריות ארוכה יותר על 'המערכת האטומה' מאשר מקרר רגיל. לא בטוח אבל אולי 10 שנים במקום 5 שנים

המערכת האטומה כוללת מדחס, יחידת אידוי, מעבה וצנרת נלווית וכו '. שים לב שיש לה רק אחריות על החלקים ולא על העבודה.

אם הוא נמצא בחלק בלתי מושג של המקרר הוא עדיין מכוסה.

אם רכשתם דגם עלית שילמתם על הזכות לקבל אחריות ארוכה יותר על המערכת האטומה

12/05/2020 על ידי ג'ייף

@ jayeff זו עלית, אז זה נותן לי תקווה !! תודה

12/05/2020 על ידי לינדה מקוי

@ לינדה מקוי,

מתנצל

נתתי לך תקווה כוזבת.

המדחס בלבד הוא בעל האחריות ל -10 שנים.

למערכת האטומה יש רק 5 שנות אחריות

גלול מטה אל מוצרי חשמל ביתיים של קנמור עלית

למרות שאמרנו זאת, היצרן צריך לקחת בחשבון את היציאה מחודש של אחריות בגין כשל כזה על פי מה שהם רואים כמוצר 'איכותי'.

שוב התנצלויות כנות.

12/05/2020 על ידי ג'ייף

נציג: 316.1k

היי @ Larry Bounds

בן כמה המקרר?

במקררים רבים למערכת האטומה יש אחריות יצרן של 5 שנים על חלקים (לא עבודה). בשאר המקרר יש בדרך כלל רק את 12 החודשים. בדוק את האחריות על הדגם שלך (עיין במדריך למשתמש) כדי לראות מה כתוב בו.

המערכת האטומה כוללת מדחס, מאייד, מעבה, מייבש מסננים וצינורות נלווים וכו '.

אם הבעיה נמצאת באיזשהו מקום באזור זה למעט הצינורות שבהם הם עטורים בבידוד הארון אז ניתן לתקן אותה.

יש לחלץ את הקירור, להחליף את החלק הפגום, ואז לפנות את המערכת האטומה (ליצור ואקום) ולהכניס קירור חדש ואז לבדוק את המערכת כדי לוודא שהלחצים, הטמפרטורות וכו 'תקינים ואז אטם שוב.

אם זה כבר לא באחריות, זו יותר החלטה אם משתלם מבחינה כלכלית לעשות את זה או לא בהתחשב בגיל ובמצב המקרר.

הערות:

איך אתה יכול לדעת בן כמה המקרר שלך? יש לי את דגם קנמור 795.73055.410 / סידורי לא 506TRVM2C047. התחלנו להיות עם בעיות עם המקפיא להישאר קר מספיק כדי לשמור על מזון קפוא. נראה שהמקרר גם חם מהרגיל. רוקנו את המקפיא (הכל לאשפה) ושלפנו את המכשיר מהקיר. קניתי מדחום לשניהם וכעת הם מתקררים אך כמה מעלות מתחת להגדרות שנבחרו. למישהו יש מושג מה קורה? שיפוצניק סירס אמר לנו שזה נובע מכך שהמכשיר היה קרוב מדי לקיר. אני לא מסכים שכן זה היה שם שנים בלי בעיה. אנו שומרים עליו גם נקי וגם ללא אבק. עכשיו אנחנו רושמים קריר יותר מההגדרה שנבחרה והאוכל קופא במקרר.

29/07/2020 על ידי קוללין סלע

נציג: 316.1k

היי @magen

מה מספר הדגם של המקרר?

מקררים בני שנתיים ניתנים לתיקון ומכיוון שמדובר בדגם עלית יש אחריות לחלפים של 5 שנים בלבד על המערכת האטומה ואחריות לחלפים של 10 שנים בלבד על המדחס מה שבכל מקרה טוב יותר מרוב הדגמים האחרים שכן חלקים במערכת האטומה או המדחס יקרים.

אנא חזרו על הבעיה במקרר?

האם המקפיא מתקרר בסדר אבל לא המקרר, האם זה נכון?

אם כן אז יש בעיה של הפשרה.

זה יכול להיגרם על ידי תנור הפשרה פגום, תרמוסטט הפשרה פגום, ניקוז חסום מהמקפיא לתבנית המאייד או לוח בקרה פגום.

לאחר שהמודל שלך ידוע אני יכול להפנות אותך למקום שבו נמצאים החלקים וכו 'כדי שניתן יהיה לבדוק אותם

הית 'קמל