מדוע זה יורק קפה / אדמה מלמעלה?

מכונת קפה מסודרת

מדריכי תיקון ותמיכה במכונות קפה של Keurig כולל מערכות K-Cup.



נציג: 385



פורסם: 16/08/2015



שטחי קפה רטובים יורקים את החלק העליון במקום לחלק לכוס ועושים בלגן עצום. ניסינו לנקות, לנגב ולחקור, אותה תוצאה. איפה / מה הבעיה?



הערות:

ניקיתי את המחטים גם בחלק התחתון וגם בתחתית והסרת אבנית .... מה עודחלקים מחוברים זה לזה. ביקורות על מודל זה נוראיות!, אומר הרחק מזה

17/10/2016 על ידי דב סנדרמן



נסה את החלק לתקן ב- eBay. זה עובד.

http: //www.ebay.com/itm/EASY-FIX-STOP-CO ...

16/03/2017 על ידי בית מחיר D & K

אני משתמש בכוסות Kurig (לא ניתנות לשימוש חוזר) ב- Keurig 2.0.

סיימתי את שגרת הניקיון הזו שוב ושוב.

היחידה בת 6 חודשים בלבד ומשמשת אותי רק אולי 5 כוסות בשבוע.

זה לא הפיכות אקראיות, אלא נוטה להיות כוסות מקופסה נתונה .... קפה טחון בצורה לא נכונה? אז זה נוטה לקרות לכוסות רבות עד שאתן את השאר למישהו אחר.

החותם גמיש ושלם והנקודה חדה.

כמה פורומים רק ממשיכים לדבר על ניקוי השטח שאינו פותר את הבעיה.

(ו- iFixit ... אני זקוק לנקודות מוניטין נוספות כדי לציין שתשובה לא הועילה? אני לא 'מצביע למישהו למטה' כפי שמציין הקופץ שלך, אני פשוט מציין שלא פתר את הבעיה)

30/05/2017 על ידי וו.ריידר

הבעיה תהיה עם גומי השחור השחור שאמור להיות במקום סביב בסיס הדוקרן העליון. עליכם להסתכל / להרגיש כלפי מעלה באצבעות. אור יעזור. הוא מספק את החותם על גבי כוסות ה- K. אם הוא חסר, הוא ידלוף. אם הוא מלוכלך / פגום / מכוסה באדמה יבשה, הוא ידלוף. בהודעה אחרת יש קישור לאן להשיג החלפות תמורת כמה דולרים בלבד אם הוא חסר / זקוק להחלפה. אל נאמר לך שאתה משתמש בקפה המותג הלא נכון. המותג וולמארט עובד באותה מידה.

01/07/2017 על ידי ian.s

חותם לא חסר !!! עדיין מפמפם שטחים מלמעלה! ככל הנראה האשם הוא כי החותם אינו עבה מספיק בכדי למנוע את שאיבת הקרקע מלמעלה כאשר משתמשים בלחץ האחרון בכוח מים לצאת מה- kcup! אישית אני חושב שכל העיצוב הזה לקוי! לאן עוד ילכו השטח כאשר מים בלחץ ואז אוויר דוחף אותם דרך החור התחתון לפעמים חוסם אותו דוחף את החור העליון ופעמים אחרות הוא עובר דרך החור התחתון !! ממש אין מערכת סינון או שהשטח קטן מדי !! קיוריג באמת זקוק למהנדס אמיתי שיתקן את הבעיה במקום לנחש מנחים שישבו בחדר ישיבות !!!!

07/12/2017 על ידי דניס קימסי

20 תשובות

פיתרון נבחר

נציג: 670.5k

קאררי גלאס, התבונן באזורי המחט לנקב וודא כי התחתון אינו סתום. זה יגרום לכל הלחץ מכוס ה- K לעבור לראש. שלב 2 על המדריך הזה אמור לעזור לך בזה.

הערות:

ניסיתי זאת ללא הועיל !!

08/07/2017 על ידי דניס קימסי

החותם שלי נראה בסדר ואני מניח שאני לא מבין מדוע לשני keurigs שונים תהיה אותה בעיה ואחד כמעט ולא נעשה בה שימוש! זה לא רק דולף כשמתפוצצים שטחים והולכים לכל מקום.

25/12/2017 על ידי גלוריה ביר

דניס, יש לי שני קיוריגים, אחד בקושי משמש ושניהם עושים את אותו הדבר - תרמילים מתפוצצים והשטח הולך לכל מקום. וויתרתי וקניתי Cuisinart. היה לי את זה שנה וחצי בלי בעיות!

14/02/2018 על ידי גלוריה ביר

דניס, אני משתמש רק בתרמילים שאושרו על ידי Keurig. מעולם לא השתמשתי בכוס המילוי. המחט לא נראית כפופה. מעולם לא החלפתי את החותם מכיוון שלא הייתי משוכנע שזה האשם. תודה על ההצעות.

21/02/2018 על ידי גלוריה ביר

שהשלום יהיה עימך. יש לי אותה בעיה עם keurig שלי. יש לי מבוגר אולי בן שנתיים שעבד בסדר גמור. השתמשתי בתוכו כוסות מטורפות והן עבדו בסדר גמור ואז פתאום זה התחיל לזלוג עם טחנות קפה שיצאו מלמעלה אבל היו לי גם מים וקפה שיצאו מהחלק התחתון אז גם החלק העליון והתחתון של הכוס נוקבה. זה פשוט יצא משני המקומות.

קניתי keurig חדש. זה עבד מצוין במשך 5 כוסות הקפה הראשונות באמצעות הכוסות המטורפות ואז זה התחיל לעשות את אותו הדבר. חשבתי שאולי מדובר בכוסות המטורפות, אבל לא הגיוני בעיניי שהם עבדו שנתיים על הישנה ופתאום הם לא וזה לא הגיוני שזה החותם על מכונת קפה חדשה לגמרי אז אני עדיין מבולבלת

כל מחשבה אחרת

תודה רבה. אלוהים יברך אותך

18/08/2018 על ידי האב מרים שרבל ויאני

נציג: 49

אם אתה מרים את מבטך אל המחט העליונה אתה אמור לראות גרוס גומי שחור סביב הבסיס (העליון) של המחט. זה לוחץ כלפי מטה על החלק העליון של תרמיל הקפה כדי לאטום אותו.

מצאתי שלנו ירד / נשר ונחתי על הדלפק. זה נראה כמו רגל גומי למכונת הקפה, אבל לא היה חסר להם וכמעט זרקתי אותה.

החזרתו למחט ריפאה את בעיית הדליפה.

הערות:

קרה לי אותו דבר בדיוק !!! לא הצלחתי להבין לאן זה הלך. שום אזכור לכך בחלק החלקים של המדריך. שמח ששמרתי את זה !! תודה!

20/06/2017 על ידי suesstang

השתמשו בכוס תה ירוק וזה עבד מצוין.

08/07/2017 על ידי דניס קימסי

יש תיקון קל ב- eBay שיכול לתקן את זה. זהו חלק חדש למתבשלים של קוריג המתאים למכסה של הבירה, אשר מהדק את החותם על מכסה K-CUP בכדי למנוע מים וקפה ואדמה לברוח כאשר המבשל מזרים מים לכוס K. זה בערך $ 3 ומובטח החזר כספי. בדוק את הרשימה המיועדת לדגם המכונה שאליו זה מתאים.

https://www.ebay.com/itm/271239290594

26/11/2017 על ידי דניס גאודה

הייתה לי אותה בעיה ... עשיתי כל הבעיות לירות בנקודות מספר פעמים (אפילו עם תמיכה של לקוחות keurig gal) הם שלחו לי K2.0 חדש לגמרי והגביע / תרמיל הראשון התפוצץ כמו הר געש - מכונה חדשה לגמרי. בזבזתי 20 תרמילים מסוגים שונים שאני מזמין רק מקיוריג! רכשתי לפחות 5 מכונות בחיי ומעולם לא היו לי את זה עד לשתי האחרונות. אחד פחות מ -6 חודשים ואחד בן יומיים. נראה כי התרמילים אינם תואמים. מצאתי כוס keurig לשימוש חוזר ממכונה לשעבר וזה הדבר היחיד שעובד - לא המטרה שיש keurig. עומד להתקשר שוב לקוריג לבקש החזר כספי ... תמיד אהבתי אותם, אבל סיימתי. מכונה חדשה לגמרי, תרמיל ראשון בחוץ - אז זה לא מחטים כפופות או חסרים אטמים!

04/07/2018 על ידי כיכר שרי

הייתה לי אותה בעיה, טעמים שיורים בקפה. הבעיה לא הייתה המכונה, אלא התרמילים. התרמילים היו נפוחים בחלקם העליון והיו להם יותר מדי לחץ. עכשיו כשאני מכניס את התרמיל להתבשל, אני דוחף את החלק העליון של התרמיל למטה כדי לשחרר לחץ. לא עשיתי שום בעיה מאז שעשיתי את זה. המכונה עובדת מצוין.

21/07/2018 על ידי ויקי גיבסון

נציג: 25

בסדר אז יש אטם קטן זעיר סביב המחט העליונה. זה נוצר מסיבה כלשהי וגרם לבעיה שלי, ולכן השטח פולט כי לא היה מה להחזיק את הדברים סביב המחט! $$ & *. פתרון: התקשרו לקיוריג (הם נפלאים) והם הציעו לשלוח אטם חדש (ללא תשלום וזו הייתה מכונה ישנה יותר) יחד עם כלי מיוחד שנדרש כדי להתקין את האטם בצורה מאובטחת.

אני ממליץ להשתמש בפנס ולהסתכל בבסיס המחט למעלה כדי לראות אם אטם הגומי הקטן הנחוץ למראה נראה התנתק ונזרק בחלקו העליון של כוס K ככל הנראה! ואז להתקשר לקיוריג ולראות אם הם יעזרו לתקן את הבעיה שלך?

הערות:

אז התקשרתי לחברה ודיברתי עם טכנולוגיה והוא הביא אותי להשתמש בתיק נייר כדי לנקות את המחט בחלקה העליון ונדמה היה שהיא פותרת את נושא משטרת הפליטה.

23/07/2018 על ידי שריל אולמוס

נציג: 25

יש לי את הבעיה עם Dunkin 'יש 4 קופסאות ניסיתי מכונה חדשה אותו דבר הלכתי לבית סופגניות אין בעיה לכל הקופסאות יש את אותו קוד מוצר

הערות:

אותו דבר כאן - תרמילי דונקין סופגניות רעים. קניתי אותם משלושה מקומות שונים (כולל ישירות מקוריג) והם תמיד מתברגים!

23/08/2019 על ידי 20

נציג: 13

יש לשנות את כוסות ה- k לשימוש חוזר שלך. פשוט הייתה לי את הבעיה ולהשיג כוסות K חדשות

הערות:

בעיה זו משותפת לרוב המותגים של כוסות K לשימוש חוזר. אם יש לך אחד שלא דולף לאחר מספר שבועות אנא ספר לנו את המותג.

17/03/2017 על ידי דניס גאודה

אין לי בעיות עם חברים. עם זאת Dunkin Donuts ו- McCafe יש לי בעיות.

06/30/2017 על ידי ריצ'רד ג'יימס

זה נגרם על ידי כוסות k לשימוש חוזר. שנה את אלה והבעיה נפתרה.

17/03/2017 על ידי tracivincent

בעיה זו משותפת לרוב המותגים של כוסות K לשימוש חוזר. אם יש לך אחד שלא דולף לאחר מספר שבועות אנא ספר לנו את המותג ..

17/03/2017 על ידי דניס גאודה

המכונה החדשה שלי מכניסה מטפחות למקפה אבל לא את ויקטור אלן למה?

21/09/2017 על ידי טימברלי סטיוארט

נציג: 13

השתמשתי בכמה מותגי יצרני cofree. כולם סובלים מאותו פגם. זה התרמילים. יצרני התרמילים אינם משתמשים בדבק מספיק בכדי להצמיד את הכיסוי העליון. הכיסוי משתחרר מהתרמיל כאשר מכסה מכונת הקפה סגור. היה לי שזה התרחש לעתים קרובות יותר עם המותג גלוריה ז'אן יותר מכל אחר, אבל לכל המותגים יש את הפגם הזה.

הערות:

זה מה שקורה גם במקרה שלי. הכיסוי העליון מגיע ללא אטום סביב קצה אחד. הבעיה שלי הייתה עם הקפה של פיט הקפה של המפץ הגדול. אני חושב שזה קשור גם לתרמיל בלחץ מדי. אני חושב ששמתי לב שזה קורה רק כאשר החלק העליון של התרמיל נפוח מעט לפני שהכנסתי מכונה.

27/07/2018 על ידי דבי מקנולטי

כן! אני חושב שהלחץ בכוס K לפני התקנתו הוא מפתח להבנת בעיות רבות ב- Keurig. כאשר הכוסות בולטות בחלק העליון יש לחץ שם. אני תמיד לוחץ את כוס ה- K כלפי מטה כדי שהמחט התחתונה תנקב את הכוס תחילה בהקלה על הלחץ. רק אז אני מוריד את המכסה החודר את החלק העליון של הכוס. אם זה לא נעשה החלק העליון יכול להיות מנוקב תחילה ... הלחץ דוחף את קפה הקפה למעלה לתוך המחט העליונה וגורם לסתימות. זו הדרך היחידה שאני יכול להבין איך קפה יכול להיכנס למחט העליונה. אני תמיד לוחץ את הכוס תחילה כדי להקל על כל לחץ ולא הייתה לי בעיה שנים. מקווה שזה עוזר!

27/07/2018 על ידי דייוויד הובסון

כן כן וכן יש לי בעיה זו עם גרין פקאן דרום הדרומי. הייתה לי בעיה זו כל כך הרבה זמן וקוריג שלח לי כל כך הרבה קופסאות חינם שעדיין לא עימדו את הבעיה. השיחה הבאה שלי היא להר הירוק. כל מה שאני רוצה זה הקפה שלי בבוקר ולא צריך לנקות בלגן כל בוקר.

סמסונג הילוך s2 לא נדלק

20/08/2019 על ידי jillwingert08

@ fix8011 דברים אני עושה את זה - לחץ על התרמיל פנימה כדי לנקב את התחתית לפני שסוגר את החלק העליון - וזה עדיין לא תקין ועושה בלגן.

23/08/2019 על ידי 20

יש לי אותה בעיה עם תרמילי מקפה שאין להם תחתית.

03/03/2020 על ידי ג'ף ארמיטג '

נציג: 13

טחון דק מדי והמים לא יכולים לדחוף דרכם

הערות:

יש לי סיר כפול הסל לא עובד כמו שצריך. קפה טחון הולך לכל מקום כאשר מתבשל.

28/09/2020 על ידי מירטלסטו

נציג: 35

פורסם: 23/07/2018

יש לי את מכונת Keurig 2.0.

ניסיתי כמה מהפתרונות שהוזכרו לעיל. מניקוי ועד אטמי גומי / החלפת טבעות והיחידה ממשיכה לשים באופן אקראי שטחים במקום שהם לא צריכים להיות. אני משתמש בקפה Keurig של פיטס (צלי צרפתי). המכסה העליון מעט כיפה.

אני מכניס את התרמיל לתא שלו. לאחר מכן לחץ בעדינות על המכסה העליון כדי לשטח אותו. לאחר שניקב את החלק התחתון של התרמיל, זה משחרר את הלחץ הפנימי.

בדוק אם היחידה שלך מתנהגת כפי שאני מתאר כאן :

בנקודת הבישול, אני לוחץ על כפתור ההתחלה המהבהב. בדרך כלל אני מתרחק לעשות דברים אחרים בזמן שהקפה מתבשל. איפשהו בתהליך זה, אני מקבל אדמה בכוס הקפה וטחינה אקראית שמוציאה את דפנות ראש המכונה. הבחנתי בתנועה קלה ב'ראש 'כאשר תהליך הבישול פעיל. רק תנועה עדינה מעלה ומטה. לקח זמן עד שבאמת הבחנתי בזה.

כעת, אני לוחץ על כפתור ההתחלה המהבהב ומפעיל לחץ בעדינות על שפת הכסף כדי להגביל את 'הראשים' בתנועה כלפי מעלה ומטה. מאותה תגלית ואילך, לא היה לי שום קפה בכוס הקפה או פולט מחוץ למכונה.

זו עבודה סיבוב זמנית, בלשון המעטה, אבל טובה יותר מאשר שיש להם קפה שבו הם לא צריכים להיות. אנא נסה זאת ויידע אותנו אם זה עובד עבורך.

גארי

הערות:

תודה גארי, אני מסכים עם הקלט שלך. הבעיה שלי הייתה גם בקפה של פיט ובתרחיש זהה לזה.

27/07/2018 על ידי דבי מקנולטי

הייתה לי בעיה זו גם עם 'תרמילי קפה Keurig' אחרים, לא רק עם אלה של פיט.

28/07/2018 על ידי גארי

היו לי גם בעיות בקפה של פיט.

22/06/2019 על ידי צ'רלס הווארד

נציג: 13

זהו מנת כוסות גרועה אך לא בגלל אוויר נוסף. זה קרה לי שלוש פעמים מתחיל תמיד עם תיבה חדשה. אני אנקה את המחט אבל לא מתקנת אותה ואז אני מכניסה כוס מקופסה אחרת ועובדת מצוין מספר פעמים. המנה הגרועה האחרונה הייתה מותג בית הסופגניות עם 'W' שנוצר בתחתית.

הערות:

אני מסכים. המנה שלי הייתה קפה קהילתי. כשקהילה ליצירת קשר שלחה לי אצווה נוספת, אבל היה להם מספר אותו מספר וגם לא עבדו. קרעתי את החלק העליון ומזגתי את הקפה לספל הרב פעמי. נראה שהפילטר שבתוך התרמיל נמוך מדי והמחט התחתונה קורעת אותו.

20/03/2019 על ידי dougsce

נציג: 13

הבעיה שלי הייתה החלק העליון סביב פיצול החור ויצר חור גדול שממנו יוצאים השטח בעת ההתבשלות. ניקה את המחטים, נוקב לפני הבישול, הכל ללא הועיל.

מצאתי כי נראה כי הצבת ריבוע של נייר אלומיניום על הכוס לפני הבישול עובדת.

הערות:

במכונת ה- B40 הישנה שלי גיליתי שחותם הגומי עבה מדי מכדי לנקב את החור הגדול בתרמילים החדשים יותר. פרס מ'מ גומי מגב החותם כך שהוא לא שובר את החלק העליון של התרמיל. עכשיו אני לא צריך להשתמש בנייר האלומיניום.

05/08/2020 על ידי ריצ'רד קופר

נציג: 13

פורסם: 28/07/2020

הייתה לי בעיה זו לפני למעלה משנה בערך! אחרי שקניתי מבשלת בירה חדשה והיא עשתה את אותו הדבר, הייתי משוכנע שיש לי כוסות k גרועות! לאחר מספר רב של שיחות עם Keurig הזכרתי מבלי משים שיש לי מים טובים כי הרגע הכנסתי מרכך מים וסינון! זה אז גברת השירות של Keurig אמרה לי שהמבשלים שלהם לא מצליחים עם מים מרככים! אמר להשתמש במי מעיין וולמארט הזולים וכוסות ה- k המתפוצצות שלי אמורות להיעלם! חשבתי שהם אגוזים, אבל עברתי למים האלה ומאז לא הייתה לי שום בעיה! אפילו היה לי את המבשל בחוץ לאיסוף אשפה והחזרתי אותו כדי לנסות אותו בפעם האחרונה. אני עדיין משתמש בזה! אל תשתמש בתקופת מים של מרכך מים! מקווה שזה עוזר למישהו אחר!

נציג: 13

פורסם: 28/07/2020

הייתה לי גם בעיה זו, אבל רק עם תרמילים שנראו בלחץ יתר. בעיקר עם תרמילי קפה של Peets משום מה. הייתי צריך לוודא שאכניס את התרמיל ולחץ כלפי מטה כדי לתקוע את החור התחתון ולהקל על הלחץ לפני שסגרתי את המכונה שלי. זה עבד די טוב. עכשיו אני פשוט משתמש בתרמילים הניתנים למילוי מחדש מכיוון שאני מנסה לסלק פסולת. נהיה ירוק :-)

הערות:

כן. בְּדִיוּק. בדיוק עמדתי לפרסם את אותו הדבר.

1 בינואר על ידי מיירה

נציג: 25

פורסם: 25/04/2016

קארי, זה נשמע כאילו אתה מנסה לחלוט עם כוס Keurig My-K לשימוש חוזר. האם אני צודק? ודא שהסרת את מחזיק הכוס שהגיע עם המכונה והחלפת אותו במסנן לשימוש חוזר של My-K. הנה קישור לסרטון שמסביר כיצד זה נעשה. אבל ייתכן שעדיין יש לך קפה יורק מכיוון שכוסות Keurig My-K לא ממש עובדות טוב מדי, אלא אם כן אתה משנה את המכונה באמצעות ערכת התיקון הקל הנדונה במקום אחר בנושא זה. בהצלחה.

https: //www.youtube.com/watch? v = hh7EC_cO ...

עדכון (27/27/2017)

יש תיקון קל ב- eBay שעשוי לתקן את זה. זהו חלק חדש שנכנס למכסה Keurig המהדק את החותם על מכסה K- כוס כדי למנוע מים וקפה ואדמה לברוח כאשר המבשל מזרים מים לכוס K. זה בערך $ 3 ומובטח החזר כספי. בדוק את הרשימה המיועדת לדגם המכונה שאליו זה מתאים.

http: //www.ebay.com/itm/PLASTIC-REFILLAB ...

נציג: 1

זה יכול להיות שימוש בכוסות K שאינן תואמות את עיצוב Keurig. אלה עלולים לגרום להיווצרות חור גדול מדי בחלקו העליון ולגרום לאיטום דולף. נסה להשתמש בכוסות K עם שם Keurig, הלוגו או שניהם. החור שמתבצע בראשו צריך להיות בעל אופי מעגלי קטן יותר מאשר פתח משולש גדול יותר.

הערות:

כל כוסות K היו המותג Keurig - בעיקר Green Mountain. מאוד מתסכל כשרק שילמתי 149.00 $ עבור סיר ובזבזתי כוסות K בשווי של כ- 25 $ בניסיון להשיג כוס קפה שאינה רק כוס מים מלאה באדמה.

07/01/2018 על ידי לורי הובר

הזמנתי את תרמילי הסופגניות של Dunkin ישירות מ- Keurig, אז הם בהחלט מצייתים! אבל הם עדיין יורקים שטח בכל מקום וסותמים את המכונה שלי.

23/08/2019 על ידי 20

נציג: 1

נראה שהמכונה שלי חסרה את השקע הנזכר לעתים קרובות על המחט העליונה. עם זאת, הבחנתי שהנושא עם האדמה בכוס הקפה שלי התרחש רק כאשר השתמשתי בתרמילים הניתנים למחזור. נראה כי היעדר גיהוק לא היה בעיה כאשר השתמשתי בתרמילים שאינם ניתנים למחזור.

עם זאת, סקרתי כמה מהפתרונות שהתמקדו בתרמילים עצמם. כאמור ברבים מאותן תגובות, נראה שיש 'נפיחות' גלויה במכסה נייר הכסף של התרמילים הניתנים למחזור כאשר אני משווה אותם לתרמילים שאינם ניתנים למחזור. השתמשתי בהצעה לדחוף את התרמיל (בעדינות) על המחט התחתונה כדי לנקב את התרמיל / לשחרר את הלחץ. אני משתמש בתרגול זה כבר שבועיים ולא חוויתי התרחשויות נוספות בכוס הקפה שלי.

נציג: 1

אני פשוט ירשתי מנה אחת של Keurig ולאחר שניקיתי אותה הכנתי את כוס הקפה הראשונה שלי איתה רק כדי לגלות שהכל נמצא בה ... יאק! חיפשתי באינטרנט תשובות וקראתי את השרשור הזה. עשיתי כייעוץ ודאגתי שהמחטים יהיו שקופות והאטם העליון השחור היה במקום והכל בסדר. לאחר מכן ניסיתי כוס קפה נוספת והיא יצאה מושלם. מבולבל, לאחר מכן ניתחתי את שני כוסות ה- K שהוצאו (המותג גרין מאונטיין) כדי לראות אם לכוס הראשונה יש בעיה וכן, כן. לאחר שהוצאתי בזהירות רק את נייר הכסף, רוקנתי את השטח וגיליתי שלפגום יש פילטר מובנה שלא היה מחובר לחלוטין סביב כל השטח העליון, קטע בגודל 1 אינץ 'לא אטום לכוס הפלסטיק. חזרתי על התהליך עם כוס ה- K 'הטובה' וגיליתי שהפילטר הפנימי שלם לחלוטין ואטום לחלוטין סביב החלק העליון. סיפור קצר, עבודת האיטום הגרועה במפעל גרמה לשטח לצאת לקפה. השווה את התמונה שלי המציגה כוס טובה משמאל ורעה מימין. אתה לא יכול לראות שום חומר פילטר בצד האחורי של הכוס הרעה במקום בו הוא לא היה אטום, ובשאר זה יש את שברי החומר שנותרו שם ניסיתי להסיר אותו למיחזור הכוס. אמור להמיס חותם טוב לכוס הפלסטיק כדי שלא יוכל לדלוף את התוכן, כמו הכוס הטובה משמאל.

נציג: 1

פשוט הסרתי את אטם המחט העליון, הכנסתי מכונת כביסה ממתכת, והבעיה נפתרה !!!

מקווה שזה עוזר.

נציג: 1

אז נתקלתי באותה הבעיה, אפילו עברתי מקוריג לפברוארוור. מסתבר שה- Kcups עצמם אשמים. תסתכל מקרוב על השוטר, האם יש כיפה עליונה ?? יש הרבה אוויר! הכנס את השוטר למכונה ודחף אותה כלפי מטה על המחט התחתונה כדי לשחרר לחץ אוויר מסוים לפני סגירת המכסה וגורם לנקב את המחט העליונה ולאטום אותה. מקווה שזה

הערות:

לא. לא עזר בכלל.

23/08/2019 על ידי 20

נציג: 1

ניסיתי להשתמש ב- k-pod composatvble, BOYDS, Farmers, ונראה כי המסנן הרך בתחתית אינו מספיק ארוך כדי להינקב על ידי המחט התחתונה, אך הוא לא צריך להיות בגלל המסנן המובנה לא פלסטיק. נראה שגודל העומק אינו מסוגל לפגוע בתחתית ולנקב את התרמיל. אז מים ושטחים דולפים בכל מקום. מה עכשיו?

נציג: 1

לאחר שהחזרתי מכונה אחת ושיש לי את המותג החדש לעשות את אותו הדבר, התחלתי סוף סוף לתקוע חור סיכה בכל תרמיל לפני השימוש וזה פתר את הבעיה כ 99% מהמקרים. אני פשוט מחזיק ברווז סיכה מודבק לעיפרון ליד מכונת קיוריג. שחרור לחץ בעזרת חור הסיכה הקטן עושה את הטריק.

כוס קארי